انتشار اولین تریلر فصل چهارم سریال True Detective با بازی جودی فاستر

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر فصل چهارم سریال True Detective منتشر شد. شبکه HBO به تازگی اولین تریلر فصل چهارم سریال True Detective: Night Country را منتشر کرده است که در آن جودی فاستر بازیگر نقش کارآگاه لیز دانورز را می بینیم که با کمک همکارش باید معمای ناپدید شدن ها و مرگ های دسته جمعی را حل کند. . سرمای آلاسکا را تجربه کنید. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

سریال The True Detective: Night Country قرار است در سال 2024 از شبکه HBO و Stream Max پخش شود. وقایع فصل چهارم سریال True Detective در شهر انیس آلاسکا رخ می دهد که 6 مرد بدون هیچ ردی در ایستگاه تحقیقات ارتش اسرائیل در قطب شمال ناپدید می شوند. برای حل این پرونده، کارآگاهان لیز دانورز و اوانجلین ناوارو باید با تاریکی خود روبرو شوند و رازهای مدفون شده در زیر یخ های ابدی را پیدا و کشف کنند.

لوپز همچنین چندین قسمت از سریال True Detective: Night Country را کارگردانی کرد. نیک پیزولاتو که مسئولیت ساخت سه فصل اول سریال True Detective را بر عهده داشت، در ساخت فصل چهارم این سریال نقشی نداشت. سریال The True Detective در واقع یک سریال گلچین و یک درام جنایی است که در هر فصل داستان ها و شخصیت های مختلفی دارد.

جودی فاستر، کالی ریس، جان هاکس، کریستوفر اکلستون، فیونا شاو، آنا لمب، ایزابلا استار لبلانک، فین بنت، آکا نیویانا و جوئل دی مونتگراند از جمله بازیگرانی هستند که در سریال True Detective: Night Country نقش آفرینی کرده اند. . عیسی لوپزنویسنده فیلم ببرها نمی ترسند و فیلم جلوه های ثانویه نگارش و تولید فیلمنامه فصل چهارم سریال True Detective با بازی آلن پیج آریاگا را بر عهده دارد.

بخوانید  در حال حاضر Witcher 4 تعداد افراد بیشتری روی آن کار می کنند

HBO اولین تریلر فصل چهارم سریال True Detective با بازی جودی فاستر را منتشر کرد که در آن شاهد یک راز تاریک در آلاسکا هستیم.

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر