احتمالاً بسیاری از بازی‌های جدید در The Game Awards 2023 نمایش داده می‌شوند


طبق شایعات منتشر شده، تعداد قابل توجهی از IP ها و بازی های کاملاً جدید در The Game Awards 2023 معرفی خواهند شد.

مراسم Game Awards 2023 طی سه روز در تاریخ 7 دسامبر برگزار خواهد شد. مراسمی که هر ساله میزبان معرفی و معرفی تعداد زیادی بازی کوچک و بزرگ بود. حال با توجه به اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد در این مراسم علاوه بر بازی های مهم و مورد انتظار، شاهد ارائه چند بازی کاملا جدید نیز باشیم.

ساعت ها پیش بود جف گرابروزنامه نگار صنعت بازی های ویدیویی در پادکستی اعلام کرد که بر اساس شنیده های خود قرار است شاهد ارائه بازی ها و آی پی های جدید زیادی در The Game Awards 2023 باشیم. اگرچه این روزنامه نگار به هیچ یک از این آثار اشاره ای نکرده است، اما بازی جدید از استودیو Inscryption احتمالا بخشی از این نمایش است. سگا نیز در این مراسم برنامه ویژه خود را اعلام کرد.

البته تنها خبر رسمی که می توان با قطعیت درباره آن صحبت کرد، حضور جدیدترین اثر شارکموب و استودیو Level Infinite است. همچنین شایعات زیادی در مورد احتمال نمایش تریلر جدید Death Stranding 2 در این مراسم وجود دارد. علاوه بر این، به نظر می رسد که مایکروسافت نیز برنامه مفصلی را برای The Game Awards 2023 آماده کرده است.

حالا باید سه روز دیگر صبر کنیم و ببینیم جف کیلیمجری و کارگردان این مراسم چه آرزوهایی برای هواداران داشت؟ لطفا نظرات و پیش بینی های خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

بخوانید  Save $45 On An HDMI Cable That Upscales Nintendo Switch Graphics
تحریریه مجله بازی یک گیمر