بهترین تنظیمات پابجی موبایل 2022 + ویدیو | 1gamer

حال هر بار که بازی پابجی موبایل را بارگیری کنید، می‌توانید برای ورود به عنوان مهمان انتخاب کنید و تمام پیشرفت شما ذخیره می‌شود. از طرف دیگر، در صورتی که بعداً انتخاب کنید، می‌توانید وارد حساب کاربری Facebook خود شوید. نکته آخری که بسیار اهمیت دارد این است که با خرید یوسی پابجی موبایل به‌راحتی می‌توانید لباس‌های مناسب با هر مکانی را بخرید و از آن در مکان‌هایی که مورد نیاز است، استفاده کنید.

  • لطفا توضیحات نصب را مطالعه کرده و به ترتیب انجام دهید؛ درصورت بروز مشکل آن را با ما مطرح کنید.
  • در صورت نیاز میتوانید از سه برنامه GFX Tool و HD Graphics Tool و Graphic Optimizer for PUBG برای اعمال تغییر در گرافیک بازی پابجی استفاده نمایید.
  • در قسمت‌های مشخص شده تیک بزنید و به کمک یکی از روش‌های موجود وارد بازی شوید.
  • اگر به صورت مهمان وارد بازی شدید، در تنظیمات بازی میتوانید اکانت های خود را به بازی وصل کرده و دستاوردهایتان را از دست ندهید.

به وسیله این پول یا همان یوسی می توانید آیتم های جدیدی برای خود شخصیت خود تهیه کنید که در این آیتم جدید تمامی امکانات پیشرفته برای شما محیا هستند. با این امکانات شما می توانید قدرت خود را برای پیروزی های بعدی افزایش دهید. با شروع بازی، شما به لابی وارد می شوید که می توانید در آن طیف کاملی از تنظیمات را تغییر دهید، نوع بازی خود را انتخاب کنید، ادعای پاداش کنید و موجودی پول پابجی خود را مدیریت کنید. گرافیک نسخه لایت هم از نسخه اصلی کم‌تر است اما اگر گوشی شما قدرت کافی داشته باشد، می‌توانید نرخ فریم پایدار و مناسبی را تجربه کنید.

بخوانید  خرید سی پی کال اف دیوتی موبایل بتل پس Call of Duty در موجو جم | 1gamer

بازی های دیگر شبیه به پابجی

البته، برای تجربه بازی گوشی شما باید حداقل اندروید ۵ و ۲ گیگابایت رم داشته باشد. از سوی دیگر، اتصال به اینترنت نیز برای تجربه بازی ضروری به شمار می‌رود. قطعاً شما هم می‌دانید که بهترین تنظیمات پابجی موبایل در بخش گرافیک را می‌توان روی مدل‌های گران قیمت و مخصوص گیم اعمال کرد.

بهترین قفل برنامه ها برای گوشی اندروید(دانلود، نصب و روش استفاده)

بله؛ شما می‌توانید بدون انجام اینکار نیز بدون هیچ مشکلی به بازی کردن ادامه دهید اما باید بدانید درصورتی که بازی را به هردلیلی از روی موبایل خود پاک کنید دیگر نمی‌توانید اکانت خود را بازیابی کنید و تمامی اطلاعات شما از بین خواهد رفت. متاسفانه سرورهای بازی توسط برخی از سرویس دهنده های اینترنت مانند اپراتورهای همراه ایران، فیلتر شده است؛ درصورت بروز مشکل در اتصال به سرور از قندشکن استفاده کنید. داشتن ۵ تا ۱۰ عدد بانداژ شما را از استفاده از کیت کمک‌های اولیه در زمانی که فقط کمی آسیب دیده‌اید، بی‌نیاز می‌کند. اگر حداقل دو یا سه انرژی‌زا هم در نبرد به همراه خود داشته باشید، مفید خواهید بود. همچنین داشتن چند عدد نارنجک می‌تواند در اواخر بازی، همه چیز را تغییر دهد، حتی اگر عادت به استفاده از آیتم‌های قابل پرتاب نداشته باشید.

دلار مجله خبری یک گیمر موبایل یا پول داخل بازی پابجی موبایل میباشد، که از طریق قسمت استور این بازی قابل مشاهده و خرید است. شما با خرید این واحد پول درون بازی میتوانید آن را برای ( باز کردن صندوق ها، خرید اسکین اسلحه ها، خرید لباس ها، آیتم ها و …) خرج کنید. کلمه PUBG مخفف عبارت Player Unknown’s Battlegrounds می باشد که توسط استودیو Tencent عرضه شده است.PUBG توسط کاربران به صورت های مختلفی تلفظ می شود. اما تلفظ مرسوم و همگانی آن “پابجی” می باشد.در این بازی بازیکنان در یک زمین بزرگ فرود می آیند و پس از بدست اوردن اسلحه و تجهیزات به دنبال از بین بردن بقیه می روند. سعی کنید در بازی پابجی موبایل از اسلحه‌های متفاوت این بازی استفاده کنید تا سلاح لازم و مورد استفاده خود را تشخیص دهید و در صورت لزوم در مقابل حریف خود بتوانید سلاح مناسب خود را جهت نابودی اش به کار ببرید.

بخوانید  خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل خرید و فروش اکانت پابجی و کالاف دیوتی موبایل | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر