در حال حاضر Witcher 4 تعداد افراد بیشتری روی آن کار می کنند


به عنوان بخشی از آخرین ارائه درآمد CD Projekt، این شرکت تعدادی افشای کلیدی در مورد خط لوله توسعه خود، از جمله به روز رسانی پرسنل برای پروژه های آینده خود ارائه کرد.

اسلایدی از انتشار درآمد این شرکت لهستانی، توزیع توسعه دهندگان آن را در بسیاری از پروژه های استودیو نشان می دهد. همانطور که در گرافیک زیر می بینید، CD Projekt اکنون اکثر توسعه دهندگان خود را به بازی بزرگ بعدی Witcher که با اسم رمز Polaris است اختصاص داده است.

Witcher 4 اکنون توسعه دهندگان بیشتری دارد که روی آن کار می کنند
Witcher 4 اکنون توسعه دهندگان بیشتری دارد که روی آن کار می کنند

برای آخرین سه ماهه منتهی به 31 اکتبر، می توانید ببینید که کمتر از 50 درصد از تیم توسعه CD Projekt (یا 330 نفر طبق IGN) اکنون روی The Witcher 4 کار می کنند. تعداد توسعه دهندگانی که روی این بازی کار می کنند از دسامبر 2022 افزایش یافته است.

به گزارش IGN، آدام کیسینسکی، مدیر عامل شرکت، گفت: تا اواسط سال 2024، CD Projekt انتظار دارد که بیش از 400 نفر روی بازی بعدی Witcher کار کنند. تعدادی از توسعه دهندگان در نمودار به عنوان “انتقال” ذکر شده اند، که می تواند مربوط به توسعه دهندگانی باشد که به The Witcher 4 و پروژه های دیگر می روند.

The Witcher 4 یا هر نام دیگری که بازی نامیده می شود، اولین بازی در سری اصلی پس از The Witcher 3: Wild Hunt در سال 2015 خواهد بود. این بازی بیش از 50 میلیون نسخه فروخته است و یکی از 10 بازی پرفروش تاریخ است. این اولین در یک سه گانه جدید است.

انتظار نداشته باشید که به این زودی The Witcher 4 را بازی کنید، زیرا انتظار نمی رود این بازی تا سال 2025 منتشر شود. این با Unreal Engine 5 ساخته شده است، که تغییری نسبت به ورودی های قبلی در این سری است که با استفاده از RedEngine اختصاصی CD Projekt توسعه داده شده بودند.

بخوانید  20 چیز دیگری که هنوز درباره BOTW نمی دانستید

علاوه بر این بازی، CD Projekt در حال کار بر روی نسخه جدید The Witcher 3 برای PS5 و Xbox Series X|S و همچنین بازی به نام Sirius در استودیوی CD Projekt در بوستون، The Molasses Flood است. این بازی اخیراً مورد ارزیابی قرار گرفته است که منجر به ایجاد “چارچوب جدیدی” برای عنوان شده است. CD Projekt تعدادی از کارمندان خود را به عنوان بخشی از این انتقال اخراج کرده است.

فراتر از The Witcher، CD Projekt در حال برنامه ریزی دنباله ای برای Cyberpunk 2077 است. برای اطلاعات بیشتر از استودیو، حتما مستند عمیق GameSpot را در CD Projekt و رستگاری Cyberpunk 2077 تماشا کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر