بسته بازی Steam شامل 10 بازی معمایی با قیمت 7 دلار است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

مانند سایر بسته‌های رمز و راز متعصب، هر بسته حاوی بازی‌های منحصربه‌فردی خواهد بود – اگرچه در صورت خرید بسته‌های متعدد، ممکن است موارد تکراری پیدا کنید.

همراه با بازی‌هایتان (و اگر خوش شانس باشید، یک کوپن)، Mystery Zodiac Bundle همچنین شامل یک کوپن تخفیف 5 درصدی است که می‌توانید در خریدهای بعدی Fanatical از آن استفاده کنید.

افشا: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

این بسته فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس است، بنابراین به Fanatical بروید و تا زمانی که می توانید از این پیشنهاد استفاده کنید – و شاید برای موفقیت به پای خرگوش بچسبید.

Mystery Keys به‌طور تصادفی از بازی‌های رایانه‌ای موجود در فروشگاه آنلاین Fanatical انتخاب می‌شود، بنابراین نمی‌توان گفت کدام بازی‌ها ممکن است ظاهر شوند. توضیحات بسته می‌گوید که می‌توان «ترکیبی از AAAها یا فهرستی زیبا از هندهای کوچک» را از جعبه خارج کرد. با این حال، می توانید یک کوپن 50 دلاری را برای خرج کردن در بازی های دیگر در فروشگاه Fanatical از جعبه خارج کنید. توجه داشته باشید که تنها 20 مورد از این کدهای خرج کردن “خرگوش خوش شانس” موجود است، اما این امکان وجود دارد که کدها در هر مجموعه ای ظاهر شوند.

Fanatical سال خرگوش را با یک Mystery Bundle جشن می گیرد. THE بسته رمزی زودیاک به شما امکان می دهد تا 10 کلید مخفی بازی Steam را فقط با 7 دلار خریداری کنید. این یک معامله خوب است، اما اگر نمی‌خواهید کل مبلغ را خرج کنید، برنامه‌های ارزان‌تری نیز برای بازی‌های کمتری وجود دارد که با یک کلید شروع می‌شوند و تنها با 1 دلار شروع می‌شوند.

بخوانید  بازی Silent Hill Short Message توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده است