خرید و قیمت گردنبند مردانه بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام | hsaatchi

گردنبند مردانه با جنس های طلا، نقره، استیل، تیتانیوم و سایر فلزات بدلی مثل مس و آهن آبکاری شده وجود دارد. ما در کالای تک، انواع گردنبند مردانه با جنس استیل و بدل را موجود داریم. امروزه با افزایش روزافزون صنعت مد و پوشاک، جذابترین گردنبندها برای مردان نیز ساخته شده و دیگر استفاده از اکسسوری ها ویژه خانم ها نیست. کلیشه‌های جنسیتی که قبلاً در مد وجود داشت (مردان فقط ساعت می‌پوشیدند، زنان جواهرات می‌پوشیدند) اکنون دیگر خبری از باورهای قدیمی نیست. ما در فروشگاه زیورالات کالای تک، انواع گردنبندهای زیبا و مناسب آقایان با هر نوع سلیقه ای را فراهم آورده ایم. برای شروع، فقط کافیه گشتی در سایت کالای تک بزنید و از میان صدها طرح زیبا و بروز، طرح آویز و زنجیر مورد پسندتان را انتخاب کنید تا آن را در سریع ترین زمان ممکن به دستتان برسانیم.

گردنبند استیل کارتیر مردانه

گردنبند مردانه برای بسیاری از مردان گزینه اساسی به شمار نمی رود اما برخی از مردان هستند که به اکسسوری علاقه زیادی دارند و دوست دارند که از گردنبند و دستبند و انگشتر استفاده نمایند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب شما را با انواع گردنبند مردانه آشنا کنیم تا با اطلاعات کافی گردنبند مورد علاقه خود را خریداری کنید با ما همراه باشید و این مطالب مفید را مطالعه نمایید. اگر به استایل‌ های پرطرفدار آقایان نگاهی بیندازید متوجه می‌ شوید که این طرح هواداران بسیار زیادی دارد. همچنین اکسسوری‌های این چنینی در عین شیک بودن بسیار خاص و با ابهت هستند. همچنین اگر می‌خواهید برای یک آقا هدیه بگیرید، خرید گردنبند مردانه خاص ایده مناسبی است. آویز گالری در این مقاله قصد دارد به معرفی زیباترین و خاص‌ترین مدل‌های این اکسسوری جذاب بپردازد.

بخوانید  معرفی فصل جدید کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile season 7: New vision city گیمفا | 1gamer

دقت داشته باشید که در مراسم و مکان های رسمی گردنبند های چرم صورت خوشی ندارند و بهتر است از انواع گردنبند های فلزی استفاده ساعتچی گلد گالری کنید. امروزه استفاده از اسکلت در بسیاری از اکسسوری ها، زیورآلات و همچنین صنعت پوشاک به عنوان یک طرح پرطرفدار استفاده می شود و تنها جنبه تزئینی و اسپرت داشته و اشاره به نماد یا فرهنگ خاصی ندارد. گردنبند شبتاب که با نوری که در خود ذخیره می کند در هنگام شب و در محیط های تاریک نور سبز رنگ زیبایی از خود ساطع می کند، هر چه قدر این مدل گردنبند بلکلایت در معرض نور بیشتری قرار بگیرد در محیط های تاریک درخشندگی بیشتری خواهد داشت. گردنبند طوقی مشکی که به وسیله ی دکمه های پرسی فیکس شده و کاملا به گردن می چسبد، وجود سه عدد دکمه قابلیت تنظیم سایز را به شما می دهد.این گردنبندهای طوق به راحتی با سایر اکسسوری های اسپرت ست می شود. گردنبند ست دوستی دو تکه که مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم شکل یک قلب کامل را تشکیل می دهند؛ نوشته Forever (برای همیشه) و طرح دختر و پسری روی این گردنبندِ ست عاشقانه حکاکی شده است و از بهترین گزینه ها برای کادو دادن می باشد. این گردنبند طوقیِ مشکی کاملا به گردن می چسبد و به گردنبند قلاده ای نیز معروف است؛ سایز آن به وسیله ی 3 دکمه در انتهای آن تنظیم می شود، طراحی این خفتی خاص و اسپرت است و در میان جوانان طرفداران زیادی دارد.

  • از اینرو اگر می‌خواهید منحصربه فرد، شیک پوش و از همه مهمتر خاص به نظر برسید باید به تناسب زیورآلات خود با سایر لباس‌هایی که برای پوشیدن انتخاب می‌نمائید، دقت کنید.
  • گردنبند طرح فرشته با طراحی جدید و زیبا همراه با جزئیات، مناسب برای استفاده دخترانه و پسرانه و هماهنگ با استایل های اسپرتی، پانک، راک، رپری و …
  • اکثر گردنبند های مردان در این دسته قرار می گیرند، در حالی که خیلی ساده به نظر می رسند اما از محبوبترین ها در این دسته هستند و تنوع زیادی نیز از نوع هم برای روی لباس و هم زیر لباس وجود دارد.
  • ما در این مقاله صحبت از زیورآلاتی که آقایان علاقه به استفاده از آن دارند را با شما آغاز کردیم.
  • گردنبندهای اولیه از نرم تنان ، استخوان ، صدف ، چوب ، سنگ های کوچک و دندان هایی که از سفرهای شکاری موفق جمع شده اند ، ساخته می شدند.
بخوانید  بایگانی‌های شومیز شرق مزون جدیدترین مدل های لباس ارزان قیمت
خرید و قیمت گردنبند مردانه بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام | hsaatchi

از این پلاک زنجیر فرشته به عنوان آویز دکوری و همچنین آویز جلو ماشین نیز می توان استفاده کرد. تفاوت‌های فیزیولوژیک بین خانم‌ها و آقایان باعث شده که آقایان راحت‌تر از گردنبندهای بزرگ و حجیم که وزن بیشتری دارند، استفاده کنند. آن قدر درشت که ازعکس گردنبند مردانه هم می‌توان حدس زد، وزن آن‌ها سنگین‌تر است؛ مثلا نمونه‌های درشت و ضخیم همان زنجیر ساده که به زنجیر کارتیه معروف است، برای آقایان طراحی و ساخته می‌شود. را هم می‌توان نام برد که برای آقایان درشت‌تر و سنگین‌تر طراحی و تولید می‌شود، اما دنیای گردنبندهای مردانه به همین‌ها خلاصه نمی‌شود و انواع مختلفی در سبک‌های متفاوتی دارد تا پاسخگوی آقایان با سلیقه‌های مختلف باشد. همچنین بعضی مدل‌ها بر خلاف ظاهر ضخیم‌شان، تو خالی بوده و وزن سبکی دارند.

گردنبند طرح فروهر سیاه قلم کد ga61