بوش هوم آبمیوه‌گیری بوش مدل MES3500 | سناپویان

بوش هوم آبمیوه‌گیری بوش مدل MES3500 | سناپویان

می‌دانیم که برخی از میوه‌ها و سبزیجات برای انجام فرایند آبگیری به قدرت بیشتری نیاز دارند. موتور قدرتمند تعبیه شده روی این محصول با برخورداری از تعداد تنظیمات 2 سرعته قادر است شما را تا دستیابی به بهترین نتیجه ممکن یاری کند. تفاوتی نخواهد داشت که میوه یا سبزیجات موردنظر شما بافتی سخت یا نرم داشته باشد؛ فرایند آبگیری با قدرت و به دقت انجام می‌شود.

  • آبمیوه گیری مدل 879 به عنوان یک آبمیوه گیری بوش تک کاره اصل شناخته نمی‌شود اما از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • با توسعه فناوری حسگرها و نرم‌افزارها در سال‌های آتی نیز فناوری‌های بوش به مرور به بزرگراه‌ها، جاده‌ها و خیابان‌ها راه پیدا خواهند کرد.
  • این دستگاه طول عمر بالایی دارد و به قابلیت‌های متنوعی مثل تنظیمات دو سرعته و سیستم ضد چکه مجهز است.
  • همچنین در سال‌های اخیر، حوزه‌های جدید فعالیت نظیر تولید دوچرخه‌های برقی به بوش اضافه شد که در سال ۲۰۱۱ زیرمجموعه‌ای مستقل را به این شرکت افزود.

بدنه دستگاه ترکیبی از دو رنگ آب و نقره ای است و فوق العاده شیک طراحی شده است. دهانه خروجی مجهز به سیستم چکه گیر بوده و از ایجاد هر نوع لکه بر روی میز آشپزخانه جلوگیری خواهد کرد. دهانه ورودی هم بسیار بزرگ و در سایز 73 میلی متر ساخته شده تا بتوانید دسته های بزرگ هویج و سیب درسته را وارد کنید. آبمیوه گیر بوش مدل 3882 دستگاهی 4 کاره است که با توان 1200 وات کار می کند.

آبمیوه‌گیری بوش مدل MES25G0

آخرین ویژگی از ویژگی های انحصاری آبمیوه گیری ، استفاده از سیستم DRIP-STOP است . که باعث تمیزی بیشتر هنگام کار و صرفه جویی هر چه بیشتر در مواد اولیه ی ما میشود . برای جلوگیری از پاشیده شدن آبمیوه هنگام خروج ، پارچی 1.5 لیتری کاملا منطبق با دهانه خروجی آبمیوه گیری همراه با دستگاه تعبیه شده است. به لطف تیغه استیل ضد زنگ دستگاه، میوه ها و سبزیجات در مدت زمان کوتاهی و با بالاترین میزان خروجی، آبگیری میشوند. در صورتیکه هزینه خرید در درجه دوم اهمیت قرار دارد و کارایی و کیفیت برایتان اولویت دارد خرید آبمیوه‌گیری بوش مدل MES25A0 به شما پیشنهاد می‌شود.

بخوانید  ویدیو: 31 دقیقه از گیم‌پلی Warzone 2 را تماشا کنید گیمفا | 1gamer

آبمیوه گیر چهارکاره آزور مدل AZ-201JC

میوه و سبزیجات دارای مزایای زیادی برای سلامت بدن هستند و بدن شما روزانه به مقدار مشخصی از آنها نیاز دارد. در نتیجه ما برای اینکه بتوانید با مصرف روزانه سبزیجات و میوه‌ها، نیاز بدن را تامین نموده و رژیم غذایی سالم داشته باشید، انواع آبمیوه گیری بوش را به شما ارائه می‌دهیم تا بی دردسر و در کمترین زمان به آبمیوه تازه و سبزیجات دسترسی داشته باشید. پس با خرید آبمیوه گیری بوش Bosch و کاربرد آن، خود و اعضای خانواده را به صرف آبمیوه تازه دعوت کنید و سلامت بدن را تضمین نمایید. برای خرید اینترنتی آب میوه گیری بوش فروشگاه اینترنتی باما کالا در خدمت شما مشتریان عزیز است.

آب مرکبات گیری بوش مدل MCP3500

این ویژگی به‌ خصوص در دستگاه‌هایی مانند آب‌میوه‌گیری که تیغه تماس مستقیم با مواد غذایی دارد، حائزاهمیت است. تیغه‌ی این دستگاه زنگ نمی‌زند و طعم خوب و خوشایند آب‌میوه را تغییر نمی‌دهد. ظرفیت مخزن نگهداری آبمیوه 1.25 لیتر است که میزان قابل توجهی از نوشیدنی را در هربار فرایند آبگیری در اختیار شما قرار می‌دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر