خبرهای متناقض از آزادسازی نرخ دارو در ایران-دراگمد

حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه به مسئولین قضایی و سازمان بازرسی کل کشور دستور داد تا به دولت در راستای تسهیل و تسریع دسترسی مردم به اقلام دارویی یاری برساند. بیرجند- کمبود داروهایی مانند آنتی بیوتیک ها و مسکن‌ها در خراسان جنوبی وضعیت اورژانسی برای شهروندان ایجاد کرده و تب این کمبود بر جان کودکان هم اثر گذاشته است. مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از بارگیری ۵۵ تن آنتی بیوتیک به کشور طی روز آینده خبر داد. رئیس شرکت داروسازی سهاهلال از افزایش ۴ برابری تولید شربت ایبوپروفن در یک ماه گذشته در مجموعه داروسازی سهاهلال خبر داد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از ۵ برابر شدن تولید آنتی بیوتیک و رکوردزنی در تولید دارو توسط این سازمان خبر داد. سازمان غذا و داروی ایالات متحده اولین دارویی را تایید کرد که می تواند ابتلا به دیابت نوع ۱ را به تاخیر بیاندازد. مدیرعامل شرکت تدارکات پزشکی هلال ایران از افزایش ۴ برابری تولید دارو و تجهیزات مربوط به دیالیز در هلال احمر خبر داد. مجموعه شرکت‌های لیوار با هدف تامین و بهبود استانداردهای بهداشت و سلامت گروه‌های مختلف جامعه از طریق واردات، تولید، بازاریابی و پخش کالاهای سلامت محور و نیز ایجاد اشتغال پایدار بنا نهاده شده است…. در عین حال خطر دیگر این پدیده‌ نیز فروش داروهای ممنوعه قاچاق اعم از داروهای مخدر، سقط جنین و…

موج جهانی برای شخصی شدن خدمات دارویی

آژانس داروهای اروپا داروی آسترازنکا را برای درمان کووید تائید کرد. تولید ۸ برابری آنتی‌بیوتیک‌ها در کشور به روایت سایت کدال … براساس یافته‌ های محققان ایرانی، عصاره برگ گیاه زالزالک و ایزوکرستین و ویتکسین موجود در آن به عنوان دارویی جدید و گیاهی برای بهبود عملکرد قلب بیماران مبتلا به تاکی‌کاردی بطن چپ نوع… در برخی از گیاهان دارویی سمومی وجود دارد که هنر علم این است که آن سموم را جدا تا وارد بدن نشود اما در روش سنتی این سموم با مصرف گیاهان وارد بدن می شود اولین جایی که آسیب می بیند کب… استامینوفن داروی مسکنی است که در طول بارداری مصرف می‌شود اما مطالعات جدید حاکی از ارتباط مصرف این دارو با افزایش خطر ابتلا به اختلال کم توجهی – بیش فعالی در کودک است. هنوز هیچ دارویی جهت پیشگیری از این بیماری معرفی نشده است.

بخوانید  مراحل ثبت شرکت در کیش( راهنمای کامل و کاربردی برای ثبت شرکت)

قزوین- معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از آغاز توزیع رایگان داروی SMA در استان قزوین خبر داد. در عین حال علاوه بر واردات فوریتی اقلام دارویی دچار کمبود، اقداماتی نظیر اصلاح قیمت برخی اقلام آنتی‌بیوتیک، کاهش مالیات بر ارزش افزوده دارو به یک درصد و لحاظ تسهیلات بانکی برای شرکت‌های تولیدی، افزایش چند برابری ظرفیت تولید این داروها و… نیز انجام شد و توانست تا حدی وضعیت کمبودهای داروهای اساسی را به‌سامان کند. مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، درباره جمع آوری شربت «کوآموکسی کلاو» از محموله داروهای وارداتی توضیحاتی ارائه داد. جهت گیری کلان شرکت ، ورود به عرصه های نوین دارویی از جمله زیست فناوری، فناوری های دارورسانی از جمله نانوتکنولوژی، داروهای آهسته رهش و عرصه های جدید فناوری سلامت، توسعه صنعت سلولی-مولکولی از جمله سل تراپی ، ژن تراپی ، ایمنوتراپی و فناوری بافتی است.

قیمت لحظه‌ای دلار و یورو و سکه

خبرهای متناقض از آزادسازی نرخ دارو در ایران-دراگمد

این در حالی است که میزان مصرف خودسرانه دارو در ایران بالا است. مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین از بومی سازی و تولید داروی بیهوشی کتامین ایرانی خبر داد. هلدینگ دارویی و غذایی اکتوور در مراسمی خودمانی و صمیمی از غرورآفرینان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و خانواده بزرگ کشتی کشور تقدیر به عمل آورد. تمام حقوق برای دوشنبه های دارویی محفوظ است و انتشار با ذکر منبع بلامانع است. اخیرا برخی صفحات اینستاگرامی که عمدتا در زمینه فروش لباس فعالیت می‌کنند به مشتریان وعده آوردن دارو از ترکیه و سایر کشورها را می دهند و حتی تصویر برخی داروهای ارسالی را در صفحات خود هم منتشر کرده‌اند. واکسن دیگر بیماری­ها در پیشگیری از کرونا تأثیری نداشته و هر بیماری احتیاج به واکسن مخصوص به خودش را دارد.اگر امروزه در بعضی از سایت ها ذکر می شود که واکسنی برای کرونا موثر است مستندات علمی هنوز ندارد .

بخوانید  باند و اسپیکر مکسیدر با قیمت ارزان خرید از نمایندگی بهار | bandiran1

آزاد یوسفی راد، روزنامه نگار در یادداشت زیر با تاکید بر اهمیت انتخاب بخشدار سیلوانا با توجه به پتاسیل موجود، از انتقال بودجه و سرانه های عمرانی، فرهنگی و ورزشی این بخش به سایر مناطق استان انتقاد می کند. شرکت داروسازی مداوا در سال ۱۴۰۰ موفق به تولید و اخذ پروانه تولید ۳ داروی جدید برای نخستین بار در کشور شده است. شرکت تولیدی دارویی لیوار به عنوان اسپانسر شانزدهمین کنگره بین‌المللی زنان و زایمان ایران شما را به حضور … دانه های خوراکی میتوانند منبع بی نظیری برای تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن باشند اما بهترین دانه برای سلامت شما کدام است؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی شاهدانه بپردازیم؛ یک دانه خوراکی با خواص شگفت انگیز!

رییس سازمان غذا و دارو تاکید کرد که قیمت دارو افزایشی نداشته، بلکه متناسب با نرخ تورم تغییر کرده است. وی گفت باید توجه کرد که هر سال در کشور میزانی از تورم وجود دارد. سرویس آذربایجان غربی- دو واحد صنفی دندانپزشکی و تجهیزات پزشکی غیر مجاز در میاندوآب و تکاب در بازرسی کارشناسان واحد نظارت بر درمان و واحد نظارت دارویی شبکه بهداشت و درمان این دو شهرستان پلمب شد.

پاوه نامزد جایزه سالانه حفاظت از کوهستان فدراسیون جهانی کوهنوردی شد

یک مطالعه نشان میدهد که داروهای قدیمی درمان آکنه ممکن است کلیدی برای ایجاد درمانی جدید و ایمن تر باشند .داروی ایزوترتینوئین فرمی از ویتامین آ می باشد که با کاهش چربی در پوست عمل می… محققان می گویند آزمایش خونی ابداع کرده اند که می تواند تجویز آنتی بیوتیک های غیرضروری را به بیمار تا 80 درصد کاهش دهد. این آزمایش که توسط محققان آمریکایی ساخته شده است، با استفاده … وزیر بهداشت، از ممنوعیت واگذاری داروخانه های دولتی به بخش خصوصی خبر داد و بر افزایش تولید و صادرات دارو تاکید کرد. موضوع تجویز و مصرف منطقی دارو، علاوه بر اینکه از عوارض دارویی می کاهد، باعث صرفه جویی در هزینه های سلامت نیز می شود.

بخوانید  چرا پابجی موبایل نصب نمیشود؟ بهترین راه حل ها برای نصب پابجی موبایل ماهان نت | 1gamer

محققان دانشگاه ایلینویز با فریب دادن ژن های خاموش بیان نشده در باکتری های Streptomyces توانستند خوشه های بزرگ ژنی را فعال کنند که امکان تولید محصولات طبیعی جدید را در اختیار می گذا… از روز شنبه یک بازی رسانه ای اعصاب خردکن با “خبر آزادی وریا غفوری” در رسانه های رسمی جریان گرفته است که به نظر نمی رسد در وضعیت فعلی چندان معقول باشد. سرویس جهان- مظلوم کوبانی می گوید ترکیه با پهپاد به مرکز فرماندهی نیروهای سوریه دموکراتیک و مرکز مشترک نیروهای کرد و نظامیان آمریکا حمله کرده پایگاه اطلاع رسانی اخبار دارویی ایران است. سرویس ایران- سفر رئیس جمهور محترم به کردستان در شرایط کنونی پیام های متنفاوتی را در بر دارد هر چند که سفر با هدف افتتاح خط انتقال آب سد آزاد به سنندج تعریف شده است اما جامعه کردستانی از این سفر انتظاراتی دارند که اجابت حداقلی آنان می تواند به آرامش جامعه کمک نماید. سیر جزو خوراکی­هایی است که دارای برخی خواص ضدمیکروبی هستند و هیچ مطالعه­ای اثر ضدکرونایی سیر را تأیید نکرده است، هر چند که مصرف آن مانند بقیه سبزیجات درحد معمول توصیه می گردد .

  • مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین از بومی سازی و تولید داروی بیهوشی کتامین ایرانی خبر داد.
  • مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، درباره جمع آوری شربت «کوآموکسی کلاو» از محموله داروهای وارداتی توضیحاتی ارائه داد.
  • سایت inverse در گزارشی به چند فاکتور موثر در بروز و پیشگیری از آلزايمر اشاره کرده است.
  • این در حالی است که میزان مصرف خودسرانه دارو در ایران بالا است.
  • نیز انجام شد و توانست تا حدی وضعیت کمبودهای داروهای اساسی را به‌سامان کند.
  • رییس سازمان غذا و دارو تاکید کرد که قیمت دارو افزایشی نداشته، بلکه متناسب با نرخ تورم تغییر کرده است.