کیفیت بصری Marvel’s Spider-Man 2 پس از عرضه بهبود خواهد یافت


طبق گفته Insomniac Games، کیفیت تصویر Marvel’s Spider-Man 2 بهتر از آخرین نمایش در زمان عرضه خواهد بود.

سونی و اینسومنیاک گیمز تریلر جدیدی از Marvel’s Spider-Man 2 در Comic-Con در سن دیگو منتشر کردند. در این تریلر می توان قسمت هایی از داستان و تقابل شخصیت های مهم را مشاهده کرد. همچنین می توانید نگاه دقیق تری به ظاهر شخصیت ها و تغییرات آن ها نسبت به نسخه های قبلی بیندازید.

با توجه به اینکه گیم پلی این بازی در گذشته از نظر کیفیت بصری و گرافیک مورد انتقاد قرار گرفته بود، در تریلر اخیر شاهد بهبود چشم نوازی از نظر ظاهری و گرافیکی بودیم. علاوه بر این، یکی از اعضای Insomniac Games در مصاحبه ای تایید کرد که کیفیت بصری Marvel’s Spider-Man 2 پس از انتشار افزایش خواهد یافت.

مدیر بازاریابی و انجمن Insomniac Games اخیراً در توییتر تأیید کرد که گرافیک بازی پس از انتشار بیشتر از آن خواهد بود، در پاسخ به توییتی که در مورد مدل‌های چهره جدید و به‌روزرسانی شده برخی از شخصیت‌های اصلی بازی اظهارنظر می‌کرد. اگرچه تا زمان عرضه نهایی برخی از بازی‌های بزرگ، بازیکنان شاهد افت کیفیت گرافیکی نسبت به تریلرهای قبل از انتشار هستند. اما استودیوهای شخص اول سونی تا کنون به طرز درخشانی جلوه های بصری بازی ها را قبل از عرضه بهبود بخشیده اند. بنابراین شنیدن این خبر از بازی Insomniac ممکن است برای طرفداران Marvel’s Spider-Man 2 راضی کننده باشد.

استودیو Insomniac Games تصاویر جدیدی از شخصیت های اصلی بازی منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید. بازی Marvel’s Spider-Man 2 قرار است در تاریخ 28 اکتبر سال جاری برای پلی استیشن 5 منتشر شود.

بخوانید  نتفلیکس همه برنامه‌های بازداشت‌شده، از جمله فصل‌هایی که تولید می‌کند، انجام می‌دهد

هری آزبورن به همراه پدرش در Marvel's Spider-Man 2

نظر شما در مورد جدیدترین اخبار مرد عنکبوتی ۲ مارول چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر