این Omnibuses بتمن با تخفیف می تواند به عنوان یک درب باشد

تنها چیزی که بهتر از یک رمان گرافیکی جدید بتمن است، یک رمان گرافیکی بتمن است که به اندازه یک دفترچه تلفن است، و این پیشنهاد از طرف آمازون هر دوی این جعبه ها را بررسی می کند. این بتمن Omnibus با جلد گالینگور با قیمت 67 دلار در آمازون به فروش می رسد (قیمت لیست 125 دلار). این 34 شماره اول از شخصیت جدید 52، همراه با دو نشریه سالانه را گرد هم می آورد.

بتمن ساخته گرگ کاپولو و اسکات اسنایدر
بتمن ساخته گرگ کاپولو و اسکات اسنایدر

این مجموعه خاص که توسط گرگ کاپولو طراحی شده و توسط اسکات اسنایدر نوشته شده است، بتمن را برای یک دوره جدید تازه کرد و شخصیت را با وضعیت موجود، داستان هایی برای گفتن و دشمنانی برای مبارزه دوباره راه اندازی کرد. دویدن کاپلو و اسنایدر به خاطر معرفی دادگاه جغدها به دنیای دی سی – گروهی موذی از نخبگان فوق‌العاده ثروتمند که از سایه‌ها بر گاتهام حکمرانی می‌کنند – و دیگر داستان‌های اینجا شامل شهر جغدها، مرگ خانواده و سال صفر باورنکردنی است. این کمیک‌ها همچنین شامل برخی برداشت‌های عالی از شخصیت‌های شرور آشنا هستند، با جوکر به عنوان یک دشمن کابوس‌وار که شوالیه تاریکی را به محدودیت‌های خود و فراتر از آن سوق می‌دهد. با حجم بیش از 1000 صفحه، یک طرح مطالب خواندنی

و شما می توانید دوتایی پویا خود را با نسخه دوم Batman omnibus ایجاد کنید! این فیلم 841 صفحه‌ای اکشن Caped Crusader نیز در فروش است و بقیه بتمن کاپلو و اسنایدر را در کنار چندین کمیک دیگر مرتبط با خفاش مانند Detective Comics، Batman Annuals، Batman: Futures End و سه شماره از بتمن جمع‌آوری می‌کند. : آخرین شوالیه روی زمین. همچنین می‌توانید دو کمیک رویداد عالی بتمن را به مجموعه خود اضافه کنید، زیرا شوالیه‌های تاریکی: متال و شوالیه‌های تاریکی: دث متال در فروش هستند.

بخوانید  Gen V Star Chance Perdomo Dies In Motorcycle Accident, Was 27

این مجموعه بسیار خوبی است که بتمن و بقیه دنیای دی سی را در مقابل ارتشی از شوالیه های تاریکی شرور به رهبری بتمن که می خندد قرار می دهد که همگی از یک چندجهانی شیطانی فرار کرده اند. Dark Knights: Metal بیش از 700 صفحه است و شامل تمام کمیک هایی است که در این رویداد تابستانی منتشر شده است. دث متال در حدود 1000 صفحه یک مانع بزرگتر است. این دو نسخه لوکس جلد سخت هستند که اخیراً در اوایل سال جاری منتشر شده اند.

برای چیزی کمی متفاوت، ما همچنین نسخه های عالی omnibus بتمن توسط Grant Morrison را در زیر فهرست کرده ایم. اگر پیچ و تاب عصر نقره‌ای را با مفاهیم فوق‌العاده هیجان‌انگیز دوست دارید، اجرای موریسون روی بتمن بسیار آسان است.

کتاب های رایگان و بلو-ری Amazon B2G1

تحریریه مجله بازی یک گیمر