دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile 2 4.0 نصب آپدیت جدید اندروید | 1gamer

لینک دانلود بازی پابجی موبایل به درخواست [کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه – ستاد فیلترینگ] از فارسروید حذف شده است – از اینکه محدودیت های ما را درک می کنید سپاسگزاریم. ✔️ اگر شما گوشی حرفه‌ای ندارید، باز هم می‌توانید بهترین تنظیمات پابجی موبایل جدید را امتحان کنید. گزینه‌ها را باتوجه به آنچه در مقاله گفته‌ایم انتخاب کنید و وارد نبرد شوید. استودیوی Krafton که توسعه‌ی نسخه‌های مختلف بازی پابجی موبایل را برعهده دارد، در این نسخه از بازی به طور ویژه روی امنیت کاربران، مقدار خشونت بازی و به طور کلی تمامی موارد ذکر شده توسط دولت هند، تمرکز کردند و در نهایت بازی Battlegrounds Mobile India را به وجود آوردند. در رابطه با گروه سنی مخاطبین این بازی نیز قوانین سختگیرانه‌ای لحاظ شده و بر اساس آن بازیکنان زیر 18 سال اجازه‌ی تجربه‌ی بازی پابجی موبایل هندی را نخواهند داشت.

  • عدم توانی در انتخاب هم تیمی‎ها برای عده‌ای ایجاد مشکل کرده است و برای برخی دیگر مدت زمان طولانی انتظار قبل از بازی عذاب اور بوده است.
  • آغاز به کار سیستم خلقت؛ به کمک این سیستم می‌توانید از زوایای مختلف دوربین برای عکس گرفتن یا ساخت کلیپ‌های کوتاه استفاده کرده و آنها را با دیگران به اشتراگ بگذارید.
  • واریا شاپ ارائه دهنده جدیدترین فصل های پابجی است و قبل از ورود یک بازی مهیج و جدید، این کمپانی به گیمرهای علاقمند این موضوع را اطلاع رسانی خواهد کرد.
  • برای به روز رسانی و آپدیت بازی نیاز دارید تا فایل و دیتای جدید را دانلود کنید و قبلی ها را حذف کنید.
  • Mini Zone نیز همانند مود کلاسیک و قدیمی است؛ با این تفاوت که بازی فقط در روزهای شنبه و روزهای فرد باز است و نقشه آن نیز کوچک‌تر از مپ اصلی است.
  • با امولاتور اندروید بازی پابجی را در ویندوز اجرا کرده و از آن لذت ببرید.
بخوانید  دیزل ژنراتور قیمت دیزل ژنراتور شرکت کیا دیزل اسپادان

پس از اتمام عملیات به آدرس مورد نظر رفته و مطمئن شوید که فایل فشرده در آدرس ذخیره شده است. مجددا برای شروع عملیات اکسترکت فایل فشرده، گزینه تایید را بزنید. مکان های زیادی برای برداشتن تجهیزات وجود دارند بنابراین با دوری از نقاط فرود نه تنها چیزی را از دست نمی‌دهید بلکه خود را به خطر نمی‌اندازید. تا جایی که امکان دارد در وسط نقشه نباشید و با رفتن به سمت حاشیه نقشه ناحیه‌ای که باید مراقب دشمن باشید را کوچک‌تر کنید. توجه کنید که اگر دشمن در داخل ساختمان مخفی شده است، در اکثر موارد می‌توانید از طریق پنجره‌های ساختمان او را غافلگیر کنید.

قیمت یوسی پابجی موبایل

با مجله خبری یک گیمر پابجی موبایل از مایکت روی گوشی خود، می‌توانید ساعت‌ها سرگرم شوید و مهارت‌های خود را در میدان‌های نبرد به رخ حریفان بکشید. به طوری که بازی PUBG Mobile علاوه بر نسخه‌ی اصلی و جهانی خودش که تحت عنوان Pubg Mobile Global شناخته می‌شود، در کشورهای تایوان، ویتنام، هند و کره نیز با عرضه‌ی یک نسخه‌ی اختصاصی با پشتیبانی کامل از زبان محلی این کشورها در دسترس قرار گرفته است. با این حساب شما به راحتی می‌توانید نسخه‌ی کره‌ای و ژاپنی بازی پابجی موبایل را به راحتی از گوگل پلی دریافت کنید یا در ادامه‌ی مطلب از طریق وبسایت سرگرمی به دانلود آن بپردازید.

بهترین تنظیمات پابجی در بخش basic

در پابجی موبایل شاهد یک گیم‌پلی روان و مهیج هستیم که می‌تواند همواره بازیکنان را با خود همراه کند و میزان درگیر شدن بازیکن با بازی به لطف این گیم‌پلی خوب، بسیار بالاست. اساس گیم‌پلی بازی پابجی بر مبنای از بین بردن دشمنان و استفاده از منابع مختلف که در محیط پراکنده‌اند، بنا شده است. در واقع، با یک بازی شوتر طرف هستیم که جمع آوری منابع یا همان لوت کردن به اندازه تیراندازی و از بین بردن دشمنان مهم و موثر است. پابجی را می‌شناسید؟ می‌دانید چرا پابجی موبایل نصب نمیشود ؟ اصلا اهل بازی‌های مهیج ویدیویی هستید؟فرصتی پیش آمده تا در خصوص بازی‌های کامپیوتری و مشکلات رایج در ارتباط با نصب و راه اندازی آنها صحبت کنیم. با من تا پایان این مقاله از سایت شرکت خدمات اینترنتی ماهان نت همراه باشید تا در ابتدا بفهمیم بازی پابجی چه سبکی از بازی ست ؟ و چگونه پابجی را در ایران نصب کنیم که به مشکل نخوریم. تنسنت که خود مالک بازی پابجی موبایل است، دارای یک شبیه ساز اختصاصی برای کامپیوتر هاست و به راحتی می توانید از طریق این شبیه ساز قدرتمند بازی هایی مانند کالاف دیوتی موبایل، پابجی موبایل و گارنا فری فایر را نصب کنید، برای این کار لازم است مراحل زیر را طی کنید.

بخوانید  آموزش کالاف دیوتی وارزون اموزش و راهنمای جامع بازی وارزون پی اس ارنا | 1gamer

دیدگاه کاربران

با خرید یوسی از واریا شاپ میتوانید بلیت طلایی خود را که شامل ۲ مدل از جمله الایت پس ( ۳۶۰ یوسی )و الایت پس پلاس ( ۹۶۰ یوسی ) میباشد بدست آورید. واریا شاپ ارائه دهنده جدیدترین فصل های پابجی است و قبل از ورود یک بازی مهیج و جدید، این کمپانی به گیمرهای علاقمند این موضوع را اطلاع رسانی خواهد کرد. این وب سایت تمامی اطلاعات لازم را درباره کاراکترهای جدید، نوع اسلحه های جدید، جوایز و ….را به گیمرهای خود اطلاع می دهد.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر