کالاف دیوتی موبایل، معرفی بازی Call of Duty فروشگاه سی پی رضا وای تی | 1gamer

در مجموع این بازی در گیم‌پلی و حالت‌های مختلف بازی بی نظیر عمل می‌کند و تجربه‌ای مهیج و نفس‌گیر برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. امروزه می‌توانید با استفاده از سایت‌های اینترنتی مختلف خرید سی پی کالاف دیوتی مورد نیاز خود را انجام دهید و به امکانات پیشرفته این بازی دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید مشاهده کنید که قیمت سی پی کالاف در این سایت‌ها ببینید؛ در نتیجه با هزینه‌ای معقول مقدار سی پی مورد نیاز خود را تهیه کنید. یکی از بهترین سایت خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، سایت دیاموند لند است که می‌توانید با خیالی راحت، اقدام به خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل مورد نیاز خود با قیمت مناسب تهیه کنید.

  • در فصل جدید کالاف دیوتی موبایل، شاهد پرک جدیدی خواهیم بود به نام Green Craft که به نام SPY شناخته می شود.
  • بخش لود اوت در بازی ندای وظیفه موبایل مربوط به تنظیمات و آماده سازی تجهیزات جنگی و اسلحه‌های شما است.
  • هر نوع اکانتی که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.
  • به طور کلی پوکو مدل‌های قدرتمند و قیمت‌ مناسبی را عرضه می‌کند که همگی از نظر سخت‌افزاری عملکردی عالی دارند و اگر به دنبال بهترین گوشی برای اجرای کالاف دیوتی موبایل باشیم و نخواهیم هزینه‌ی زیادی صرف کنیم، مدل‌های این برند جلوی رویمان صف می‌کشند.
  • البته این مدل نمایشگر ال سی دی ۴.۷ اینچی دارد و ظرفیت باتری‌اش تنها ۱۸۲۱ میلی‌آمپرست، اما با وجود جمع‌و‌جور بودن و طراحی نسبتاً قدیمی آن، نمی‌توان از کیفیت بی‌نظیر سخت‌افزار به نسبت قیمت آن گذشت.
بخوانید  ندای وظیفه: وارزون ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | 1gamer

طوفانی استوایی به راه افتاده است و نقشه‌هایی با ظاهری زیبا و گرافیکی فوق‌العاده جذاب رونمایی شده‌اند. این فصل پر از درگیری‌های آخرالزمانی است و برای اولین بار در کالاف‌دیوتی شاهد رهبری زنان هستیم. یکی از جذاب‌ترین تغییرات این فصل سلاح‌ مرگبار اودن و نارنجک اکو است. ترجیحا هنگام اجرای بازی، صدای آن را قطع نکرده و با هندزفری، کال او دیوتی موبایل را بازی کنید تا Trackهای موسیقی را از دست ندهید.

برترین بازی‌های شوتر اول شخص موبایل در سال 2019

ویژگی دیگر مجله خبری یک گیمر آف دیوتی موبایل گرافیک بسیار باکیفیت، صداگذاری عالی و گیم‌پلی روان و اعتیادآور آن است، به‌طوری که آن را از رقبایی مثل پابجی موبایل و یا فری فایر کاملاً متمایز می‌کند. کنترل‌ها (مثل حرکت دادن شخصیت بازی و نشانه‌گیری و شلیک کردن) نیز راحت‌تر و خوش‌دست‌تر از پابجی و فری‌فایر است. فصل اول سال 2023 کالاف دیوتی موبایل برای گوشی‌های اندروید منتشر شده و هم اکنون در جریان است شما در این سیزن از بازی به ویژگی‌های جدیدی به مناسبت سال نو چینی دسترسی دارید.

حساسیت: بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

اسلحه ASM10 در فصل جدید کالاف دیوتی موبایل یک اتچمنت جدید دریافت می کند که به نام Factory Barrel شناخته می شود. این اتچمنت اسلحه را در حالت Two-Round hyper bust firing mode قرار می دهد که بسیار شلیک قوی ای دارد. اکنون باید در پنجره باز شده، پیام account linked برای شما نمایش داده شده باشد. قبل از آن که به برگرداندن اکانت کالاف دیوتی موبایل بپردازیم، لازم است به امکانات مرتبط داخل بازی اشاره کنیم.

بخوانید  دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile 2 4.0 نصب آپدیت جدید اندروید | 1gamer

اکتیویژن بلیزارد: درحال حاضر موبایل پلتفرم پیشرو ما محسوب می‌شود

بازی کال اف دیوتی Mobile برای هر دو نسخه اندروید و Ios عرضه شده است که بازیکنان قادر هستند بازی COD را برای انواع گوشی ها دانلود کنند. برنامه‌ی Settings را باز کنید؛ گزینه‌ی General و پس از آن Software Update را انتخاب کنید. در صورتی که آپدیتی در دسترس بود، آن را اعمال کنید(توجه کنید که برای آپدیت شدن دستگاه باید حتماً به یک شبکه‌ی وای فای متصل باشید) پس از آپدیت‌ شدن آیفون وارد کال اف دیوتی شوید. بی برو برگرد این مدل در جایگاه خود بهترین گوشی برای کالاف محسوب می‌شود. در واقع توانایی اجرای کالاف در این گوشی به صورتیست که اگر گرافیک بازی را روی High تنظیم کنید، می‌توانید به میانگین سرعت اجرای ۶۰ فریم در هر ثانیه دست یابید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر