کالاف دیوتی موبایل فصل 1 call of duty mobile دانلود بازی کالاف دیوتی + « دیتا » | 1gamer

سازندگان بازی تلاش کرده‌اند صداهای گلوله‌ها و انفجار‌ها تا حد ممکن شبیه به واقعیت باشد و با استفاده از موسیقی‌های حماسی فضای هیجان‌انگیزی را برای بازیکنان ایجاد کنند. همواره شما میتوانید در سایت PersianGem.shop خرید cp کالاف دیوتی موبایل را با ارزانترین قیمت انجام دهید. با خرید cp کالاف دیوتی موبایل شما میتوانید بتل پس و اسکین های جذاب را خریداری کنید و سطح رقابت خود را بالاتر ببرید . شاید درحال‌حاضر بتوان بهترین بازی تفنگی را، بازی کالاف دیوتی موبایل دانست. این بازی در سطح جهانی طرفداران زیادی دارد؛ افرادی که در طول روز ساعت‌ها پای Call of duty mobile می‌نشینند و مهارت‌هایشان را به چالش می‌کشند.

  • در این بخش در قسمت پایین می توانید انواع پکیج های سی پی را با قیمت مناسب مشاهده کنید و در صورت لزوم آن ها را تهیه و خریداری کنید.
  • باید ذکر کنیم که وقت گذاشتن و بررسی تمام گزینه‌های موجود ارزش‌اش را دارد، زیرا تغییرات اعمال شده می‌تواند به شما در روند بازی کمک کند.
  • برای به‌ دست‌آوردن اسلحه بیشتر و تجربه بازی تا حدودی آسان، در نقشه Nuketown بازی کنید.
  • برای جلوگیری از پریدن اکانت شما و پیشرفت تان حتما بازی خود را روی حساب فیسبوک ذخیره کنید.

این بازی جذاب در فروشگاه گوگل پلی میانگین 4.3 از 5 نمره ممکن و میانگین 4.7 از 5 نمره ممکن را در App Store دریافت کرده است. بیشتر پلیرها درباره گیم‌پلی، تنوع آیتم‌ها، رایگان بودن و سرور بسیار قدرتمند بازی کالاف دیوتی نظرات مثبتی را ثبت کرده‌اند. اگر تازه می خواهید کالاف دیوتی موبایل نصب کنید حتما ریجن اکانت خود را کشور هند انتخاب کنید در این ریجن تمامی ایتمها برای خرید سی پی ارزان تر می باشد. میتوانید با خرید سی پی Call Of Duty mobile , خرید اسکین کالاف دیوتی موبایل در سایت PersianGem.shop از تمام سلاح ها، تجهیزات و اسکین های پیشرفته تر و زیباتر در بازی استفاده کنید. در وبسایت PersianGem.shop،شما میتوانید خرید cp کالاف دیوتی موبایل را با بیشترین تنوع ‌و با ارزانترین قیمت خریداری کنید.

بخوانید  دانلود وارزون موبایل اندروید Call of Duty Warzone Mobile | 1gamer

کالاف دیوتی موبایل، بهترین بازی بتل رویال اندروید

استقبال استثنایی از گیم‌های مجله خبری یک گیمری باعث شده هرروز، نام بازی‌های جدیدتری به‌گوشمان بخورد. بنابراین پیداکردن یک گیم جذاب با گرافیک و صداگذاری خوب، کمی سخت به‌نظر می‌رسد؛ بازی که ارزش صرف وقت و انرژی را داشته باشد. اگر اهل بازی‌های جنگی، اکشن و تفنگی هستید، خوب است بدانید بازی‌های شناخته‌شده و خوش‌ساخت زیادی در این ژانر وجود دارند که گل سرسبد آن‌ها، کالاف دیوتی موبایل است. بازی کالاف دیوتی در سبک اکشن است که نسخه کامپیوتر آن توسط اکتیوژن در سال 2003 انتشار یافت و پس از استقبال بسیار از سمت گیمرها، نسخه مخصوص کنسول های بازی نیز ساخته شد. اتفاقات ابتدای بازی در زمان جنگ جهانی دوم رخ میدهد؛ اما در نسخه های بعدی به زمان حال و حتی آینده می رسد.

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 44320

شخصیت‌های کالاف دیوتی با توجه به سطح شما قابل انتخاب هستند و هرکدام از آن‌ها می‌توانند با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارند، به شما در مبارزات کمک کنند. امکان شخصی‌سازی این شخصیت‌ها باعث می‌شود بتوانید ویژگی‌های آن‌ها را تقویت کنید و حرفه‌ای‌تر به مبارزه بپردازید. در این بخش ها، می‌توان در قالب دو تیم پنج نفره در مقابل هم به رقابت پرداخت. در این بازی از انواع نقشه‌های متنوع موجود در سری بازی‌های کالاف دیوتی استفاده شده‌است که به این بازی حالتی خاطره انگیز داده‌است و جذابیت آن را برای مخاطب چندین برابر می‌کند. خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، بازیکنان می‌توانند در بخش Loadouts، سلاح‌های مورد علاقه ی خود را انتخاب کنند. همچنین، در بخش Multiplayer سرور‌هایی پر از بازیکن وجود دارد تا بازیکنان بتوانند بدون مشکل و به سرعت وارد بازی شود.

بخوانید  کال اف دیوتی موبایل زومجی | 1gamer

حالا می توانید با خرید سی پی و سایر امکانات متنوع، از بازی لذت بیشتری ببرید. چگونه می توان اسکین کالاف دیوتی خریداری کرد ؟ برای اینکار شما به cp نیاز دارید. به همین منظور میتوانید از طریق همین صفحه مقدار سی پی ای که بسته به نوع اسکین مورد نظر در بازی احتیاج دارید اقدام به خرید کنید . توجه داشته باشید که کمتر از مقدار خواسته شده برای اسکین مورد نظر سی پی خریداری نکنید که برای شما فعال نخواهد شد. کالاف دیوتی موبایل یکی از پرمخاطب ترین بازی های اکشن می باشد و خرید cp این بازی از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. دیاموند لند به عنوان ارزان ترین فروشگاه فروش cp کالاف دیوتی موبایل در ایران تمامی سفارشات شما را به سرعت شارژ خواهد کرد.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر