معرفی بازی پابجی موبایل Pubg mobile معرفی بازی پابجی pubg موبایل ایرانیکارت | 1gamer

ایالات متحده دومین بازار بزرگ بوده و 12.7 درصد از سهم درآمد را در اختیار داشته و پس از آن ژاپن با کسب سهم 4.8 درصدی در رتبه بعدی قرار گرفته است. از این سایت دانلود کن چون پابجی گلوبال خود سایت پابجی است و برای ایرانی ها خوبه. متاسفانه این مشکل برای اکثر وجود داره و علتش تداخلات اخیر اینترنت در کشور است.

  • اگر حداقل دو یا سه انرژی‌زا هم در نبرد به همراه خود داشته باشید، مفید خواهید بود.
  • PUBG MOBILE یک بازی موبایل اورجینال بتل رویال و یکی از بهترین بازی های تیراندازی موبایل است.
  • شما با طیف گسترده ای از سلاح هایی که بدست می آوردید می توانید وارد نبرد شوید و از خودتان دفاع کنید.
  • برای یک تجربه گیم پلی بی نظیر از نرم ترین گان پلی لذت ببرید.
  • البته بهتر است کاربران گوشی‌هایی با حافظه رم ۳ گیگابایت هم سراغ نسخه لایت بروند تا با لگ رو‌به‌رو نشوند.

برنامه‌های باز در بک گراند را ببندید و در صورت امکان، از وایفای استفاده کنید. اگر مشکل داغ شدن گوشی شما در زمان اجرای PUBG جدی است، بهتر است نسخه لایت را دریافت کنید. طبق بررسی‌های ما، PUBG Lite پس از نصب کامل، حدود هشتصد مگابایت حجم دارد؛ این در حالی است که نسخه اصلی بازی پس از نصب کامل حدود ۴ گیابایت حجم خواهد داشت. در مود جنگ پابجی که بسیار هم محبوب است، بازی از حالت انفرادی خارج شده و به بازی گروهی تبدیل می‌شود.

یکی از بسته های زیر را انتخاب کنید

شما همواره مجله خبری یک گیمر برای دریافت آپدیت‌های بعدی و دانلود پابجی موبایل اندروید، دانلود تلگرام پلاس، دانلود همراه بانک ملت و کلی اپلیکیشن اندروید دیگر به سایت مینی روید مراجعه کنید؛ پس ما را از یاد نبرید. از همین رو استودیوی Krafton رنگ خون را در بازی Battlegrounds Mobile India به رنگ سبز درآورده است و به طور کلی هیچ اثری از خون قرمزرنگ در این بازی دیده نمی‌شود. نسخه‌ی هندی بازی پابجی موبایل برخلاف نسخه‌ی اصلی و جهانی این بازی که برای کاربران از تمامی کشورها در دسترس قرار گرفته بود، در ابتدا به طور انحصاری تنها برای بازیکنان هندی در دسترس قرار گرفت. پس از مدتی سرورهای این بازی در چین، هنگ کنگ، ایالات متحده آمریکا و روسیه نیز در دسترس قرار گرفتند و امروزه بازیکنان از اکثر کشورهای جهان می‌توانند بازی Battlegrounds Mobile India را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید بازی پابجی موبایل هندی یا همان بازی Battlegrounds Mobile India را برای به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

بخوانید  نرم افزار CRM خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ویپینگ-نرم افزار CRM

پرمیوم اکانت تلگرام

سپس فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کنید؛ پوشه ی com.tencent.ig موجود در فایل فشرده را به مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه انتقال کنید. در صورتی که دستگاه شما ضعیف است میتوانید از نسخه پابجی موبایل لایت استفاده کنید. در نقشه‌های پابجی خانه‌های بزرگ و کوچکی قرار دارد که بهتر است هنگام ورود به این خانه‌ها درها را ببندید؛ زیرا با این کار حریف فکر می‌کند خانه خالی است و برای جمع‌آوری آیتم به داخل خانه می‌آید. در این شرایط با پنهان شدن در یک جای مناسب به‌راحتی می‌توانید حریف خود را هدف قرار دهید.

در پابجی موبایل شاهد یک گیم‌پلی روان و مهیج هستیم که می‌تواند همواره بازیکنان را با خود همراه کند و میزان درگیر شدن بازیکن با بازی به لطف این گیم‌پلی خوب، بسیار بالاست. اساس گیم‌پلی بازی پابجی بر مبنای از بین بردن دشمنان و استفاده از منابع مختلف که در محیط پراکنده‌اند، بنا شده است. در واقع، با یک بازی شوتر طرف هستیم که جمع آوری منابع یا همان لوت کردن به اندازه تیراندازی و از بین بردن دشمنان مهم و موثر است. پابجی را می‌شناسید؟ می‌دانید چرا پابجی موبایل نصب نمیشود ؟ اصلا اهل بازی‌های مهیج ویدیویی هستید؟فرصتی پیش آمده تا در خصوص بازی‌های کامپیوتری و مشکلات رایج در ارتباط با نصب و راه اندازی آنها صحبت کنیم. با من تا پایان این مقاله از سایت شرکت خدمات اینترنتی ماهان نت همراه باشید تا در ابتدا بفهمیم بازی پابجی چه سبکی از بازی ست ؟ و چگونه پابجی را در ایران نصب کنیم که به مشکل نخوریم. تنسنت که خود مالک بازی پابجی موبایل است، دارای یک شبیه ساز اختصاصی برای کامپیوتر هاست و به راحتی می توانید از طریق این شبیه ساز قدرتمند بازی هایی مانند کالاف دیوتی موبایل، پابجی موبایل و گارنا فری فایر را نصب کنید، برای این کار لازم است مراحل زیر را طی کنید.

بخوانید  آموزش خیاطی همیارمد فیلم آموزش فارسی خیاطی با سپیده معدنی

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر