دانلود وارزون موبایل اندروید Call of Duty Warzone Mobile | 1gamer

می­دانید که شخصیت‌های کالاف دیوتی وارزون موبایل،با توجه به سطح شما قابل انتخاب هستند و هرکدام از آن‌ها می‌توانند با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارند، به شما در جنگ­ هایتان کمک کنند. اکتیویژن اعلام کرد که این بازی یک بتل رویال ۱۲۰ نفره است که برای دستگاه‌های همراه ساخته شده است. همینطور اینکه این بازی رویدادها و محتوای مخصوص خود را خواهد داشت.

http://badorclothesworkshop.ir

علاوه بر آن ظاهر برخی اسکین‌ها ترسناک است و ممکن است در مواجه‌های ناگهانی بازیکن بترسد. در این بخش علاوه بر توجه به محل تولید که بهتر است آن را آمریکا وارد نمایید، نکات دیگری نیز وجود دارند. اگر کمتر از 18 سال سن دارید، لازم است تا تاریخ تولد خود را به گونه‌ای وارد نمایید که سن شما بالای 18 سال نمایش داده شود.در غیر این صورت اکانت شما ساخته نخواهد شد. پس از انتخاب مکان مناسب برای نصب نرم افزار، با کلیک بر روی دکمه Continue منتظر نصب نرم افزار باشید.

Killstreak‌هایی که به‌زودی دردسترس قرار می‌گیرند

به همین منظور، مجله خبری یک گیمر دیوتی وارزون موبایل به جمع بازی‌های فعال کالاف دیوتی یعنی وارزون ۲ و Call of Duty Modern Warfare II می‌پیوندد و می‌توانید به شکلی دسته‌جمعی در آن‌ها پیشروی کنید به شرطی که در هر سه بازی حساب کاربری فعال داشته باشید. ویژگی‌هایی نظیر بتل پس و Loadout و همچنین چنل‌های مختص به چت و مواردی از این دست، از جمله دیگر ویژگی‌های وارزون موبایل به شمار می‌آید. زمانی که می‌خواهید به سراغ نصب بازی کالاف دیوتی بروید، باید توجه داشته باشید که تک به تک مراحل را به درستی پیش ببرید. از آنجایی که کشور ما تحریم است، نحوه پیش بردن مراحل نصب بازی اهمیت بیشتری دارید. به همین دلیل در این بخش با بیان و بررسی جزئیات مهم برای نصب بازی کالاف دیوتی وارزون به دنبال آن هستیم که کمترین انرژی را برای نصب بازی بگذارید.

  • درحال‌حاضر فقط در حالت مولتی‌پلیر می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.
  • به‌علاوه، می‌دانیم که کاراکتر Ghost از زمان لانچ دردسترس خواهد بود.
  • برای آشنایی بیشتر با کارکرد ایستگاه‌های خرید می‌توانید مقاله «راهنمای بازی Call of Duty Warzone | راهنمای استفاده از Buy Station در بازی CoD Warzone» را بخوانید.
  • در همین حال ، Call of Duty Mobile طیف گسترده تری از مودهای مختلف را ارائه می دهد.
بخوانید  لیست بهترین بازی های استراتژیک : برترین بازی های استراتژی کداماند؟

فعلا، هر بازیکن می‌تواند از بین 9 تریک دردسترس 3تا را به بازی خود اضافه کند. لیست کامل Killstreakها و توضیحاتشان را می‌توانید در همین مقاله پیدا کنید. توسعه‌دهنده‌ها اظهار کردند که فعلا این حالت فقط برای بتل رویال وجود دارد و آن‌ها منتظرند تا استقبال را ببینند.

سی پی رایگان وارزون موبایل

حالا گزینه Manually select Xapk File رو انتخاب کرده و فایل نصبی بازی رو پیدا کرده و روی اسم بازی کلیک کنید و بازی را نصب کنید. جا دارد بگوییم که برای تقویت شخصیت­ هایتان می­توانید از سی ­پی هایی که به راحتی در اختیارتان قرار می­دهیم استفاده کنید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.