اولین تریلر Godzilla x Kong قدرتمندترین نسخه گودزیلا را به نمایش می گذارد


در طول CCXP، برادران وارنر. اولین تریلر فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را منتشر کرده است که در آن گودزیلا و کونگ باید با یک تهدید خطرناک روبرو شوند.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Godzilla vs. کنگ آزاد شد. در طول CCXP، برادران وارنر. اولین تریلر بازی Godzilla x Kong: The New Empire را منتشر کرد که طی آن شاهد بازگشت هیولاها هستیم. در طول تریلر، اعضای Monarch متوجه می شوند که کنگ تنها گوریل بزرگ در دنیای اموات نیست و جدا از یک گوریل کوچک، متوجه می شوند که رقیب قدرتمندی به نام اسکار کینگ وجود دارد و کنگ به تنهایی نمی تواند این هیولا را شکست دهد.

در ادامه شاهد ارائه نسخه تکامل یافته و قدرتمند گودزیلا هستیم که علاوه بر ظاهر بسیار متفاوت، رنگ نفس اتمی خود را نیز تغییر داده است. در نهایت در پایان تریلر شاهد همکاری کنگ و گودزیلا هستیم که با کمک یکدیگر اسکار کینگ را شکست خواهند داد و ظاهرا کونگ نیز دستی رباتیک دارد. در زیر می توانید اولین تریلر فیلم Godzilla x Kong را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر اولین تریلر، پوستر رسمی بازی Godzilla x Kong: The New Empire نیز منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید:

پوستر رسمی فیلم Godzilla x Kong: The New Kingdom

طبق خلاصه داستان منتشر شده، وقایع Godzilla x Kong: The New Empire پس از وقایع Godzilla vs. کنگ گودزیلا و کنگ را دنبال می‌کند که با تهدیدی جدید، ناشناخته و پنهان روبرو می‌شوند که دنیای ما را فرا گرفته است و گودزیلا و کونگ به تنهایی قادر به شکست آن نیستند و وجود خود و ما را زیر سوال می‌برند. این خلاصه از طرفداران دعوت می کند تا به نبرد با هیولاهای غول پیکری که زندگی انسان ها به آنها مرتبط است ادامه دهند.

بخوانید  سه اثر کلاسیک جیمز کامرون به زودی با بلوری 4K عرضه می شوند

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس آنها از جمله بازیگران حاضر در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire هستند و به ایفای نقش پرداختند. آدام وینگاردکارگردان فیلم Godzilla vs. کنگ کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سایمون برت آنها وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را بر عهده داشتند.

فیلم Godzilla x Kong: The New Kingdom در تاریخ 12 آوریل 2024 (24 آوریل 1403) در سینماها اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر