معرفی بازی پابجی موبایل Pubg mobile معرفی بازی پابجی pubg موبایل ایرانیکارت | 1gamer

به وسیله این پول یا همان مجله خبری یک گیمر می توانید آیتم های جدیدی برای خود شخصیت خود تهیه کنید که در این آیتم جدید تمامی امکانات پیشرفته برای شما محیا هستند. با این امکانات شما می توانید قدرت خود را برای پیروزی های بعدی افزایش دهید. با شروع بازی، شما به لابی وارد می شوید که می توانید در آن طیف کاملی از تنظیمات را تغییر دهید، نوع بازی خود را انتخاب کنید، ادعای پاداش کنید و موجودی پول پابجی خود را مدیریت کنید. گرافیک نسخه لایت هم از نسخه اصلی کم‌تر است اما اگر گوشی شما قدرت کافی داشته باشد، می‌توانید نرخ فریم پایدار و مناسبی را تجربه کنید.

  • متاسفانه از آن جایی که ایرانیان عزیز امکان پرداخت های مستقیم ارزی را ندارند، باید از راه های دیگر اقدام کنند که در ادامه به چند روش آن میپردازیم.
  • با این وجود برخی از گیمرهای حرفه‌ای نیز به دلیل پالت‌های رنگی، حالت پروتانوپیا را ترجیح می‌دهند.
  • سعی کنید حدالامکان از دوچرخه استفاده نکنید زیرا شما را در معرض خطر و مرگ قرار می‌دهد.
  • این بازی قوانین و شرایطی دارد که اگر از آن‌ها خبر نداشته باشید، چند دست اول برایتان سخت می‌شود.

برای تمرین این بخش هم مانند قسمت قبلی عمل کنید و بدون حرکت دادن هدف بر روی ضربه‌ها تمرکز کنید. در این بخش تمرکز بر روی زمانیست که شما به دنبال هدفی نیستید؛ بنابراین باید به عوض کردن جهت صورت کارکتر توجه کنید. این میزان باید جوری تنظیم شود که بتوانید با حرکت یک انگشت، عقب را ببینید. میزانی را انتخاب کنید که وقتی یک بار انگشت شست خود را می‌کشید به دو دایره نزدیک باشید تا بر واکنس نشان دادن کنترل بهتری داشته باشید. روشنایی هر چه بیشتر باشد، شناسایی دشمنان نیز به مراتب راحت‌تر می‌شود. البته این را در نظر داشته باشید که در مسیرهای مه‌آلود این قضیه برعکس عمل می‌کند.

بخوانید  خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلCall of Duty-CP با تضمین قیمت | 1gamer

خرید جم بازی Clash Mini

بله؛ شما می‌توانید بدون انجام اینکار نیز بدون هیچ مشکلی به بازی کردن ادامه دهید اما باید بدانید درصورتی که بازی را به هردلیلی از روی موبایل خود پاک کنید دیگر نمی‌توانید اکانت خود را بازیابی کنید و تمامی اطلاعات شما از بین خواهد رفت. متاسفانه سرورهای بازی توسط برخی از سرویس دهنده های اینترنت مانند اپراتورهای همراه ایران، فیلتر شده است؛ درصورت بروز مشکل در اتصال به سرور از قندشکن استفاده کنید. داشتن ۵ تا ۱۰ عدد بانداژ شما را از استفاده از کیت کمک‌های اولیه در زمانی که فقط کمی آسیب دیده‌اید، بی‌نیاز می‌کند. اگر حداقل دو یا سه انرژی‌زا هم در نبرد به همراه خود داشته باشید، مفید خواهید بود. همچنین داشتن چند عدد نارنجک می‌تواند در اواخر بازی، همه چیز را تغییر دهد، حتی اگر عادت به استفاده از آیتم‌های قابل پرتاب نداشته باشید.

نکات قبل از نصب بازی پابجی موبایل (pubg mobile):

پیشنهاد میکنیم اگر احتیاج به تمرین بیشتر با سلاح ها داشتید حتما به قسمت آرکید پابجی موبایل سر بزنید. در حالت آرکید هم سه مورد در نظر گرفته شده که هر کدام از این مدلها از سلاح خاصی پشتیبانی میکنند یا قوانین خاصی را دارا هستند، مودهای War, Quick Match and Sniper Training در این بخش قرار دارند. اولین صفحه ای که بعد از ورود به بازی میبینید لابی بازی است، لابی بازی طیف گسترده ای از تنظیمات را در اختیارتان قرار میدهد و امکان شخصی سازی بالایی را سازندگان برایتان فراهم کرده اند. والپیپرهای متحرک معمولا مصرف باتری را افزایش میدهند و از منابع سخت افزاری گوشی موبایلتان استفاده میکنند، سعی کنید از والپیپرهای متحرک استفاده نکنید و یا آنها را در هنگام اجرای بازی غیرفعال کنید. روی Log in with the Facebook app کیک کنید، یعنی با برنامه Facebook وارد سیستم شوید.

بخوانید  معروف ترین گیمر های جهان ،چه کسانی هستند؟

در ادامه می خواهیم به بررسی هر چه بیشتر این خبر بپردازیم، با سایت پلی مگ همراه باشید. این بازی به سبک battleground و survival میباشد و از زمان… پس از نصب لانچر با کلیک بر روی عبارت start انجین شبیه ساز اندروید را دانلود و نصب کنید . این لانچر یک شبیه ساز اندروید است که قادر می‌باشد تعداد قابل توجهی از بازیهای اندروید را بر روی کامپیوترهای شخصی اجرا کند. در قسمت‌های مشخص شده تیک بزنید و به کمک یکی از روش‌های موجود وارد بازی شوید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر