خرید اکانت پابجی خرید و فروش اکانت پابجی پابجی سل | 1gamer

شما همواره می‌توانید برای دریافت آپدیت‌های بعدی و دانلود پابجی موبایل اندروید، دانلود تلگرام پلاس، دانلود همراه بانک ملت و کلی اپلیکیشن اندروید دیگر به سایت مینی روید مراجعه کنید؛ پس ما را از یاد نبرید. از همین رو استودیوی Krafton رنگ خون را در بازی Battlegrounds Mobile India به رنگ سبز درآورده است و به طور کلی هیچ اثری از خون قرمزرنگ در این بازی دیده نمی‌شود. نسخه‌ی هندی بازی پابجی موبایل برخلاف نسخه‌ی اصلی و جهانی این بازی که برای کاربران از تمامی کشورها در دسترس قرار گرفته بود، در ابتدا به طور انحصاری تنها برای بازیکنان هندی در دسترس قرار گرفت. پس از مدتی سرورهای این بازی در چین، هنگ کنگ، ایالات متحده آمریکا و روسیه نیز در دسترس قرار گرفتند و امروزه بازیکنان از اکثر کشورهای جهان می‌توانند بازی Battlegrounds Mobile India را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید بازی پابجی موبایل هندی یا همان بازی Battlegrounds Mobile India را برای به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

  • پس از نصب لانچر با کلیک بر روی عبارت start انجین شبیه ساز اندروید را دانلود و نصب کنید .
  • در پابجی موبایل حالت های مختلفی برای بازی قرار دارد، پابجی موبایل یکی از کاملترین بازی های موبایلی است که برای گوشی های موبایل منتشر شده و از مدها و حالت های هیجان انگیزی برخوردار است.
  • بازیکنان میتوانند با خرید یوسی، بسیاری از امکانات مهیج این بازی را بدست اورند.
  • در هر مرحله برای پیشرفت شما احتیاج دارید متناسب با مرحله ای که در آن قرار دارید سلاح و لباس شخصیت خود را ارتقا دهید، برای ارتقای اسلحه ها و لباس ها شما باید ازیوسی پابجیاستفاده کنید.
بخوانید  خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، قیمت سی پی ارزان‌وفوری - ایران موجو | 1gamer

ایالات متحده دومین بازار بزرگ بوده و 12.7 درصد از سهم درآمد را در اختیار داشته و پس از آن ژاپن با کسب سهم 4.8 درصدی در رتبه بعدی قرار گرفته است. از این سایت دانلود کن چون پابجی گلوبال خود سایت پابجی است و برای ایرانی ها خوبه. متاسفانه این مشکل برای اکثر وجود داره و علتش تداخلات اخیر اینترنت در کشور است.

فروش بازی The Callisto Protocol کمتر از حد انتظار بوده است

سعی کنید حدالمجله خبری یک گیمر از دوچرخه استفاده نکنید زیرا شما را در معرض خطر و مرگ قرار می‌دهد. به صداهای پیرامون خود مانند صدای پا و گلوله دقت داشته باشید و برای دقت بیشتر از یک هدفون یا هندزفری باکیفیت استفاده کنید. به افرادی که با استفاده از کدهای تقلب یا هک سرور در بازی حضور پیدا می‌کنند، “چیتر” می‌گویند؛ البته تمام تلاش سازندگان بر این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن این افراد را شناسایی و از بازی بن کنند. خیر؛ حجم مصرفی بازی در هر دور بازی (20 تا 30 دقیقه) چیزی در حدود 15 تا 50 مگابایت است.

PUBG MOBILE‏

برنامه‌های باز در بک گراند را ببندید و در صورت امکان، از وایفای استفاده کنید. اگر مشکل داغ شدن گوشی شما در زمان اجرای PUBG جدی است، بهتر است نسخه لایت را دریافت کنید. طبق بررسی‌های ما، PUBG Lite پس از نصب کامل، حدود هشتصد مگابایت حجم دارد؛ این در حالی است که نسخه اصلی بازی پس از نصب کامل حدود ۴ گیابایت حجم خواهد داشت. در مود جنگ پابجی که بسیار هم محبوب است، بازی از حالت انفرادی خارج شده و به بازی گروهی تبدیل می‌شود.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | 1gamer

سپس فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کنید؛ پوشه ی com.tencent.ig موجود در فایل فشرده را به مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه انتقال کنید. در صورتی که دستگاه شما ضعیف است میتوانید از نسخه پابجی موبایل لایت استفاده کنید. در نقشه‌های پابجی خانه‌های بزرگ و کوچکی قرار دارد که بهتر است هنگام ورود به این خانه‌ها درها را ببندید؛ زیرا با این کار حریف فکر می‌کند خانه خالی است و برای جمع‌آوری آیتم به داخل خانه می‌آید. در این شرایط با پنهان شدن در یک جای مناسب به‌راحتی می‌توانید حریف خود را هدف قرار دهید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر