حمل و نقل دریایی 4 مورد مزایا و معایب آن Express Freight | transemartlogistics

حمل و نقل دریایی 4 مورد مزایا و معایب آن Express Freight | transemartlogistics

مخصوصاً زمانی که کالایی از نظر ارزش قیمتی بسیار گران‌بها باشد این حساسیت بیشتر می‌شود. علاوه بر این، هنگام استفاده از حمل‌ونقل دریایی، قابلیت ردیابی کالا در طول چرخه حمل‌ونقل آن محدود است. اما برای حمل بارهای گران‌قیمت یا ارزشمند، می‌توان تصمیم عاقلانه‌تری برای استفاده از خدمات حمل‌ونقل قابل‌اطمینان‌تر مانند حمل‌ونقل هوایی صرف کرد. یک بار مشخص ممکن است وزن زیادی نداشته باشد اما حجم بالای محصولات از جایگیری آن ها در قطار یا هواپیما جلوگیری به عمل آورد.

ما آماده ایم محصولات شما را به هر نقطه ای از جهان ارسال کنیم!

کالاهایی که از حجم بسیار زیادی برخوردار هستند و وزن سنگینی دارند، می‌توانند با سیستم حمل و نقل دریایی به ساده‌ترین روش ممکن حمل transemartlogistics شوند. در صورت استفاده از روش حمل و نقل دریایی برای جابجایی کالاهای بزرگ و سنگین، هیچ آسیبی به کالاها وارد نخواهد شد. همه این‌ مزایا در شرایطی است که شما مبلغ بسیار کمی را هم برای جابجایی این کالاها پرداخت خواهید کرد.

  • BL زمانی صادر می شود که کالای شما توسط یک شرکت کشتیرانی از یک نقطه به نقطه دیگری حمل می شود.
  • حجم این نوع از حمل و نقل نسبت به حمل دریایی عمیق و کم عمق کمتر م باشد و کشتی های آن متناسب با آبراه های داخلی ساخته می شود.
  • زمان ترانزیت حمل و نقل دریایی، زمان مورد نیاز برای تحویل محموله را پس از تحویل گرفتن از نقطه مبدا توصیف می کند.
  • EXW یا ExWorks به این معنی است که تامین کننده کالا را به کارخانه یا سازنده حمل می کند.
بخوانید  قیمت و خرید دستگاه دستمال کاغذی | ایران دستمال کاغذی

در زمینه حمل و نقل دریایی میزان مسیر و نوع کالا تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت جابجایی کالا دارد. در واقع این موارد هستند که وسیله مورد استفاده برای ترابری را انتخاب می‌کنند. در مقابل حمل و نقل از عمق دریا، این روش حمل و نقل کالا مختص مسافت‌های نسبتاً کوتاه ایجاد شده است.

بارنامه محموله ای را که در یک کشتی بارگیری یا حمل می شود و به گیرنده کالا داده می شود فهرست می کند. بارنامه می تواند به عنوان رسید بارگیری کالا، شکلی از قرارداد برای نشان دادن اینکه کالا در حال حمل است و سندی برای عنوان کالا عمل کند. کمبود زیرساخت مشکل دیگری است که این ‌روش حمل و نقل با آن دست و پنجه نرم می‌کند. بعضی از نقاط جهان ممکن است امکانات یک بندر را برای پهلو گرفتن کشتی‌های غول پیکر حامل کانتینرها نداشته باشند و از این طریق قابل دسترسی نباشند.

حمل و نقل دریایی کراس استافینگ | کراس استافینگ یا Cross Stuffing :

بدیهی است که اگر زمان برای شما اهمیت بالایی دارد این روش حمل و نقل توصیه نمی شود. ۴) مزیت دیگر این روش این است که ضریب اطمینان و ایمنی حمل از طریق آب های آزاد به مراتب بالاتر از حمل ونقل زمینی است. چون کسانی که کالا را حمل می کنند موظف به رعایت استانداردها و قوانین بین المللی حمل و نقل هستند. این روش تا حدود زیادی بدون خطر است و تقریبا در همه موارد به کالا آسیب نمی رسد، به علاوه که شرکت های بیمه با بیمه کردن کشتی های باربری خطر حمله به این کشتی ها را تا حدودی پوشش می دهند. نکته ای که در این نوع از حمل و نقل دریایی پر رنگ میشود، هزینه های جاری نقل و انتقال است. در این نوع روش انتقال محصولات، هزینه های جاری سفر، بیشتر از هزینه های دیگر اعم طول سفر و مدت زمان آن است.

بخوانید  خرید سی پی کال اف دیوتی موبایل بتل پس Call of Duty در موجو جم | 1gamer

مزایای حمل و نقل دریایی