معروف ترین گیمر های جهان ،چه کسانی هستند؟

فراموش نکنید که تکمیل ماموریتهای بتل پس، حداقل همان مقدار سی پی را که برای خرید آن صرف کردهاید به شما بر میگرداند در نتیجه بتل پس ارزش خرید دارد. بدون Resident Evil هیچ لیستی از بازی های زامبی تکمیل نمیشود. خب میشه گفت به خوبی Razer نیست ولی میتونه از حداکثر سیستم عامل استفاده کنه ، گفته میشه که این برنامه هیچ گونه بهینه سازی در کامپیوتر شما نداره ، فقط میتونم به زیبا بودنش توجه کرد ، که حالت تمام صفحه (Desktop Mode) میتونه زیبا ترین چیزی باشه که حس گیمینگ بودن لانچر را به رخ بکشه ، (شبیه PS4). خب امروزه همه نمیتونیم گوشی داشته باشیم حالا به دلایلی ، اما میتونید توی کامپیوترتون بازی یا برنامه های گوشی رو تنها با داشتن یک شبیه ساز بیارید ، خب طبیعتن Bluestacks یکی از معروف ترین عوامل شبیه سازی اندورید در کامپیوتر هست ، ساخت اکانت ، محیطی نسبتن ساده و کاربر پسند ?? . بی شک همه موزیک پلیر (Windows media player) رو میشناسیم ، خب در ویندوز 10 مایکروسافت از یک موزیک پلیر جدید هم رونمایی کرده بود که اسمش Groove Music هست که بهترین قابلیتش میتونم بگم که سبک بودنش ، کمی زیبا تر از Windows media player ?

شما در این بتل رویال مانند نسخه قبلی جمع حداکثر 100 نفره ای را از سراسر جهان که آنلاین هستند تشکیل می دهید که سه نفر از آن ها هم تیمی هایتان هستند. وقایع بازی در سال 2051 است جای که جنگ های بسیاری رخ می دهد، به جرات می توان گفت که شرکت سازنده ی بازی تلاش کرده است تا در این نسخه مشکلات نسخه قبلی را رفع کند و در نگاه اول شاید بگویید این بازی کاملا شبیه نسخه قبلی آن است. تناسب بسیار عالی بین اندازه نقشه و تعداد بازیکنان باعث شده است تا در تک تک نقاط شاهد درگیری بین اسکوادها باشیم. در این بتل رویال شما شاهد نقشه وسیع تر و هم چنین سلاح های جدیدتر و پیشرفته تر هستید. علاوه بر اینها، مکانیک «شیرجه دلفینی» هم Black Ops 1 و 2 بازگشته بود و بازیکنان میتوانستند برای فرار از موقعیتهای خطرناک یک شیرجه به سمت جلو بزنند.

بخوانید  بهترین بازی های زامبی برای PC در 2022
اما با کمی دقت می فهمید که تفاوت های زیادی دارند. در همین حال یک گروه جدایی طلب به رهبری Khaled Al-Asad قدرت را در یک کشور “کوچک اما نفت خیز” در خاورمیانه از طریق کودتایی ، با اجرای رئیس جمهور خود ، الفولانی ، تصاحب می کند. در مورد این نرم افزار فقط میتونم بگم بهترین سرویس اشتراک ویدئو و استریم هست (جدا از Twitch ، یوتیوب بزرگ ترین سرویس اشتراک ویدئو جهانـه ، (اما ف..ی..ل،،ت..ر.ه)(از دست رس در کشور ایران خارجه) . مطمئنن Spotify یکی از بزرگ ترین شبکه های موزیک جهان هستش ، Spotify یک موزیک پلیر آنلاین هست که محیطی کاملا ساده و زیبایی رو داره ، کلی از قابلیت موزیک پلیر های دیگه به علاوه آنلاین بودنش و هوش مصنوعی که در این برنامه به کار رفته که باعث میشه موزیک های پیشنهادی شمارو به صورت تصادفی پیدا کنه ، به عنوان مثال من یک موزیک بی کلام آروم را گوش میکنم . شاید برای پیدا کردن یک موزیک مرورگر تون رو باز کنید و با کلی گشتن توی سایت های مختلف بالاخره موزیک مدنظر تون رو پیدا کنید ؛ اما خوشبختانه Spotify نوار جست و جوی موزیک هم داره . اگر شما هم یک گیمر حرفه ای هستید یا به طور کلی، تایم زیادی را پشت سیستم مینشینید و به دنبال یک صندلی حرفه ای برای خودتان هستید.

پس بریم تو این پست تا بهتون اکثر برنامه های مورد نیاز یک گیمر را معرفی کنم ? این بازی به سبک و سیاق نسخه قدیمی خود البته با تغییرات ظاهری و فیزیکی بسیار طراحی شده است تا طرفداران این نوع سبک خود را از دست ندهد. درواقع این نسخه برای شرکت تری آرک، بازنویسی جسورانه از فرمول کلاسیک ندای وظیفه بود که با تمرکز بر بخش کمپین مشارکتی چهارنفره که احساس درگیری و جنگاوری در محیط را برای گیمر به وجود میآورد، زمینه را فراهم کرد که همین فرمول را در بازی بعدیاش یعنی Black Ops (عملیات سیاه) پیاده کند. یکی دیگر از قابلیت های جدید این بازی این است که شما می توانید از کیت های متنوع که در اختیار شما قرار داده شده است بر روی سلاح های خود استفاده کنید و به آن ها قابلیت های جدیدی بدهید مانند سلاح M4A1 که می توان با استفاده از کیت ها آن را به یک نارنج انداز خطرناک تبدیل کرد. 1- بربرین: اولین سربازانی که در اختیار شما قرار می گیرند بربرها هستند بربرها قدرت زیادی ندارند و به سرعت نابود می شوند اما هنگامی که دسته ای ار آن ها را با خود می برید به خوبی به دشمن آسیب می زنند.

بخوانید  بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون؛ 4 مدل از جدیدترین ها
خب رسیدیم به این بخش مطمئنن توی کشور ما از فیلتر شکن خب خیلی استفاده میشه مخصوصا با این محدودیت ها و البته برای ما گیمر ها ، psiphon3 رو فکر کنم دیگه هممون میشناسیم ، فیلتر شکن رایگانیه ، و نسبت به رایگان بودنش ، هـــمممم ، تعریف خاصی نداره (هر چی بیشتر پول بدی بیشتر آش میگیری) مثل همین قضیه هست ، رایگانه ولی یکم اعصاب خورد کنه ، اما سریع کانکت (وصل) میشه ? با Steam میتونید یک گیمر بروز باشید ، Steam یک نرم افزار فروشگاه آنلاین ، خبر های بازی ، لانچر بازی شما ، دانلود بازی های رایگان و یا خرید آنها ، خب خوشبختان این مورد توی کشور ما فیلتر نیست ? دیسکورد یک نرم افزار چت ارتباطی ، تماس صوتی (ویس ، Voice) و حتی تماس تصویری و استریم در بستر گیمر هاست ، که امکاناتی باحال و خفن داره ? عکس های بازی پابجی در همه ی گیم نت ها دیده می شود و امکان ندارد در پس زمینه گوشی یک گیمر هیچگاه عکس های بازی پابجی را ندیده باشید. این مدل هم در جایگاه خود خوشقیمتترین و بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی موبایل است که میتوانید پیدا کنید.اگر از این گوشی برای کالاف استفاده کنید میتوانید با تنظیمات گرافیکی high به متوسط ۴۳ فریم در هر ثانیه دست یابید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر