دانلود PUBG Mobile آپدیت بازی اکشن-بقا پابجی موبایل برای اندروید | 1gamer

این بازیکنان هر کدام باید تلاش کنند با استفاده از منابع و سلاح های که در جزیره است به مبارزه بپردازند و زنده بمانند. هر گروه و یا فردی که آخرین افراد زنده در جزیره باشند برنده بازی می شوند. همانطور که شاید شما هم با سوال چرا پابجی موبایل نصب نمیشود ، مواجه شده‎اید، بسیار پیش آمده است که افراد زیادی از سرتاسر دنیا غیر از نصب نشدن بازی پابجی روی گوشی، از مشکلات متعددی شکایت کرده‎اند که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • در این مواقع، داشتن ارتباط با هم‌تیمی‌ها یکی از ارکان اصلی موفقیت به حساب می‌آید.
  • بسیاری از ویدئوگیم‌ها مثل کال آف دیوتی نیز با دیدن موفقیت پاپجی، سراغ توسعه بازی‌های بتل رویال خودشان رفتند؛ با این حال حتی با وجود رقبایی بی‌رحم و سرسخت مثل فورتنایت، کالاف دیوتی موبایل، فری فایر گارنا و …
  • بالاترین میزان تنظمیات این بخش را انتخاب کنید تا بازی در روان‌ترین حالت ممکن اجرا شود.
  • این بازیکنان هر کدام باید تلاش کنند با استفاده از منابع و سلاح های که در جزیره است به مبارزه بپردازند و زنده بمانند.
  • از همین رو استودیوی Krafton رنگ خون را در بازی Battlegrounds Mobile India به رنگ سبز درآورده است و به طور کلی هیچ اثری از خون قرمزرنگ در این بازی دیده نمی‌شود.

Player Unknown’s Battle groundsیا به اختصار PUBG یک بازی آنلاین و در سبک اکشن است که توسط Tencent برای سیستم عامل های اندروید و ios ساخته شده است. بله، این بازی به‌دلیل کیفیت بسیار بالا، نیاز به دیتای اضافه دارد و همزمان با نصب آن، دانلود می‌شود. اگر گوشی شما جدید است و حداقل ۳ گیگابایت حافظه دارد، بهتر است سراغ نسخه اصلی بروید. البته بهتر است کاربران گوشی‌هایی با حافظه رم ۳ گیگابایت هم سراغ نسخه لایت بروند تا با لگ رو‌به‌رو نشوند. در نسخه اصلی حالت‌های بازی بیشتری وجود دارند اما در نسخه لایت Pubg، به حالت‌های کمتری دسترسی خواهید داشت.

بخوانید  فنر لوله بازکنی خانگی-خرید‌اینترنتی-قیمت فنر لوله بازکنی دستی 1401- نویان پارس

خرید ۱۸۷۵ یوسی پابجی

این وبسایت با داشتن بیش از ۷ سال سابقه درخشان در زمینه خرید جم بازی، سکه بازی، الماس بازی، یونیت بازی، پوینت و توکن بازی‌های بسیار محبوب مانند کالاف، پابجی، کلش آو کلنز و… یوسی پابجی موبایل ازجمله ارزهای درون‌برنامه‌ای بازی است که کاربران برای تهیه و استفاده از اسلحه، مهمات، لباس و غیره اقدام به خرید یوسی ارزان از واریا شاپ می‌کنند. در این میان با استفاده از امکانات موجود در سایت به‌روز، می‌توانید یک خرید درون‌برنامه‌ای مناسب را انجام دهید و هر آنچه را که برای انجام بازی به آن نیاز دارید خریداری کنید.

چت صوتی من کار نمی‌کند؟

اگر سخت بود، حساسیت را تغییر دهید و آنقدر این عمل را تکرار کرده تا میزان مناسب را پیدا کنید. بیشتر مواقع گیمرها از طریق انگشت شست خود بازی را کنترل می‌کنند که گاهی اوقات در شرایط حیاتی دسترسی به برخی قابلیت‌ها سخت می‌شود. میکروفون را در حالت ماکسیموم قرار دهید تا هم تیمی‌ها صدای شما را واضح بشنوند.

دیگر نسخه‌های پابجی؛ کره و لایت

مجله خبری یک گیمر پایجی موبایل به شما این امکان را می دهد که بتوانید به آسانی در رقابت ها شرکت کنید و همچنین امکان پیروزی های شما را بالا خواهد برد. با کمک یوسی پابجی ها شما می توانید به سرعت ماموریت های خود را کامل کنید. خرید یوسی پابجی بازی موبایل از سایت های معتبر مانند سایت آسان جم به راحتی امکان پذیر می باشد. بسیاری از ویدئوگیم‌ها مثل کال آف دیوتی نیز با دیدن موفقیت پاپجی، سراغ توسعه بازی‌های بتل رویال خودشان رفتند؛ با این حال حتی با وجود رقبایی بی‌رحم و سرسخت مثل فورتنایت، کالاف دیوتی موبایل، فری فایر گارنا و … PUBG Mobile قدرتمندتر از همیشه به مسیرش ادامه می‌دهد و میلیون‌ها نفر را روزانه سرگرم می‌کند. در حالت آرکید بازی پابجی، بازی‌ها ریتم سریعتری به خود می‌گیرند و باید برای زنده ماندن تلاش کنید.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل فصل 1 call of duty mobile دانلود بازی کالاف دیوتی + « دیتا » | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر