آموزش بازی پابجی موبایل به صورت حرفه ای راهنما و نکات کامل فروشگاه اینترنتی موبایل در مشهد خرید و فروش قیمت روز | 1gamer

واحد پول یا اسکناس پابجی موبایل یوسی نام دارد که برای ارتقای سطح بازی خود در بخش های مختلف به این اسکناس نیاز دارید . بازیکنان در این سیزن امکانات و قابلیت های جدید و مهیجی را شاهد هستند. اگر این بازی را تجربه کرده‌اید و به دنبال تجربه بازی‌های مشابه آن هستید، برای شما پیشنهاداتی داریم. از شباهت‌های بارز این دو بازی به هم، تعداد بازیکنان در محیط بازی‌است. در هر دو بازی به جز شما، 99 بازیکن دیگر در زمین بازی حضور دارند که شما باید از سد همه آنها بگذرید تا پیروز شوید. همچین می توانید برای خرید یوسی فوری پابجی از طریق همین صفحه بر روی خرید فوری کلیک کرده و از تجربه شارژ فوری اکانت خود لذت ببرید.

  • بعد از اینکه فورتنایت وارد رقابت بازی‌های بتل رویال شد، سعی کرد یک عنوان بهینه برای تمام دستگاه‎های اندروید و ios منتشر کند.
  • جعبه‌هایی که آیتم‌های بسیار خوب و نادری را می‌توان در آن‌ها پیدا کرد.
  • در هر فصل، ماموریت‌هایی در قسمت رویال پس برایتان مشخص می‌شود که اگر با موفقیت آن‌ها را پشت سر بگذارید، می‌توانید اسلحه، لباس یا امتیاز بگیرید.
  • با اینکه توسعه دهندگان سعی میکنند با استفاده از خلاقیت خود و استفاده از گزینه های اتوماتیک اینکار را راحت کنند اما باز هم باید کنترل کردن بازی را در پابجی موبایل شخصی سازی کنید و به یک حالت بهینه دست پیدا کنید.

پابجی نسخه مخصوص pc را نیز داراست اما به دلیل ضعیف تر بودن پردازنده های موبایل نسبت به pc گرافیک آن نیز کمتر است اما فراموش نکنیم که این بازی نسبت به دیگر بازی های موبایل گزافیک بالایی دارد. شما در PUBG Mobile میتوانید شخصی سازی های متنوع و بی نظیری داشته باشید. از جمله میتوان به شخصی سازی انواع اسلحه، لباس، اسکین و … اشاره کرد. هم چنبن طراحی کرکتر ها، اسلحه ها، ماشین ها و خانه ها تاثیر به سزایی در گیرایی این بازی داشته است. بین بازی‌های اکشن با تم جنگ، بازی pubg یکی از گزینه‌های ناب و دوست‌داشتنی است که می‌توانید از آن لذت ببرید. متاسفانه طبق دستور قضایی، ما در بازار موظف بودیم بازی پابجی اندرویدرا حذف کنیم و امکان ارائه آن را نداریم، امیدواریم عذر ما را درک کرده و به‌جای آن، از اطلاعاتی که در این متن برایتان نوشته‌ایم، استفاده کنید.

بخوانید  خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل ️ | 1gamer

تکنیک عکاسی از ماه در شب برای ثبت تصاویری خاص توسط گوشی اندرویدی

در بازی pubg سعی کنید که با هوشمندی بالا عمل کنید؛ مثلا اگر هدف شما این است که به صورت تهاجمی در بازی شرکت کنید باید این موضوع را مدنظر داشته باشید که یک بازیکن تهاجمی اصلا نباید عقب گرد داشته باشد و باید همان راهی را که پیش گرفته است ادامه دهد. شما حتما در شرایطی که لازم است به عقب برگردید و خود را از چشم دشمن خود بپوشانید. این بازی یک بازی هیجان انگیز شوتری بوده که با سرمنشا قرار دادن سلاح های مدرن واقعی برای بازیکنان خود شرایط ایجاد هیجان لازم بازی‌ های شوتر را فراهم می کند. کیفیت بالای گرافیکی این بازی و وضوح صدای این بازی اکشن نسبت به یک بازی موبایل بسیار بالا است.

خرید رویال پس پابجی موبایل

مجله خبری یک گیمر از سامسونگ,ایفون یا هر مدل گوشی دیگری از طریق فروشگاه ما ممکن است. استفاده از اطلاعات اکانت فروشگاه اینترنتی پابجی سل با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه اینفینیتی و سایت پابجی سل می‌باشد. یوسی پابجی در این بازی حرفه ای موبایل به عنوان دلار این بازی شناخته شده است.

بازی پابجی یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین گیم‌ها با تم بتل رویال است که سال به سال کاربران زیادی را در سراسر جهان مجذوب خود می‌کند. تنظیمات این گیم بسیار گسترده است و اگر بخواهید به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل شوید باید بتوانید بهترین تنظیمات پابجی را بشناسید. در اینجا ۰ تا ۱۰۰ تنظیمات به‌خصوص مهم‌ترین بخش آن که sensitivity هست را برای شما توضیح خواهیم داد تا یکبار برای همیشه بهترین تنظیمات پابجی موبایل را اعمال کنید. بازی پابجی موبایل PUBG Mobile کامپیوتر یکی از قدیمیترین و معروفترین بازی های سبک بتل رویال است و طرفداران بی شماری در جهان دارد و در ایران هم بازیکن های فعال زیادی دارد. یکی از مشکلات اصلی کاربران ایرانی PUGB رایگان نبودن آن برای کامپیوتر است, ولی نسخه موبایل این بازی رایگان بوده و به تازگی به کمک شبیه ساز Gameloop قابل اجرا در کامپیوتر هم می باشد. ایران موجو با سابقه‌ترین فروشگاه آنلاین ایرانی در زمینه خرید واحدهای پولی بازی‌های آنلاین از جمله جم فری فایر، سی پی کالاف، یوسی پابجی، جم کلش آو کلنز و بسیاری از واحدهای دیگر است.

بخوانید  Call of Duty Mobile Season 1 برنامه‌ها در Google Play | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر