کالاف دیوتی موبایل فصل 1 call of duty mobile دانلود بازی کالاف دیوتی + « دیتا » | 1gamer

پس از بالاآمدن سیستم عامل، وارد برنامه‌ی کال اف دیوتی شوید و ببینید مشکل برطرف شده و یا خیر. در حالت بتل رویال شما با یک چتر نجات و بدون داشتن هیچ تجهیزاتی در یک منطقه فرود می‌آیید. پس از فرود باید به سرعت اسلحه پیدا کنید و برای از بین بردن دشمنان باید تجهیزات مختلفی را به دست آورید. هدف‌تان نیز باید زنده ماندن تا پایان بازی باشد یا اگر تیم هستید باید تا انتها زنده بمانید. منطقه بازی رفته رفته کوچکتر می‌شود و در نتیجه گیمرها باید در فضای محدودتری با هم تقابل کنند.

  • همانگونه که اکثر بازی های موبایل دارای یک یا چند واحد پولی میباشند، سازنده بازی کالاف دیوتی موبایل نیز یک واحد پولی به نام سی پی یا cod point جهت ارتقا و دریافت اسکین های متنوع، در نظر گرفته است.
  • بازی call of duty mobile یکی از محبوبترین بازی‎ها برای گوشی هوشمند شما به حساب می‌آید.
  • این فصل همچنین یک Battle Pass با تم فضایی و فروشگاه‌های ویژه تعطیلات کریسمس را برای شما دارد که مطمئناً پایان سال را با شیرینی و شکوه همراه خواهد کرد.
  • این حالت، یکی از دلایل خوب و هیجان‌انگیز دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل است.
  • با توجه به تحریم‌هایی که از سمت اکتیویژن و گوگل پلی برای کاربران ایرانی وجود دارد، به صورت مستقیم نمی‌توانید سی پی کالاف دیوتی را خریداری کنید.
  • هر بازی ارز رایج خود را دارد و برای دسترسی به آیتم‌های مختلف ارائه شده در بازی نیاز دارید که آن ارز را تهیه کنید.

مجله خبری یک گیمر کال اف دیوتی موبایل یکی از برترین بازی های منتشر شده برای اندروید است. در این مدل یک فیدبک هپتیک فوق‌العاده ظریف گنجانده شده که با شناسایی صداهایی مانند شلیک گلوله و تبدیل آن‌ها به لرزشی زیر انگشتان شما به ارتباط گرفتن هر چه بیشتر با بازی کالاف دیوتی کمک می‌کند. با این که تجربه بازی Call of Duty Mobile سرگرم‌کننده است و در حالت عادی جذابیت زیادی دارد، اما این اثر یک سیستم پاداش بزرگ نیز بهره‌مند است. این سیستم با رویدادها و بتل پس همراه است که می‌تواند تجربه آن‌ها برای بسیاری از گیمرها جذاب باشد.

بخوانید  بهترین صندلی گیمینگ برای گیمر های حرفه ای

برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل اکتیویژن

یک اسکین کاراکتر هم داریم که به نام Reaper Ashura به بازی خواهد آمد و از محبوب ترین آیتم های بازی کالاف دیوتی موبایل است. همانطور که نام این مدل پیداست از نسل پنجم اینترنت پشتیبانی می‌کند که دراین رنج قیمتی یک ویژگی فوق‌العاده (مخصوصاً برای هواداران بازی آنلاین) محسوب می‌شود. این مدل با تراشه‌ی پردازنده‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ عرضه شده و نمایشگری LCD دارد که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. برای آزمایش کالاف دیوتی روی این گوشی تنظیمات گرافیکی را در بالاترین حدی که در دسترس بود اعمال کردیم و نتیجتاً توانستیم با میانگین fps 60 بازی کنیم که بدون شک دراین کلاس بی‌نظیرست.

call of duty mobile کالاف دیوتی موبایل

فروش فوق العاده بالا این فروشگاه باعث شده که امکان خرید دلار با قیمت بسیار پایین‌تر از بازار را داشته باشیم و با قیمت رقابتی فعالیت کنیم. این امر خرید و استفاده از آیتم های موجود در این گونه بازی ها را به امری لازم تبدیل کرده است. اما به دلیل وجود محدودیت های فراوان، بسیاری از افراد نمی‌توانند آیتم های مورد نظر خود را شخصا خریداری نمایند. بازی Call of Duty با کنترل‌های قابل تنظیم، چت صوتی و متنی و گرافیک و صدای سه‌بعدی اجرا می‌شود. شما میتوانید پک های زماندار را با ارزانترین قیمت در سایت پرشین جم خریداری کنید . شرکت سازنده از بهترین ابزارهای امنیتی استفاده کرده تا همه نسخه اصلی بازی را داشته باشند و رقابت‌ عادلانه‌تری داشته باشیم.

از کجا سی پی بخریم؟

زیرا از طریق شنیدن صدای پا یا شلیک گلوله، می‌توانید از حضور دشمن در نزدیکیتان مطلع شوید. پول بازی کالاف دیوتی موبایل در دو حالت مولتی پلیر و بتل رویال قابل اجرا است. در حالت چند نفره می‌توانید به صورت آنلاین با افراد زیادی به اجرای بازی بپردازید. این روزها بسیاری از بازی‌های ویدیویی ارزهای درون‌برنامه‌ای خاص خود را دارند.

بخوانید  آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل 0 تا 100 رایگان و کامل | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر