بهترین تنظیمات پابجی موبایل 2022 + ویدیو | 1gamer

البته اگر می‌خواهید در مصرف منبع گوشی یا تبلت، زیاده‌روی نشود و در زمان بازی کردن با مشکلاتی مثل افت فریم یا داغ شدن بیش از حد گوشی دست و پنجه نرم نکنید، باید Pubg Lite را دانلود کنید. شاید قبل از عرضه بازی PlayerUnknown’s Battleground یا همان PUBG در واپسین روزهای سال ۲۰۱۷، کمتر کسی فکر می‌کرد که سبک بتل رویال بتواند تا این حد بزرگ شده و به چشم یک پدیده جهانی به آن نگاه شود. پابجی در اوایل سال ۲۰۱۸ برای گوشی‌های اندرویدی نیز منتشر شد و این پدیده جهانی، پای خود را به گوشی‌هایی که روزانه با آن‌ها کار می‌کنیم و یک وسیله مناسب برای بازی به شمار می روند باز کرد. پابجی موبایل یا PUBG Mobile که نام نسخه موبایلی این بتل رویال محبوب است، سال‌هاست که در اوج محبوبیت به سر می‌برد و جزو تاثیرگذارترین و بهترین‌ بازی‌های تاریخ اندروید به حساب می‌آید.

  • این لانچر یک شبیه ساز اندروید است که قادر می‌باشد تعداد قابل توجهی از بازیهای اندروید را بر روی کامپیوترهای شخصی اجرا کند.
  • پابجی موبایل در منطقه خاورمیانه بسیار محبوب بود اما در دیگر مناطق و بازارها رقابت اصلی بین کالاف دیوتی موبایل و فورتنایت بود.
  • کیفیت بالای گرافیکی این بازی و وضوح صدای این بازی اکشن نسبت به یک بازی موبایل بسیار بالا است.

ناگفته نماند، آخرین ورژن این بازی تحت عنوان یوسی سیزن هفده عرضه شده است که در این مدل بازیکنان می توانند به امکانات و توانایی های جدیدی دست پیدا کنند و از یک بازی مهیج و سراسر پر شور و نشاط بهره‌مند شوند. اگر طرفدار بازی‌های موبایلی باشید، بعید است نامبازی پابجی موبایل (Player Unknown’s Battlegrounds) به گوشتان نخورده باشد. پابجی زیباترین بازی‌ بتل رویال اندروید است که با گیم پلی رویایی خود، توجه هر گیمری را جلب می‌کند. بازی پابجی موبایل از نظر گرافیکی نیز جزو بازی‌های خوب اندرویدی به شمار می‌آید. پیش از هر چیز باید اشاره کرد که با یک بازی با گرافیک رئال یا واقعی طرف هستیم و به همین جهت، شاهد الهام‌ گرفتن سازندگان از تجهیزات و جنگ‌افزارها و اسلحه‌های واقعی هستیم. طراحی محیط‌ها در نقشه‌های بازی نیز بسیار خوب انجام پذیرفته و حس تنوع در نقشه‌های بازی نیز حس می‌شود.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل فصل 1 call of duty mobile دانلود بازی کالاف دیوتی + « دیتا » | 1gamer

دیدگاه در “آموزش قدم به قدم ثبت نام در بازی پابجی موبایل”

به تازگی مجله خبری یک گیمرگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل) را از تمامی مارکت ها، مثل کافه بازار، مایکت، چارخونه و … حذف کرده است. برای مشاهده و خرید انواع گیفت کارت بازی، از طریق دکمه زیر درخواست خود را ثبت کنید. در صورتی که اکانت گوگل پلی داشته باشید و یک شبیه ساز اندروید روی سیستم خود نصب کرده باشید این امر قابل اجراست. در صورت نصب نشدن برنامه مطمئن شوید که فایل را از صفحه اختصاصی مربوط به pubg mobile دریافت کرده باشید. پابجی موبایل در منطقه خاورمیانه بسیار محبوب بود اما در دیگر مناطق و بازارها رقابت اصلی بین کالاف دیوتی موبایل و فورتنایت بود.

دانلود پابجی موبایل : بازی PUBG MOBILE

به عنوان مثال، تعداد بازیکنانی که مبارزه می‌کنند در هر زمین ۴۰ نفر است و مساحت محیط نیز کمترست. به تازگی شرکت Tencent یک Emulator بازی PUBG Mobile برای کامپیوتر آماده کرده است که با آن تمامی دوستداران PUGB امکان اجرای بازی به صورت کاملاً رایگان در کامپیوتر را خواهند داشت. با امولاتور اندروید بازی پابجی را در ویندوز اجرا کرده و از آن لذت ببرید. به دلیل بالا بودن سخت افزار کامپیوتر امکان بالا بردن گرافیک بازی پابجی موبایل وجود خواهد داشت و تجربه گرافیک بالایی در کامپیوتر را خواهید کرد. پابجی موبایل دو نسخه دارد، اولین نسخه که تمام جزئیات بازی اصلی بر روی کامپیوترهای شخصی را شامل می‌شود و نسخه لایت که نقشه‎های کوچکتر آن را دارد و از گرافیک و جزئیات کمتری برخوردار است. اما چرا پابجی موبایل نصب نمیشود و چه شده که با تمام تلاشی که در طراحی بی‎عیب و نقص آن شده است، باز هم می‎شنویم” چرا پابجی موبایل وارد بازی نمیشود!

بخوانید  بهترین تنظیمات پابجی موبایل 2022 + ویدیو | 1gamer

کیت بازی Tacticool

اگر با وجود سابقه چندین ساله ایران موجو و نماد اعتماد الکترونیک باز هم نسبت به خرید آنلاین مشکوک هستید، می‌توانید با مشاهده نظریات مشتریان در صفحه محصولات با مجموعه ما بیشتر آشنا شوید و سپس تصمیم‌گیری کنید. کردیت رینبو سیکس موبایل و سایر بازی‌های پلتفرم موبایلی در این فروشگاه قابل خریداری می باشند. گفتنی است که در کنار محصولات ارزی آنلاین، این فروشگاه انواع دسته‌های بازی موبایل و بازی پابجی را به فروش می‌رساند. دومین نکته مهم برای بازیکنان تازه‌وارد این است که معمولاً از رفتن به مکان‌های شلوغ اجتناب می‌کنند؛ اما در واقع شما با این کار لذت اصلی بازی پابجی را از بین می‌برید. همچنین با تکرار و تمرین‌کردن در این مناطق و روبرو شدن با سختی‌های آن خیلی سریع‌تر می‌توانید به پلیری در لول بالا تبدیل شوید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر