بازی GTA 6 با یک رکورد شروع شد


توییت استودیو راک استار رکوردهایی را در توییتر شکست تا تاریخ دقیق انتشار تریلر GTA 6 را اعلام کند.

این روزها بیشتر صحبت ها در فضای مجازی فقط حول محور Rockstar و GTA 6 می چرخد، اثری که با گذشت 10 سال از عرضه GTA 5 می توان آن را مورد انتظارترین بازی ویدیویی نامید.

با این حال چند روز پیش پس از شایعات و شایعات متعدد بالاخره استودیو Rockstar با انتشار پستی در توییتر و اعلام زمان انتشار تریلر رسمی بازی GTA 6 سکوت خود را شکست، اما این اعلام رکوردها را شکست. در جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که توییت این استودیو تنها در 24 ساعت بیش از 1.8 میلیون بار پسند شد تا رکورد بیشترین تعداد لایک برای یک توییت مربوط به دنیای بازی های ویدیویی بشکند.

نکته جالب این است که دیسک قبلی نیز متعلق به Rockstar Studio بود. ماه گذشته برای اولین بار زمان تقریبی انتشار و پخش تریلر رسمی بازی GTA 6 را اعلام کرد.به گزارش راک استار، انتظار می رود اولین تریلر بازی GTA VI در روز سه شنبه هفته جاری منتشر شود.

اوایل سال 2022 بود که استودیو اعلام کرد که مراحل ساخت دنباله این مجموعه را طی می کند Grand Theft Auto به خوبی در راه است. طبق اطلاعات موجود، جنسیت یکی از دو شخصیت قابل بازی GTA VI زن خواهد بود و داستان او نیز در Vice City رخ خواهد داد.

اگر از طرفداران قدیمی سری GTA هستید، فکر می کنید GTA 6 می تواند موفقیت نسخه های قبلی را تکرار کند؟ لطفا نظرات و پیش بینی های خود را با ما در میان بگذارید.

بخوانید  Spider-Man 2 یک بازی تک نفره است، نه کوآپ، تایید اینسومنیاک
تحریریه مجله بازی یک گیمر