چرا پابجی موبایل نصب نمیشود؟ بهترین راه حل ها برای نصب پابجی موبایل ماهان نت | 1gamer

همانطور که قبلتر گفته شد، این بازی نیازمند دستگاهی با سخت افزار قوی است (مانند موبایل‌های پرچمدار). حتما پیش از دانلود بازی پابجی موبایل پیش نیازهای آن را چک کنید. پابجی موبایل – PUBG MOBILE یک بازی عالی و پرطرفدار آنلاین در سبک بتل رویال یا بقا از استودیو بازیسازی Tencent Games است که برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. این بازی شما را در شرایط مختلفی قرار می‌دهد که در آن مهارت‌های بقا و زنده ماندن شما به طور جدی مورد چالش قرار می‌گیرند. از آنجایی که استایل بازی کاربران با یکدیگر متفاوت است، در بعضی بخش‌ها باید مورد متناسب با سبک خودتان را انتخاب کنید که ما برای موارد این چنینی به شما توضیح خواهیم داد دقیقاً چکاری لازمست انجام دهید. به‌علاوه تنظیمات پابجی موبایل که غالب کاربران آن را استفاده می‌کنند را هم آورده‌ایم که اگر می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید، توصیه می‌کنیم پیش از اینکه وارد میدان نبرد شوید، یکبار به صورت تمرینی هر یک را امتحان کنید.

  • همچنین با خرید یوسی پابجی موبایل می‌توانید در یک سری از رقابت‌های ویژه شرکت کنید.
  • تمام این سناریوهای مختلف باعث شده تا پابجی یک بازی بسیار پویا باشد که هر دست آن می‌تواند چیزهای جدیدی برای ارائه به شما در چنته داشته باشد.
  • از آنجایی که تقریباً تمام بازیکنان حالت میکروفون را در حداکثر قرار می‌دهند، می‌توانید صدای اسپیکر خود را کمتر کنید.
  • یکی از مهمترین مزایای خرید از ارزانترین سایت خرید یوسی، امکان خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز مبارزه مانند پیشرفته‌ترین ماشین‌ها و سلاح‌ها برای شکست دادن رقبا در این بازی اکشن و هیجان‌انگیز است.
بخوانید  حمل و نقل دریایی 4 مورد مزایا و معایب آن Express Freight | transemartlogistics

با مجله خبری یک گیمر پابجی موبایل از مایکت روی گوشی خود، می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شوید و مهارت‌های خود را در میدان‌های نبرد به رخ حریفان بکشید. به طوری که بازی PUBG Mobile علاوه بر نسخه‌ی اصلی و جهانی خودش که تحت عنوان Pubg Mobile Global شناخته می‌شود، در کشورهای تایوان، ویتنام، هند و کره نیز با عرضه‌ی یک نسخه‌ی اختصاصی با پشتیبانی کامل از زبان محلی این کشورها در دسترس قرار گرفته است. با این حساب شما به راحتی می‌توانید نسخه‌ی کره‌ای و ژاپنی بازی پابجی موبایل را به راحتی از گوگل پلی دریافت کنید یا در ادامه‌ی مطلب از طریق وبسایت سرگرمی به دانلود آن بپردازید.

نسخه فایل نصبی با دیتا جدا:

با خرید یوسی از واریا شاپ میتوانید بلیت طلایی خود را که شامل ۲ مدل از جمله الایت پس ( ۳۶۰ یوسی )و الایت پس پلاس ( ۹۶۰ یوسی ) میباشد بدست آورید. واریا شاپ ارائه دهنده جدیدترین فصل های پابجی است و قبل از ورود یک بازی مهیج و جدید، این کمپانی به گیمرهای علاقمند این موضوع را اطلاع رسانی خواهد کرد. این وب سایت تمامی اطلاعات لازم را درباره کاراکترهای جدید، نوع اسلحه های جدید، جوایز و ….را به گیمرهای خود اطلاع می دهد.

دانلود PUBG MOBILE – بازی اکشن-بقا خارق العاده “پابجی موبایل” اندروید + دیتا

لینک دانلود بازی پابجی موبایل به درخواست [کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه – ستاد فیلترینگ] از فارسروید حذف شده است – از اینکه محدودیت های ما را درک می کنید سپاسگزاریم. ✔️ اگر شما گوشی حرفه‌ای ندارید، باز هم می‌توانید بهترین تنظیمات پابجی موبایل جدید را امتحان کنید. گزینه‌ها را باتوجه به آنچه در مقاله گفته‌ایم انتخاب کنید و وارد نبرد شوید. استودیوی Krafton که توسعه‌ی نسخه‌های مختلف بازی پابجی موبایل را برعهده دارد، در این نسخه از بازی به طور ویژه روی امنیت کاربران، مقدار خشونت بازی و به طور کلی تمامی موارد ذکر شده توسط دولت هند، تمرکز کردند و در نهایت بازی Battlegrounds Mobile India را به وجود آوردند. در رابطه با گروه سنی مخاطبین این بازی نیز قوانین سختگیرانه‌ای لحاظ شده و بر اساس آن بازیکنان زیر 18 سال اجازه‌ی تجربه‌ی بازی پابجی موبایل هندی را نخواهند داشت.

بخوانید  بهترین تنظیمات پابجی موبایل 2022 + ویدیو | 1gamer

خرید های درون برنامه ای و یوسی بازی پابجی

پس از اتمام عملیات به آدرس مورد نظر رفته و مطمئن شوید که فایل فشرده در آدرس ذخیره شده است. مجددا برای شروع عملیات اکسترکت فایل فشرده، گزینه تایید را بزنید. مکان های زیادی برای برداشتن تجهیزات وجود دارند بنابراین با دوری از نقاط فرود نه تنها چیزی را از دست نمی‌دهید بلکه خود را به خطر نمی‌اندازید. تا جایی که امکان دارد در وسط نقشه نباشید و با رفتن به سمت حاشیه نقشه ناحیه‌ای که باید مراقب دشمن باشید را کوچک‌تر کنید. توجه کنید که اگر دشمن در داخل ساختمان مخفی شده است، در اکثر موارد می‌توانید از طریق پنجره‌های ساختمان او را غافلگیر کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر