چگونه در فصل 5 فورتنایت یک پوسته رایگان با مضمون لگو دریافت کنیم


با رویداد روز شنبه The Big Bang، Epic و Lego سرانجام Lego Fortnite را که مدت ها شایعه شده بود، یک بازی جدید و رایگان برای بقا در داخل Fortnite معرفی کردند. اما حتی اگر به لگوها علاقه ندارید، یا اگر این حالت برای شما جذاب به نظر نمی رسد، باز هم می توانید از آن بهره مند شوید: هر کسی که یک حساب کاربری رایگان Lego Insider را به حساب Epic خود پیوند دهد، یک پوسته رایگان با مضمون لگو دریافت خواهد کرد. برای نبرد رویال.

هر دو نسخه پوسته رایگان Explorer Emlie
هر دو نسخه پوسته رایگان Explorer Emlie

این پوسته، Explorer Emilie، هم شامل یک پوسته استاندارد است که می‌توانید در بتل رویال استفاده کنید یا هر یک از حالت‌های خلاقانه دیگری که از قبل وجود دارد، و همچنین یک نسخه لگو برای لگو فورتنایت. بنابراین حتی بازیکنان جدید نیز می توانند به سرعت بدون پرداخت یک سنت، یک پوسته کسب کنند. این باعث می‌شود که دو پوسته رایگان Fortnite و همچنین لباس Runway Racer در دسترس باشد که می‌توانید با به دست آوردن 50 سطح حساب قبل از پایان سال به دست آورید.

پوسته اکسپلورر امیلی هنوز در دسترس نیست، اما زمانی که لگو فورتنایت چند روز دیگر، یعنی در 7 دسامبر، منتشر شود، ظاهر خواهد شد. اما شما می توانید همین الان ادامه دهید و مراحل دریافت آن را انجام دهید و در قفسه شما ظاهر می شود. به محض در دسترس بودن Explorer Emilie یکی از بسیاری از پوسته‌های فورتنایت است که هم نسخه استاندارد و هم نسخه لگو دارد – بیش از 1200 پوسته موجود به این ترتیب به لگو فورتنایت ترجمه می‌شوند.

بخوانید  رازهای خرید موفق لنز دوربین با هود لنز

Fortnite به طور قابل توجهی در فصل 5 گسترش می یابد و Lego Fortnite تنها بخشی از آن است. علاوه بر حالت‌های معمول بتل رویال و حالت‌های خلاقانه ایجاد شده توسط کاربر، فصل 5 همچنین دارای Rocket Racing است، یک بازی مسابقه‌ای به سبک آرکید از Psyonix، سازندگان Rocket League، و Fortnite Festival، یک بازی ریتم از Guitar Hero و Rock Band. سازندگان هارمونیکس

اما بتل رویال در حال حاضر جذابیت اصلی باقی مانده است و صحنه را برای فصل 5 با یک جزیره کاملاً جدید آماده می کند که اولین بار برای Fortnite است: قطاری متحرک که می توانید بر روی نقشه سوار شوید. Season 1 Battle Pass با همکاری Family Guy و Metal Gear Solid مجموعه‌ای از پوسته‌ها را برجسته می‌کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر