دانلود بازی پابجی موبایل نسخه جدید اپدیت پابجی موبایل به همراه دیتای کامل بازی 2 3.0 PUBG Mobile | 1gamer

اپیک گیمز اولین شرکتی بود که وارد این مسابقه شد و با استفاده از ویژگی‎های جذاب فورتنایت که در این بازی پیاده سازی کرد توانست پابجی را شکست دهد. در این‌بازی کدهای تقلب و رمزهایی وجود دارند که می‌توانند مربوط به هدف‌گیری، سرعت جابه‌جایی در نقشه، گرفتن لگد اسلحه، دیدن حریف هنگامی که پشت‌دیوار است و موارد مشابه دیگر باشد. بر روی نقشه نقطه فرود را علامت بزنید و به یاد داشته باشید بهترین لحظه برای فرود در فاصله 400 متری از نقطه مدنظر است. از هدفون استفاده کنید زیرا این‌بازی از صدای جهت‌دار برخوردار است و می‌توانید صدای قدم‌ها، تیراندازی و موارددیگر را بهتر شناسایی‌کنید. سه بخش تنظیمات اصلی حساسیت شامل دوربین، ADS و ژیروسکوپ است که به دلخواه خود می‌توانید تنظیم کنید.

  • زمان تنظیم شده در این مد ۳۰ دقیقه تعیین شده و تمام بازیکنان قابلیت برگشت به بازی را دارند.
  • همچنین با خرید یوسی پابجی موبایل می‌توانید به نقشه‌های جدیدی بروید و با ماموریت‌های جدیدی روبرو شوید.
  • پس از نصب بازی را اجرا کرده تا عبارت Downloding resources ظاهر شود.
  • قرار گرفتن در بطن درگیری‌ها و تلاش برای گلاویز شدن با بازیکن‌های دیگر می‌تواند منجر به کشته شدن شما شود، اما اگر زنده بمانید می‌توانید دیگران را لوت کنید و به این ترتیب ابزار و تجهیزات بهتری برای برنده شدن در بازی خواهید داشت.

اگر به صورت تیمی مجله خبری یک گیمر می‌کنید لباستان با هم تیمی ها مشابه باشد تا به اشتباه هم تیمی خود را هدف قرار‌ندهید. وسایل‌نقلیه در این بازی سروصدا تولید می‌کند و موقعیت شما را آشکار می‌کند اما برای فرار از موقعیت با سرعت‌بالا مناسب هستند. از برداشتن داروی‌مسکن، بانداژ و نوشیدنی انرژی‌زا و تجهیزات دیگر به‌راحتی عبور نکنید زیرا همین موارد کوچک در انتهای بازی نقش تعیین‌کننده به خود می‌گیرند.

بخوانید  مراحل ثبت شرکت در کیش( راهنمای کامل و کاربردی برای ثبت شرکت)

یوسی PUBG Mobile چیست؟

بله شما بدون ذخیره کردن بازی بر روی شبکه‌های اجتماعی و گوگل می‌توانید بازی کنید، اما در نظر داشته باشید شما در این صورت به عنوان مهمان بازی می‌کنید. اگر بازی پاک شود و یا گوشی رو عوض کنید، تمام اطلاعات و مراحل شما پاک می‌شود و بازی رو باید از ابتدا شروع کنید پس بهتر است در همان شروع اولیه بازی اکانت خود را در شبکه‌های اجتماعی ذخیره کنید. جهت دانلود گیم پلی پابجی موبایل بازی پابجی آخرین نسخه اندروید به همین صفحه مراجعه کنید. همچنین بروزرسانی پابجی و آپدیت پابجی موبایل با لینک مستقیم از بی روید به همین صفحه مراجعه کنید.

خرید ۳۲ یوسی پابجی

و در آخر اگر به دنبال یک بازی با اکشن بیشتر و مهیج‌تر هستید، حتما سراغ بازی کالاف دیوتی بروید. این بازی با گرافیک بالا سعی در ساخت صحنه‌های جنگی دارد که به واقعیت نزدیک باشد و شما را در استرس مربوط به جنگ قرار دهد. در بازی کالاف نیز شما باید برای خرید تجهیزات و آپدیت‌ها از پول بازی استفاده کنید. شما با اقدام برای خرید سی پی کالاف دیوتی می‌توانید تمامی خریدهای درون برنامه‌ای را انجام دهید و قدم‌های سریع و مثبت را برای رسیدن به پیروزی بردارید. البته احتمالا کاراکتر شما و سلاح‌هایتان، ظاهری معمولی داشته باشد و در لابی بازی خیلی به چشم نیایید.

در پابجی موبایل نمی توانید به خودتان شلیک کنید اما کارهایی هست که شما را به کشتن میدهد، استفاده از نارنجک، پایین پریدن از خودرو در حال حرکت، نزدیک بودن به ماشین های در حال انفجار، پریدن از یک ارتفاع بسیار زیاد و ماندن برای یک مدت طولانی در زیر آب. برج های ارتباطی بازی به رنگ آبی بر روی نقشه دیده میشوند و بعد از اینکه کارت شناسایی دوستانتان را جمع آوری کردید باید به سمت این برج ها حرکت کنید تا دوستانتان بار دیگر به بازی برگردند. در مود PAYLOAD فقط شاهد تغییرات ظاهری نیستیم، بلکه گیمپلی بازی هم دچار تغییراتی میشود که اگر آن ها را ندانید امکان دارد دچار سردرگمی شوید. مود زامبی در پابجی بسیار محبوب است و به دلیل این همکاری شما میتوانید از این مود دلهره آور و زیبا لذت ببرید. این حالت به مناسبت همکاری پابجی با سری رزیدنت اویل به بازی اضافه شد و خود شامل چند زیر شاخه می باشد که مود زامبی جز زیر شاخه های آن است.

بخوانید  بهترین تنظیمات پابجی موبایل 2022 + ویدیو | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر