ویدیو: 31 دقیقه از گیم‌پلی Warzone 2 را تماشا کنید گیمفا | 1gamer

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، هر یک دارای مزایا و معایب خود هستند. اما هیچ کدام آنقدر بد یا وحشتناک نیستند که بگوییم Call of Duty Mobile بهتر است یا Warzone. در کل هر دو جنبه های مثبت خود را دارند و نهایت تلاش خود را می کنند تا گیمرهای بیشتری به خود جذب کنند.

باستان شناسی به ماینکرافت اضافه می‌شود

پس اولین کار مجله خبری یک گیمردا کردن سلاح و تجهیزات مورد نیاز خواهد بود تا بتوانید جان سالم به در ببرید. کشته شدن سریع در بازی های اینچنینی بسیار دردناک خواهد بود.اما نگران نباشید این بازی چندین مکانیزم حیات دوباره برای شما فراهم می آورد و بازیکنانی که کشته می شوند، اگر هنوز یک هم تیمی زنده داشته باشند به گولاگ فرستاده می شوید. سپس نوبت رقابت تک به تک شما با حریفی که همانند شما مرده است می رسد؛ در صورتی که در این نبرد برنده شوید،این امکان را خواهید داشت که مجدد وارد بازی شوید. از نظر گیم پلی، سازندگان سعی کرده‌اند تا برای بازی کالاف دیوتی وارزون 2 از همان سیستم مشابه با وارزون 1 استفاده کنند. مثل سایر عناوین سبک بتل رویال، شما از بالا توسط یک هواپیما وارد منطقه می‌شوید، سپس به پایین می‌پرید و برای زنده ماندن تلاش می‌کنید. همان­طور که عرض کرده بودیم، کالاف دیوتی وارزن برای رایانه­ ها منتشر شده بوده و مدتی است که نسخه کالاف دیوتی موبایل در دست قرار دارد.

ندای وظیفه: وارزون

همه‌چیز با جدیدترین تکنولوژی‌های روز ساخته شده و از موارد صوتی بگیرید تا جلوه‌های بصری و انیمیشن‌ها و حتی سیستم کنترل بازی، همگی برای بازی با صفحه گوشی بهینه‌سازی شده‌اند. همه‌چیز مهیاست تا یک بازی شگفت‌انگیز را روی گوشی خود نصب کنید. گیم رویال یکی از بهترین و ارزان ترین سایت های خرید سی پی وارزون موبایل میباشد. اما هرگز بعید نیست که حداقل هنگام عرضه نسخه بتا یا اصلی خرید سی پی وارزون موبایل شاهد پیش‌نیاز بودن جدیدترین پرچمداران برای اجرای بازی باشیم.

بخوانید  Clash of Clans 15 83.26 آپدیت جدید بازی "جنگ قبیله ها" اندروید + آمازون | 1gamer

http://badorclothesworkshop.irآینده هرچه باشد، ما فعلا در Warzone Mobile حالت‌ها استاندارد مولتی پلیر و Killstraks را خواهیم داشت و در ادامه نگاهی به لیستی از آن‌ها می‌اندازیم. این محتوا شامل تفنگ‌هایی هم می‌شود که درطول عرضه محدود به بازی اضافه می‌شوند. دقت کنید که بعضی از چالش‌ها در زمان عرضه محدود بازی در دسترس نیستند. چت صوتی – در تمام بازی‌هایی که بالاتر ذکر کردیم، داخل یا خارج از بازی می‌توانید چت صوتی انجام دهید. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. کپی قسمتی یا کل هر کدام از مطالب اسجیت تنها با کسب مجوز امکان پذیر است.

نحوه استفاده از گوشی اندروید به عنوان وب کم در ویندوز ۱۱ و ۱۰

نکته جالب این است که میان دو نسخه وارزون، یعنی موبایل و دستگاه‌های دیگر، مقداری ارتباط وجود خواهد داشت. برای مثال بازیکنان می‌توانند از سیستم کراس پراگرشن (Cross-Progression) استفاده کنند. به این معنا که اگر شما روی نسخه موبایل پیشرفتی داشتید، این پیشرفت روی نسخه‌های دیگر هم ظاهر خواهد شد. با این حال نکته قابل توجه اینجاست که اگر هر چهار نفر حاضر در گولاگ موافق باشند تا به همدیگر شلیک نکرده و متحد شوند، یک نگهبان بزرگ وارد میدان خواهد شد که باید سعی کنید تا همگی با همکاری او را بکشید. اگر موفق به انجام این کار بشوید، همه نجات پیدا می‌کنند، در حالی که این ایده خلاقانه هرگز در عنوان قبلی استفاده نشده بود و خاص بازی کالاف دیوتی وارزون 2 است. کالاف دیوتی وارزون هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد ولی در سال ۲۰۲۳ می‌توانیم منتظر عرضه آن باشیم و شما از همان روز عرضه می‌توانید این بازی را از مایکت دریافت نمایید.

  • توجه داشته باشید که این بازی با داشتن ویژگی های مطلوب و مثبت زیاد، می تواند دنیای بازی های موبایل را به صورت کامل متحول نماید.
  • آنها برنامه هایی برای ساخت یک بازی Warzone دارند که روی موبایل در دسترس خواهد بود.
  • در ماه مه سال ۲۰۲۰، اکتیویژن اعلام کرد که وارزون در دو ماه اول انتشار بیش از ۶۰ میلیون دانلود را پشت سر گذاشته‌است.
  • این در حالی است که شما در بازی قبلی شما با پیدا کردن آرمور سوم می‌توانستید بدون نیاز به تجهیزات اضافه، آن را به جلیقه خود اضافه کنید.
  • سرعت زیاد بازی و اتفاقاتی که خیلی سریع تو بازی میوفته به بچه ها خیلی استرس وارد میکنه و خیلی هم پرخاشگرشون میکنه جوری که کوچک ترین اتفاق سریع باعث داد و فریاد و پرخاش میشه.
بخوانید  خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل cp call of duty تاپ جم شاپ | 1gamer
تحریریه مجله بازی یک گیمر