دانلود پابجی موبایل 2 4.0 PUBG MOBILE بروزرسانی و نصب نسخه جدید | 1gamer

البته اگر می‌خواهید در مصرف منبع گوشی یا تبلت، زیاده‌روی نشود و در زمان بازی کردن با مشکلاتی مثل افت فریم یا داغ شدن بیش از حد گوشی دست و پنجه نرم نکنید، باید Pubg Lite را دانلود کنید. شاید قبل از عرضه بازی PlayerUnknown’s Battleground یا همان PUBG در واپسین روزهای سال ۲۰۱۷، کمتر کسی فکر می‌کرد که سبک بتل رویال بتواند تا این حد بزرگ شده و به چشم یک پدیده جهانی به آن نگاه شود. پابجی در اوایل سال ۲۰۱۸ برای گوشی‌های اندرویدی نیز منتشر شد و این پدیده جهانی، پای خود را به گوشی‌هایی که روزانه با آن‌ها کار می‌کنیم و یک وسیله مناسب برای بازی به شمار می روند باز کرد. پابجی موبایل یا PUBG Mobile که نام نسخه موبایلی این بتل رویال محبوب است، سال‌هاست که در اوج محبوبیت به سر می‌برد و جزو تاثیرگذارترین و بهترین‌ بازی‌های تاریخ اندروید به حساب می‌آید.

  • شرکت سازنده پابجی pubg corporation نام دارد که زیر مجموعه ای از شرکت بلوهول واقع در کره جنوبی است.
  • گیفت کارت ها و یا کارت های هدیه، امکان پرداخت های بین المللی را دارند و یکی از استفاده های آنها میتواند پرداخت های درون برنامه ای بازی ها و یا یا خرید یوسی بازی پابجی باشد.
  • برای دانلود کردن بازی پابجی موبایل می‌توانید از Play store بازی را دانلود کنید و یا می‌توانید از طریق Chrome این کار را انجام دهید و سایت ایموجو را جستجو کنید و بعد از باز شدن سایت، پابجی موبایل را جستجو کنید.
  • برای اینکه بتوانید در بازی پابجی مانند یک بازیکن حرفه ای عمل کنید باید شیوه عملکرد بازی خود را تشخیص دهید و برای این کار لازم است که با ممارست در انجام مراحل این بازی ترفندهای خاص خودتان را به کار ببرید تا تشخیص دهید در کدام رقابت این بازی تسلط دارید.
  • این بازی توانسته است به کمک گیم پلی جذاب و اعتیاد آورش بیش از ۴۰۰ میلیون بازیکن در سطح جهان را جذب خود کند.
بخوانید  کالاف دیوتی موبایل گیم پلی Call of Duty Mobile Gameplay فیلو | 1gamer

ناگفته نماند، آخرین ورژن این بازی تحت عنوان یوسی سیزن هفده عرضه شده است که در این مدل بازیکنان می توانند به امکانات و توانایی های جدیدی دست پیدا کنند و از یک بازی مهیج و سراسر پر شور و نشاط بهره‌مند شوند. اگر طرفدار بازی‌های موبایلی باشید، بعید است نامبازی پابجی موبایل (Player Unknown’s Battlegrounds) به گوشتان نخورده باشد. پابجی زیباترین بازی‌ بتل رویال اندروید است که با گیم پلی رویایی خود، توجه هر گیمری را جلب می‌کند. بازی پابجی موبایل از نظر گرافیکی نیز جزو بازی‌های خوب اندرویدی به شمار می‌آید. پیش از هر چیز باید اشاره کرد که با یک بازی با گرافیک رئال یا واقعی طرف هستیم و به همین جهت، شاهد الهام‌ گرفتن سازندگان از تجهیزات و جنگ‌افزارها و اسلحه‌های واقعی هستیم. طراحی محیط‌ها در نقشه‌های بازی نیز بسیار خوب انجام پذیرفته و حس تنوع در نقشه‌های بازی نیز حس می‌شود.

ترفند های تنظیمات پابجی موبایل

برای مجله خبری یک گیمر کردن بازی پابجی موبایل می‌توانید از Play store بازی را دانلود کنید و یا می‌توانید از طریق Chrome این کار را انجام دهید و سایت ایموجو را جستجو کنید و بعد از باز شدن سایت، پابجی موبایل را جستجو کنید. ما میتوانیم به شما اطمینان دهیم که سایت zeox بهترین سایت خرید یوسی است. شما دوستداران این بازی هیجان انگیز میتوانید با قیمت بسیار عالی و در کمترین زمان ممکن،خرید خود را تحویل بگیرید و از آن لذت ببرید. تمام سفارشات شما در سریع ترین زمان ممکن بدست شما میرسد همچنین سایت zeox دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و به لطف پشتیبانی قوی به تمام مشکلات و سوالات شما همراهان عزیز در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد. این بازی توانسته است به کمک گیم پلی جذاب و اعتیاد آورش بیش از ۴۰۰ میلیون بازیکن در سطح جهان را جذب خود کند.

بخوانید  خرید و قیمت گردنبند مردانه بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام | hsaatchi

دیگر نسخه‌های پابجی؛ کره و لایت

این تنظیمات برای هدف‌هاییست که نه زیاد دورند و نه زیاد نزدیک. بنابراین وارد تمرین شوید تا بهترین حساسیت برای پابجی موبایل را برای اهداف میان‌برد پیدا کنید. حین اینکه بر روی شلیک سر هدف تمرکز دارید، باید بهترین میزان حساسیت را پیدا کنید. برای تنظیمات حساسیت پابجی موبایل در این بخش، تمرکز شما باید بر روی دقت و ردیابی حرکت باشد. وارد بخش تمرین شوید بدون شلیک کردن و بین دو هدف جابجا شوید، تا بهترین میزان حساسیت را پیدا کنید. فرقی نمی‌کند که دستگاه شما چیست و یا اینکه چه مدتیست پابجی بازی می‌کنید، این حالت به روان بودن بازی کمک می‌کند و باعث می‌شود که نرخ فریم نیز بیشتر شود.

یک روش ساده این است که در اواخر مسیر فرود بیایید، البته نه در جایی که احتمال می‌دهد بقیه بازیکنان نیز در آنجا زیاد باشند. بسیاری از بخش‌های بازی مثل کلن‌ها، دوستان، صندوق نامه، امنیت کلی بازی، سیستم جلوگیری از تقلب و … به شما این تضمین را می دهیم که از شماره تماس شما به هیچ عنوان استفاده تبلیغاتی نشود – شماره موبایل شما برای اطلاع رسانی شما از پاسخ به نظرتان دریافت می گردد.

http://badorclothesworkshop.ir