دانلود بازی پابجی موبایل به همراه دانلود PUBG Mobile هندی | 1gamer

مهم ترین مودی که در پابجی موبایل برای بازی تیمی قرار داده شده، مود PAYLOAD است، که در ادامه به طور کامل نکات لازم برای پیروزی در این مود را برایتان قرار داده ایم. دقت کنید اگر تلفنتان در حالت ذخیره انرژی قرار دارد آن را از قسمت تنظیمات و سپس تنظیمات باتری بر روی گیم مود و یا Best performance قرار دهید. برنامه های اضافی که در پس زمینه تلفن همراهتان فعال هستند را غیرفعال کنید و از اجرای برنامه های غیر ضروری بپرهیزید. دانلود بازی پابجی از گوگل را نیز می توانید از گوگل انجام دهید.

  • در ادامه به بهترین سلاح‌های موجود در پاپجی موبایل اشاره خواهیم کرد.
  • پیش از هر چیز باید اشاره کرد که با یک بازی با گرافیک رئال یا واقعی طرف هستیم و به همین جهت، شاهد الهام‌ گرفتن سازندگان از تجهیزات و جنگ‌افزارها و اسلحه‌های واقعی هستیم.
  • این مود جذاب و نوستالژیک را می‌توانید در گروه‌های ۲ یا ۴ نفره نیز بازی کنید.
  • میتوانید یوسی PUBG را در تعداد مختلف و با قیمت بسیار مناسب در این سایت خریداری کنید.
  • ما به شما این اطمینان را می دهیم که وب سایت فروشگاهی واریا شاپ، عرضه کننده بهترین بازی های پرطرفدار از جمله یوسی است.

اگر با وجود سابقه چندین ساله ایران موجو و نماد اعتماد الکترونیک باز هم نسبت به خرید آنلاین مشکوک هستید، می‌توانید با مشاهده نظریات مشتریان در صفحه محصولات با مجموعه ما بیشتر آشنا شوید و سپس تصمیم‌گیری کنید. کردیت رینبو سیکس موبایل و سایر بازی‌های پلتفرم موبایلی در این فروشگاه قابل خریداری می باشند. گفتنی است که در کنار محصولات ارزی آنلاین، این فروشگاه انواع دسته‌های بازی موبایل و بازی پابجی را به فروش می‌رساند. دومین نکته مهم برای بازیکنان تازه‌وارد این است که معمولاً از رفتن به مکان‌های شلوغ اجتناب می‌کنند؛ اما در واقع شما با این کار لذت اصلی بازی پابجی را از بین می‌برید. همچنین با تکرار و تمرین‌کردن در این مناطق و روبرو شدن با سختی‌های آن خیلی سریع‌تر می‌توانید به پلیری در لول بالا تبدیل شوید.

بخوانید  پیراهن هاوایی مردانه نخی L تا 2xl مینی کالا بازار خرید و فروش کالا

خرید آفرهای بازی پابجی موبایل

به تازگی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه بازی Pubg Mobile (پابجی موبایل) را از تمامی مارکت ها، مثل کافه بازار، مایکت، چارخونه و … حذف کرده است. برای مشاهده و خرید انواع گیفت کارت بازی، از طریق دکمه زیر درخواست خود را ثبت کنید. در صورتی که اکانت گوگل پلی داشته باشید و یک شبیه ساز اندروید روی سیستم خود نصب کرده باشید این امر قابل اجراست. در صورت نصب نشدن برنامه مطمئن شوید که فایل را از صفحه اختصاصی مربوط به pubg mobile دریافت کرده باشید. پابجی موبایل در منطقه خاورمیانه بسیار محبوب بود اما در دیگر مناطق و بازارها رقابت اصلی بین کالاف دیوتی موبایل و فورتنایت بود.

برای ارسال us به اکانت شما ما نیاز به ID عددی شما داریم که در زیر به آموزش پیداکردن آن میپردازیم.

به عنوان مثال، تعداد مجله خبری یک گیمرکنانی که مبارزه می‌کنند در هر زمین ۴۰ نفر است و مساحت محیط نیز کمترست. به تازگی شرکت Tencent یک Emulator بازی PUBG Mobile برای کامپیوتر آماده کرده است که با آن تمامی دوستداران PUGB امکان اجرای بازی به صورت کاملاً رایگان در کامپیوتر را خواهند داشت. با امولاتور اندروید بازی پابجی را در ویندوز اجرا کرده و از آن لذت ببرید. به دلیل بالا بودن سخت افزار کامپیوتر امکان بالا بردن گرافیک بازی پابجی موبایل وجود خواهد داشت و تجربه گرافیک بالایی در کامپیوتر را خواهید کرد. پابجی موبایل دو نسخه دارد، اولین نسخه که تمام جزئیات بازی اصلی بر روی کامپیوترهای شخصی را شامل می‌شود و نسخه لایت که نقشه‎های کوچکتر آن را دارد و از گرافیک و جزئیات کمتری برخوردار است. اما چرا پابجی موبایل نصب نمیشود و چه شده که با تمام تلاشی که در طراحی بی‎عیب و نقص آن شده است، باز هم می‎شنویم” چرا پابجی موبایل وارد بازی نمیشود!

بخوانید  هدفون داخل گوشی

بازی‌های بتل رویال طوری تنظیم می‌شوند که همه بازیکنان با هم رقابت رودررو داشته باشند. حالا که صحبت از پیشروی در بازی شد، باید بگوییم که پابجی دست شما را برای پیشروی در بازی باز می‌گذارد و در واقع استراتژی‌های متفاوتی را برای موفقیت می‌توان انتخاب کرد که هر یک خوبی‌ها و بدی‌های خود را دارند. قرار گرفتن در بطن درگیری‌ها و تلاش برای گلاویز شدن با بازیکن‌های دیگر می‌تواند منجر به کشته شدن شما شود، اما اگر زنده بمانید می‌توانید دیگران را لوت کنید و به این ترتیب ابزار و تجهیزات بهتری برای برنده شدن در بازی خواهید داشت. تمام این سناریوهای مختلف باعث شده تا پابجی یک بازی بسیار پویا باشد که هر دست آن می‌تواند چیزهای جدیدی برای ارائه به شما در چنته داشته باشد.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر