بهترین صندلی گیمینگ برای گیمر های حرفه ای

از آن جایی که گیمر ها معمولا ساعات زیادی به صورت بی وقفه به بازی می پردازند، یک هندزفری غیر استاندارد که ارگونومیک مناسبی ندارد می تواند موجب خستگی گوش کاربر و در نتیجه پایین آمدن تجربه مناسب از گیم شود. DNS های بیشتری در اینترنت موجود است که کافیست در گوگل جست و جو کنید و سرور مناسب با اینترنت خود را پیدا کنید و تحریم ها را دور بزنید. برای آپدیت بازی نیازی به حذف آن نیست؛ کافی است فایل و دیتا جدید را دانلود کرده و دیتا را مطابق با دستورالعمل اجرای موجود در صفحه ( باکس بنفش رنگ)، از حالت فشرده خارج و جایگزین دیتای قدیمی موجود در پوشه obb نمایید. بنظر شما بهترین هندزفری گیمینگ موجود در لیست بالا کدام است؟ یکی دیگر از بهترین هندزفری های گیمینگ بازار Monster Mission V1 می باشد. 2 حالت کاربری برای Monster Mission V1 در نظر گرفته شده که با 3 بار لمس کردن پنل لمسی گوشی ها می توانید بین آن ها جاجا شوید. میزان درآمد یک گیمر حرفه ای در Esports سوالی است که اکثر طرفداران این صنعت میلیارد دلاری، دوست دارند جواب آن را بدانند. میکروفون قدرتمند نیز ویژگی دیگر هندزفری های مخصوص بازی است که موجب می شود در بازی های گروهی و آنلاین، مکالمه ای با کیفیت را تجربه کنید.

هندزفری های گیمینگ به نسبت هندزفری های معمولی از تکنیک های بروز تری در انتقال داده های صوتی بهره می برند، این موضوع موجب می شود بتوانید تمام جزئیات صدای بازی را دریافت کنید و با شنیدن صداهایی مانند صدای پای دشمن عملکرد خود در گیم را بهتر از همیشه کنید. در سوی دیگر برای رمزگذاری فشرده تر و انتقال با کیفیت تر داده های صوتی کدک هایی مانند AAC و aptX متولد شدند که تکنیک های بروز تری را برای رمزگذاری به کار میگیرند و در نتیجه کیفیت پخش موسیقی و یا صدای گیم تا حد زیادی بالا می رود. میزان تاخیر یک هندزفری نشان می دهد که داده های صوتی با چه میزان تاخیری از گوشی به هندزفری و بالعکس منتقل می شوند. میزان تاخیر یا Latency هندزفری های گیمینگ نیز یکی از مهمترین بخش های این محصولات می باشد و بیشتر گیمر ها اهمیت ویژه ای برای آن قائل اند. از آن جایی که گیمر ها معمولا زمان زیادی از طول روز را به بازی می پردازند ظرفیت باتری یک هندزفری برای شان اهمیت ویژه ای دارد.

بخوانید  خبرهای متناقض از آزادسازی نرخ دارو در ایران-دراگمد

هندزفری گیمینگ پیش و رو همچنین از قابلیت شارژ بی سیم بهره می برد و به سادگی می توانید با استفاده از پد های شارژر وایرلس و یا پاور بانک های شارژ بی سیم آن را شارژ کنید. هیچکس دوست ندارد در هنگام بازی آنلاین شارژ هندزفری تمام شود از این رو بهتر است شارژدهی هندزفری را پیش از خرید بررسی کنید. نکته 2: بعد از خرید بلافاصله اطلاعات اکانت در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید اطلاعات را تغییر دهید. هندزفری های گیمینگ سیمی این محدودیت را ندارند و می توانند به صورت تمام وقت مورد استفاده قرار بگیرند. آیا اتصال موس و کیبورد به گوشی، گوشی را خراب می کند؟ این هندزفری ها به دلیل ابعاد کوچک به سادگی قابل حمل می باشند و می توانید آن ها را در هر محیطی با خود حمل کنید و با گوشی موبایل، کنسول بازی، کامپیوتر، لپ تاپ و …

درایو داینامیک نئودیوم این محصول قطری 14 میلی متری دارد و می تواند طیف وسیعی از صداهای زیر و بم را در بهترین حالت بازپخش کند. این هندزفری سیمی کوچک به دراوی های 8.6 میلی متری مجهز شده که می تواند صدای استریو را با نهایت کیفیت بازپخش کند. در این بازی گیمرها می توانند به صورت همزمان با ۱۵۰ بازیکن به رقابت بپردازند. لنوو 2 حالت بازی و موسیقی را برای هندزفری در نظر گرفته تا با سوئیچ کردن بر روی آن ها تجربه بهتری از فعالیت های خود کسب کنید. کمپانی لنوو سال هاست که در زمینه طراحی و تولید تجهیزات گیمینگ با قیمت مناسب فعالیت دارد. پایین بودن میزان تاخیر موجب می شود با کمترین تاخیر صدای بازی ها را بشنوید و به سرعت عکس العمل مناسب را در بازی نشان دهید. در ادامه میتوانید آموزش جامع بازی کالاف دیوتی وارزون را که برای کسب تجربهای مناسب از این بازی به آنها نیاز دارید مطالعه کنید. دومین اصطلاح پابجی موبایل TPP می باشد که مخفف Third Person Perspective به معنی دید سوم شخص می باشد.

بخوانید  کالاف دیوتی موبایل، معرفی بازی Call of Duty فروشگاه سی پی رضا وای تی | 1gamer
آیا شما هم برنامه ای را از فروشگاه Google Play خریداری کرده اید و دیگر آن را نمی خواهید؟ هندزفری های وایرلسی که از بلوتوث 5.0 یا جدیدتر استفاده می کنند مصرف باتری بهینه ای دارند و می توانند مدت زمان زیادی شارژدهی داشته باشند. گیمر به کسی گفته میشود که به صورت حرفه ای یا برای تفریح بازی های یارانه ای انجام میدهد. اگر شما هم از طرفداران بازی کال آف دیوتی موبایل هستید و برای بازی از اینترنت دیتا استفاده میکنید، حتما باید حواستان به مقدار مصرف اینترنت بازی کال آف دیوتی موبایل باشد تا از هزینه های اضافی جلوگیری کنید. ممکن است هریک از بازیکنان پابجی موبایل در این موقعیت قرار گرفته و به شدت نیاز به تعویض سریع دوربین سلاح های خود داشته باشند یا هنگام درگیری های دوربرد و ناگهانی دشمن از پشت دیوارها ، بازیکنان اغلب فرصت رفتن به سراغ کوله و تجهیزات و تغییر دستی دوربین سلاح خود را ندارند ، از این رو با فعال کردن گزینه ی (تعویض سریع دوربین اسلحه ) آیکون جدیدی برروی صفحه ظاهر میشود که بااستفاده از آن میتوانید دوربین اسلحه خودتان را تغییر دهید. » راهنمای دقیقی از تمامی این سلاحها، مشخصات کامل آنها و بهترین سلاح در هر نوع برای شما ارائه شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر