بازی Silent Hill Short Message توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کرده است


کونامی اعلام کرد که Silent Hill: The Short Message بیش از یک میلیون بار دانلود شده است.

کونامی اعلام کرده است که بازی ترسناک Silent Hill: The Short Message از زمان انتشار تاکنون بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. این بازی کمتر از یک هفته پیش به صورت رایگان برای پلی استیشن 5 منتشر شد.

یک میلیون دانلود Silent Hill: The Short Message

Silent Hill The Short Message در طول رویداد PlayStation State of Play در تاریخ در 11 بهمن 1402 (31 ژانویه 2024) معرفی شد و در همان روز به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفت. در همین مراسم تریلر جدیدی از نسخه بازسازی شده بازی Silent Hill 2 به اشتراک گذاشته شد. با این حال، تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نیست.

بازی Silent Hill: The Short Message در شهر Kattenstadt واقع در آلمان اتفاق می افتد که دچار رکود اقتصادی شده است. این بازی داستان نوجوانی رنج کشیده به نام آنتیا را روایت می کند که پیام های عجیب و غریب از مایا دریافت می کند. دوستی که قبل از اتفاقات بازی خودکشی کرد این اثر توسط استودیو HexaDrive و آکیرا یامائوکاآهنگساز افسانه ای این مجموعه نیز در ساخت موسیقی آن نقش داشته است.

برای مدت طولانی، شایعاتی در مورد انتشار Silent Hill: The Short Message منتشر شد. اثری که در 18 ماه گذشته چندین بار دسته بندی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Time Machine: مهمترین ویژگی های حذف شده از آیفون