خرید یوسی پابجی موبایل با نازلترین قیمت واریا شاپ | 1gamer

این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی‌های منتشر شده در چند سال اخیر است که طی این مدت صدها میلیون گیمر از سرتاسر جهان آن را دانلود و بازی کرده‌اند. بازی پابجی موبایل در ابتدا به صورت دسترسی زودهنگام بر روی استیم در دسترس کاربران کامپیوترهای شخصی قرار گرفته بود. پس از مدتی با استقبال بسیار گسترده و چشمگیر پلیرها از این بازی، نسخه‌ی کامل آن برای PC منتشر شد. همانطور که گفتیم پابجی موبایل همانند بازی‌هایکالاف دیوتی موبایلو فورتنایت بازی به سبک بقا اکشن است. بازی به این صورت است که ۱۰۰ بازیکن آنلاین که شما هم یکی از آن‌ها هستید.

  • اساس گیم‌پلی بازی پابجی بر مبنای از بین بردن دشمنان و استفاده از منابع مختلف که در محیط پراکنده‌اند، بنا شده است.
  • در پابجی موبایل برایتان چند گزینه اتوماتیک در نظر گرفته شده که فعال کردنشان خالی از لطف نیست و کمک شایانی برای لذت بردن و کنترل بهتر بازی به شما میکند.
  • با دانلود پابجی موبایل از مایکت روی گوشی خود، می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شوید و مهارت‌های خود را در میدان‌های نبرد به رخ حریفان بکشید.
  • تمام وسایل نقلیه بازی به جز وسایل نقلیه ضد گلوله و قایق ها قابل انفجار هستند و وقتی که در معرض تیر قرار میگیرند منفجر میشوند، این انفجار بر روی شما هم اثر میگذارد.

تمامی کالا ها و خدمات این فروشگاه ، حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. برای آپدیت کردن و خریدهای بازی فورتنایت نیز باید پول مخصوص بازی را هزینه کنید. در هر مرحله برای پیشرفت شما احتیاج دارید متناسب با مرحله ای که در آن قرار دارید سلاح و لباس شخصیت خود را ارتقا دهید، برای ارتقای اسلحه ها و لباس ها شما باید ازیوسی پابجیاستفاده کنید. برای اینکه بتوانید در بازی پابجی مانند یک بازیکن حرفه ای عمل کنید باید شیوه عملکرد بازی خود را تشخیص دهید و برای این کار لازم است که با ممارست در انجام مراحل این بازی ترفندهای خاص خودتان را به کار ببرید تا تشخیص دهید در کدام رقابت این بازی تسلط دارید.

بخوانید  بوش هوم آبمیوه‌گیری بوش مدل MES3500 | سناپویان

کیت بازی Tacticool

قبل از شروع بازی تمرین کنید، تمرین بیشتر شما را به کسب امتیاز بیشتر یاری‌می‌کند. در تنظیمات به دنبال scope بگردید، در این قسمت می توانید نشانه گیر اسلحه تان را شخصی سازی کنید و از حالت پیشفرض تغییر دهید، سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که چشمهایتان را اذیت نکند و در هنگام تیراندازی به خوبی قابل دیدن باشد. بله، اگر آیدی خود را به دوستانتان بدهید و آنها شما را به لیست اضافه کنند، میتوانید به شکل گروهی به بازی بپردازید، برای این کار لازم است قبل از شروع بازی دوستانتان را به اسکواد خودتان دعوت کنید. در این حالت شما ریسپاون می شوید و در بازی نمیمیرید، تیم های حاضر در میدان نبرد برای صد امتیاز می جنگند، یعنی اگر تیمی به صد امتیاز دست پیدا کند برنده مبارزه خواهد بود. تمام وسایل نقلیه بازی به جز وسایل نقلیه ضد گلوله و قایق ها قابل انفجار هستند و وقتی که در معرض تیر قرار میگیرند منفجر میشوند، این انفجار بر روی شما هم اثر میگذارد.

شما با استفاده از یوسی قادر هستید بسیاری از اسلحه ها و لباس هایی را داشته باشید که در حالت عادی امکان استفاده از آنهارا ندارید.

این بهینه بودن باعث شد تا بازیکنان زیادی به سرعت جذب آن شوند، شرکت توسعه دهنده پابجی موبایل ساخت نسخه پورت شده پابجی را به تنسنت واگذار کرد و در سال 2018 بود که در انگلستان نسخه موبایلی بازی پابجی سافت لانچ شد و در ادامه با عبور از مراحل اولیه، وارد انتشار جهانی شد. آیتم ها به صورت هوشمند برداشته میشوند و هوش مصنوعی بهترین حالت را برایتان در نظر میگیرد، این قابلیت در بازی های دیگری مانند کالاف دیوتی موبایل و Rules of survival نیز قرار دارد. یوسی بازی پابجی pubg موبایل یکی از ارزهای درون برنامه‌ای است. شما به واسطه یوسی می‌توانید سطح بازی خود را بصورت قابل توجهی ارتقا دهید. همچنین با خرید یوسی پابجی موبایل می‌توانید در یک سری از رقابت‌های ویژه شرکت کنید.

بخوانید  کال اف دیوتی موبایل زومجی | 1gamer

گان مجله خبری یک گیمر بازی نیز همان طور که انتظار دارید واقعا باکیفیت است و استفاده از تمام اسلحه‌های بازی در موقعیت مناسب، می‌تواند کاربردی باشد. ریکویل سلاح‌ها، واقع‌گرایانه است و برای حرفه‌ای شدن با یک سلاح خاص، باید مدتی تمرین کنید. برخی از سلاح‌های پابجی موبایل، بهتر از بقیه به نظر می‌رسند و کار کردن با آن‌ها برای اکثر بازیکنان ساده‌تر است. در ادامه به بهترین سلاح‌های موجود در پاپجی موبایل اشاره خواهیم کرد.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر