دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile بازی محبوب بتل رویال | 1gamer

یک مکان مخفی درسمت جنوب شرقی و در پشت آبشار بازی وجوددارد که بسیاری از بازیکنان از آن بی اطلاع هستند. در قسمت‌تمرین، شما می‌توانید با تجهیزات مختلف آشنا شوید و تفاوت آن‌ها را بایکدیگر یادبگیرید. در بازی‌ پابجی اسلحه‌ها، استراتژی‌ها، معلومات نقشه ،کلاه‌ها و جفت شدن آن ها با جلیقه‌ها دارای اهمیت است.

  • وسایل‌نقلیه در این بازی سروصدا تولید می‌کند و موقعیت شما را آشکار می‌کند اما برای فرار از موقعیت با سرعت‌بالا مناسب هستند.
  • در پابجی موبایل شاهد یک گیم‌پلی روان و مهیج هستیم که می‌تواند همواره بازیکنان را با خود همراه کند و میزان درگیر شدن بازیکن با بازی به لطف این گیم‌پلی خوب، بسیار بالاست.
  • این بازی به صورت فیلتر شده می‌باشد بنابراین پیشنهاد می‌شود از فیلتر شکن Super VPNاستفاده کنید زیرا نسبت به فیلتر شکن‌های دیگر برای بازی قوی‌تر می‌باشد.

در ادامه می خواهیم به بررسی هر چه بیشتر این خبر بپردازیم، با سایت پلی مگ همراه باشید. این بازی به سبک battleground و survival میباشد و از زمان… پس از نصب لانچر با کلیک بر روی عبارت start انجین شبیه ساز اندروید را دانلود و نصب کنید . این لانچر یک شبیه ساز اندروید است که قادر می‌باشد تعداد قابل توجهی از بازیهای اندروید را بر روی کامپیوترهای شخصی اجرا کند. در قسمت‌های مشخص شده تیک بزنید و به کمک یکی از روش‌های موجود وارد بازی شوید.

تفاوت کیبورد گیمینگ و معمولی چیست؟

برای تمرین این بخش هم مانند قسمت قبلی عمل کنید و بدون حرکت دادن هدف بر روی ضربه‌ها تمرکز کنید. در این بخش تمرکز بر روی زمانیست که شما به دنبال هدفی نیستید؛ بنابراین باید به عوض کردن جهت صورت کارکتر توجه کنید. این میزان باید جوری تنظیم شود که بتوانید با حرکت یک انگشت، عقب را ببینید. میزانی را انتخاب کنید که وقتی یک بار انگشت شست خود را می‌کشید به دو دایره نزدیک باشید تا بر واکنس نشان دادن کنترل بهتری داشته باشید. روشنایی هر چه بیشتر باشد، شناسایی دشمنان نیز به مراتب راحت‌تر می‌شود. البته این را در نظر داشته باشید که در مسیرهای مه‌آلود این قضیه برعکس عمل می‌کند.

بخوانید  بهترین مارک سماور برقی [سماور برقی چه مارکی خوبه بخرم؟

بهترین تنظیمات دوربین پابجی موبایل به چه صورت است؟

در مجله خبری یک گیمر PAYLOAD اضافه شدن سلاح های سنگین باعث میشود که نبردها خشن تر شده و انفجارهای بیشتری را در بازی شاهد هستیم، شما میتوانید از راکت اندازها و نارنجک اندازهای مختلفی در بازی استفاده کنید. این حالت فقط به صورت تیمی و چهار نفره در دسترس است و ابعاد دیگری از پابجی را برایتان به نمایش میگذارد، تصور کنید نقشه های بزرگ پابجی به نفربر و هلیکوپتر مجهز شده و می توانید مانند نبردهای واقعی به دوستانتان کمک رسانی کنید. توجه داشته باشید که در هنگام بازی حتماً با هم‌تیمی‌های خود در ارتباط باشید و در کنار یکدیگر به‌صورت پوششی بازی کنید. ارتباط صوتی در این بازی‌ها بسیار کاربرد دارد و به‌راحتی می‌توانید حریف‌هایتان را از بین ببرید.

شما برای ما از ثبت نام در بازی پابجی بنویسید

پیشنهاد میکنیم اگر احتیاج به تمرین بیشتر با سلاح ها داشتید حتما به قسمت آرکید پابجی موبایل سر بزنید. در حالت آرکید هم سه مورد در نظر گرفته شده که هر کدام از این مدلها از سلاح خاصی پشتیبانی میکنند یا قوانین خاصی را دارا هستند، مودهای War, Quick Match and Sniper Training در این بخش قرار دارند. اولین صفحه ای که بعد از ورود به بازی میبینید لابی بازی است، لابی بازی طیف گسترده ای از تنظیمات را در اختیارتان قرار میدهد و امکان شخصی سازی بالایی را سازندگان برایتان فراهم کرده اند. والپیپرهای متحرک معمولا مصرف باتری را افزایش میدهند و از منابع سخت افزاری گوشی موبایلتان استفاده میکنند، سعی کنید از والپیپرهای متحرک استفاده نکنید و یا آنها را در هنگام اجرای بازی غیرفعال کنید. روی Log in with the Facebook app کیک کنید، یعنی با برنامه Facebook وارد سیستم شوید.

بخوانید  آموزش 0 تا 100 نصب کالاف دیوتی وارزون بر روی سیستم کامپیوتر | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر