هدفون داخل گوشی

مواردی از قبیل نرمافزار یا اپلیکیشن، اقلام همراه، NFC و سایر امکانات هم میتوانند در تعیین قیمت هدست نقش داشته باشند.مسأله بعدی، جنس مواد به کار رفته و برند سازنده است. هدفون ها از دسته کالاهایی هستند که کاربری آنها بین تمام افرادی که از کالاهایی نظیر پلیرها، گوشی های موبایل و حتی کامپیوترهای شخصی استفاده می کنند عمومیت دارد.می توان گفت، هدفون یا هدست ها در هر نوعی که باشند (چه از نوع بی سیم یا با سیم، چه از نوع تو گوشی یا ورزشی و…) دوستان دم گوشی کاربران کالاهای ارتباطی و صوتی و حتی تصویری و همچنین مکمل این کالاها شده اند. هدفون هی استریو هم همان نمونه های مرسوم دو گوشی هستند که در مدل های گوناگونی نظیر Supra aural ،Earbud و…

هدفون تجربهی بهتری از گوش دادن به موسیقی را در اختیار کاربر میگذارد که این اتفاق با بستن راه ورود نویز خارجی، ارائهی کیفیت صوتی کمنظیر و تولید صدای باس خیلی خوب رخ میدهد. گیمر های حرفه ای دنبال هدفون هایی هستند تا صدایی بسیار دقیق و واقعی با حجم بالا و خروجی باس مناسب داشته باشد. همچنین عملکرد فوق العاده ای را در آهنگ های باس ارائه می دهد. تفاوت این ایرفون ها با توگوشی های معمولی این است که اگر به درستی در گوش قرار نگیرند، کیفیت صدا با شیب زیادی افت می کند و پاسخ بیس اندکی خواهد داشت.

با یک هندزفری خوب به موزیک های دلخواه مان گوش می دهیم.

این دسته از هدفون ها برای افرادی که کلا علاقه ای ندارند چیزی درون گوششان فرو کنند، فوق العاده است. این بالشتک ها از نفوذ صدای بلندگوی هدست به بیرون جلوگیری می کنند و همچنین صداهای محیط اطراف را برای شنونده به شدت کم می کنند. این کیف باعث می شود که شکستن هدفون سخت تر و نگهداری آن ها آسان تر شود. طراحی ارگونومیک، فاکتور اصلی برای گیمر ها! عیب اصلی این دسته از هدفون ها (OPEN ) سنگینی این هدفون هاست که گاه نزدیک به نیم کیلوگرم هست. به طور کلی این دسته از هدفون ها به دلیل اینکه مستقیم در کانال گوش قرار می گیرند، قوی ترین صدای بیس را تولید می کنند، ولی مشکل سازترین نوع هدفون ها هم به شمار می روند؛ چرا که پیش آمده است که این هدفون ها داخل گوش بعضی افراد به راحتی قرار نگرفته یا به علت باز بودن حالت لاله گوش بعضی از افراد و همچنین به علت اینکه هدفون تکیه گاهی ندارد، به راحتی در گوش قرار نگرفته و کاربر را دچار دردسر می کند.

در راهنمای خرید پیش رو، بهترین تبلتهای بازار ایران را در بازههای قیمتی مختلف معرفی میکنیم. امروزه انجام مکالمه و پرداختن به مقوله ارتباطی با توجه به ماشینی شدن زندگی ها بایستی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت ممکنه صورت گیرد تا انسان ها بتوانند از زمان خود به بهترین وجه ممکنه استفاده کنند! اما تنوع هدفونها به چه دلیل است و چرا مدلهای متنوعی از هدست به بازار عرضه شده است؟ هدفونها نیاز به شارژ جداگانه دارند باید طول عمر مفید نگهداری شارژ توسط باتری را در نظر داشته باشید.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل فصل 1 call of duty mobile دانلود بازی کالاف دیوتی + « دیتا » | 1gamer

برخی از افراد خرید هندزفری بلوتوث را به هندزفری سیمی ترجیح میدهند. هر کدام از گوشیهای هدفون به یک باتری ۶۱ میلیآمپری مجهز شده است که برای حداکثر ۸ ساعت فعالیت مداوم کافی است. با یک هندزفری خوب به موزیک های دلخواه مان گوش می دهیم. مثلا یه هدفون بیتس واسش 16 دلار تموم میشه و با قیمت 199 دلار می فروشه ! در سال 2012 ، هدفون های بیتس حدود 64 درصد از سهم بازار ( هدفون های بالای 100 دلار ) رو در دست داشتن . این هدفون ها، به لطف داشتن درایور های قدرتمند و با کیفیت به گیمرها کمک میکنن تا هیچ یک از جزئیات بازی رو از دست ندن و دقیق ترین تصمیم ها رو در لحظه بسته به شرایط بگیرن. گوشیهای این هدفون امکان چرخش به بیرون دارند و به همین دلیل یکی از بهترینها برای دیجیها محسوب میشود. با زومیت همراه باشید تا ببینیم سریعترین گوشیهای هوشمند بازار ایران کدامند.

و به همین دلیل باعث می شود تا بیس و صدای قوی تر در گوش پخش شود. سونی MDR-7506 اولین بار در سال ۱۹۹۱ معرفی شد اما این هدفون کهنسال همچنان یکی از بهترینها برای حرفهایها به حساب میآید؛ با این حال برای کاربران شیفته موسیقی هم میتوانند گزینه خوبی باشد. همین مسئله باعث شده تا هدفون سامسونگ u flexبهترین گزینه برای ورزش و فعالیتهای مختلف روزانه باشد. چه برای رصد فعالیتهای ورزشی، چه برای از دستندادن تماسها، امروزه پوشیدنیها بسیار محبوب هستند. با اینکه هدفونهای بیسیم در چند سالاخیر بسیار محبوب شدهاند اما با این حال هدفونهای سیمدار و مدلهای روی گوشی نیز طرفداران خود را دارند. هدفونهای پشت بسته: کاملا عایق هستند و هیچ صدایی به داخل یا بیرون نفوذ نمیکند.

این دسته هدفون ها از نظر فیزیکی نسبت به دسته قبلی بسیار بزرگ تر هستند. در مقابل هدفون های بسته CLOSEگزینه بسیار گزینه خوبی برای استفاده در تمام محیط ها هستند، هر چند اندازه بزرگ آنها ممکن است مانع از استفاده شان در محیط های عمومی شود. هدست گیمینگ از آن دسته محصولاتی است که حداقل دو سه سال مهمانمان خواهد بود؛ پس باید با توجه به هزینهای که میکنیم، بهترین گزینه را بخریم. در این مقاله بهترین ساعت های هوشمند و بهترین مچ بندهای هوشمند بازار را معرفی میکنیم.

در این نوع هدفون ها صدای موزیکی که شما گوش می کنید، به راحتی در محیط پخش می شود و صدای محیط هم شنیده می شود. هر دو نوع تمام لاله گوش را در بر می گیرند. این تل حالت فنری دارد و درایور را با فشار نسبتا کمی به گوش نزدیک می کند، ولی این حالت برای بعضی افراد ایجاد درد در لاله گوش می کند، به همین دلیل معمولا جنس تل از فلز سبک استیل یا پلاستیک ولی با حالت فنری و با روکشی از پارچه یا چرم به همراه فوم ساخته می شود.

بخوانید  خرید 80 سی پی کالاف دیوتی ویکتور شاپ بهترین سایت خرید جم و محصولات موبایل | 1gamer

نمونه های Supra aural یا همان هدفون معمولی از این هدفون ها دقیقا نمونه بزرگ شده هدفون های Earbud هستند، به دلیل بزرگی درایورها و سنگینی درایورها همیشه با تل نگه دارنده ساخته می شوند. روز به روز هندزفری های جدید با استایل های خاص وارد بازار می شوند. اگرچه استفاده از هرگونه هدفون، گوش دادن به موزیک را به امری لذتبخش تبدیل میکند. این دسته از هدفون ها بخش عمده ای از مشکلات دسته های قبلی را حل نموده اند و میزان ایزوله کردن نویزشان نیز بسیار بالاست، این دسته از هدفون ها برای استفاده در محیط های حرفه ای صوتی و مانیتورینگ صدا استفاده می شوند. به جای اینکه اول سراغ کیفیت و قابلیت های هدفون و هندزفری برویم استایل آن ها را بررسی می کنیم. به صورت کلی با اینکه انواع هدفون بلوتوث با قابلیت های متفاوت ارائه شده اند، هدفون های سیمی هنوز هم پرطرفدار هستند.

روی موج احساسات مان سوار می شویم. این میکروفن برای نظارت بر نویز محیط استفاده می شود، سپس امواجی درست معکوس با امواج محیط به درون گوش می فرستد که باعث لغو صدای بیرون می شود، لغو نویزها به صورت فعال، بیشتر روی فرکانس های پایین و وسط انجام می شود. اگر خواستید هدفون بلوتوث بخرید، مطمئن شوید که از کدک aptX پشتیبانی می کند. بسته به شیوه ی زندگی تان ممکن است اغلب یا به ندرت از هدفون استفاده کنید. این یک اصل نانوشته است که موزیک بازها و خوره های موزیک به خوبی آن را درک می کنند. این هدفون ها شامل دو پد می شوند که روی گوش قرار می گیرد. جابه جایی این هدفون ها نیز تا حدودی مشکل است. از آن جایی که آب و گرد و غبار ممکن است روی سلامت هندزفری تاثیرگذار باشد، بنابراین باید در نگهداری این محصول دقت لازم را داشته باشید.

به طور کلی هدفون ها به دو گروه مونو و استریو تقسیم https://bamzit.com/ بندی می شوند. به طور ناخودآگاه فکر می کنین که حتما هدفون بیتس خیلی خوبه که آدمای معروف به گوش شون می زنن اما واقعیت چیز دیگه ایه . به هر حال در تمام دسته هدفون ها هدست تولید می شود، ولی نکته مهم این است که اغلب میکروفون های مورد استفاده کیفیت خوبی ندارند و همین طور درایور مورد استفاده در این نوع هدفون ها از نوع با کیفیت انتخاب نمی شود. هر چقدر کیفیت موزیکی که گوش می دهیم بالاتر باشد کیفیت زندگی هم بالاتر می رود.

دیگر لازم نیست نگران حذف جک هدفون ۳٫۵ میلیمتری از گوشیهای هوشمند باشید؛ چراکه در این راهنمای خرید بهترین هدفون بی سیم بازار ایران را در بازههای قیمتی مختلف معرفی میکنیم. XM4، حذف نویز با کیفیتتر و صدای بیس دقیقتری دارد. یکی از مشکلاتی که کاربران هدفون با آن مواجه اند این است که اکثر هدفون ها صداهای مزاحم را حذف نکرده و به همین دلیل هنگام خرید هدفون باید به این موضوع توجه کرد و تمام تلاش خود را برای یافتن هدفونی که صداهای مزاحم را حذف کند به خرج داد. شرکت Shure که به دلیل میکروفن های افسانه ای SM۵۷ و SM۵۸ خود معروف است، اقدام به تولید یک ایرفون سه آرماتوره به نام E۵۳۵ کرده است که کیفیت فوق العاده ای دارد. شرکت لوازم جانبی koluman یک شرکت مدرن است که شامل مجموعه ای فوق العاده از لوازم جانبی تلفن همراه مانند هندزفری، هدست بلوتوث، اسپیکر، هدفون ، پاوربانک ، شارژر فندکی، کابل های انتقال دیتا، شارژرهای دیواری و کابل های انتقال صدا است.

بخوانید  سیستم مورد نیاز بازی وارزون Call of Duty Warzone‎ | 1gamer

در مورد این هدفون ها باید بگوییم که آنها معمولا برای موسیقی به هیچ عنوان مناسب نیستند، چون کیفیت مطلوبی برای پخش موسیقی ندارند. باید حتما پدهای هدفون را بررسی کنید تا گوش را اذیت نکند، برخی از هدفون ها پدهای نرم تری دارند و راحت تر روی گوش می نشینند. بلندگوهای برخی از این هدفون ها درون کاسه ای بسته قرار دارد (Closed Caps) و اندازه های متفاوت آنها اجازه می دهد انواع کوچک ترشان قابلیت حمل خوبی داشته باشند. این هدفون ها غیرمعمول هستند و یافتن مدل مناسب، کمی زمانبر خواهد شد.

همچنین فیش اغلب هدفون های OPEN با دسته باز از نوع ۳۵/۶ میلی متری است که به اکثر دستگاه های PLAYER پرتابل نمی خورد. از خصوصیات این مدل هدفون می توان به این موارد اشاره کرد: درایو عالی، میکروفن داخلی، کیفیت عالی، سازگاری با دستگاه، دستیابی به دستیار صوتی گوگل و siri، مجهز به تکنولوژی نویزکنسلینگ فعال در حین مکالمات و دارای دکمه فیزیکی برای پاسخ به مکالمات. قسمت ایرباد یا سری هندزفری داخل کانال گوش قرار می گیرد و بدنه ی آن هم بیرون از گوش قرار می گیرد. بسیاری از قابلیتهای این ایرباد از جمله پخش صدای ۳ بعدی با حرکت سر و نیز سوئیچ خودکار بین دستگاههای مختلف گلکسی، از ایرپاد پرو اپل ایده گرفته شدهاند و برای کارکرد، تنها محدود به گوشیها یا تبلتهای نسبتا جدید سامسونگ هستند. بعد از سامسونگ و اپل بقیه ی کمپانی ها هم به سمت ایرباد رفتند.

رشدی که با افزایش تنوع در برند، مدل و طرح های مختلف این کالا توأم بوده است. با مطالعه این مطلب می توانید انتخاب بهتری هنگام خرید یک کالا داشته باشید که مدام در گوش شما موسیقی و متن و در کل صوت را زمزمه می کند! نوعی از این هدفون ها، که به آنها IEM هم گفته می شود، معمولا یک تکه اضافی از جنس سیلیکون یا ابر دارد که فضای داخلی گوش را پر می کند و در نتیجه، صدای بیرون تا حد زیادی کم می شود.