ندای وظیفه: وارزون ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | 1gamer

Precision Strike – 6 kills – وقتی‌که برای یک حمله هوایی برنامه‌ریزی می‌کنید باید منطقه هدف را مشخص کنید. هواپیما از منطقه بازیکن به پرواز درمی‌آید و مواد منفجره را در یک خط پخش می‌کند. همان‌طور که دیدید بازی هنوز در مرحله عرضه اولیه است و امکان دریافت آن برای همه وجود ندارد.

http://badorclothesworkshop.ir

این دوره جدید با عرضه جنگاوری مدرن ۲ در تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) شروع خواهد شد. بازی جنگاوری مدرن ۲ در اصل یک بازسازی کاملاً جدید از نسخه قبلی است. این بازی دارای حالت‌های چند نفره مختلفی است که باعث می‌شود تجربه ندای وظیفه از همیشه بهتر شود. بعد از سال‌ها کار در زمینه گیم، به دلیل درخواست اعضا، تیم مدیریتی تصمیم گرفت فعالیت خود گسترش داده و در زمینه فروش جم و سکه انواع بازی‌های آنلاین معروف با نام تجاری دیاموند لند فعالیت خود را شروع کند. در واقع با انتشار نسخه ریبوت Modern Warfare در سال ۲۰۱۹ اکتیویژن رسما وارزون را کنار آن قرار داد تا داستان عناوین موبایل بعدی را به کلی با همدیگر یکی کند.

نسخه اصلی کالاف دیوتی وارزون 1 با نام Warzone Caldera بازگشت

فراموش نکنید که در این مجله خبری یک گیمر می‌توانید با 119 نفر هم‌بازی شوید. حضور 120 نفر هم‌زمان در میدان جنگ، واقعا خاص و فوق‌العاده است. با ده ها نقطه مورد علاقه برای استقرار، استراتژی های بقا نامحدود است. لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید. کارت گرافیک شما ضعیفه، با این حال می‌تونید دانلود و امتحان کنید.

  • وارزون امکان مبارزه چند نفره آنلاین را در میان ۱۵۰ بازیکن فراهم می‌کند، اگرچه برخی از حالت‌های بازی با زمان محدود از ۲۰۰ بازیکن پشتیبانی می‌کنند.
  • بعد از سال‌ها کار در زمینه گیم، به دلیل درخواست اعضا، تیم مدیریتی تصمیم گرفت فعالیت خود گسترش داده و در زمینه فروش جم و سکه انواع بازی‌های آنلاین معروف با نام تجاری دیاموند لند فعالیت خود را شروع کند.
  • اما اکنون می دانیم که جدا از آن مودهای دیگری هم در خود دارد.
  • یعنی کاربران بازی های مختلف، با ورود به بخش فروشگاه بازی، می توانند سکه های درون یک بازی را خریداری کرده و از آن برای خرید آیتم های درون بازی استفاده کنند.
بخوانید  نقد بازی کالاف دیوتی موبایل با تمام نکات و جزییات | 1gamer

اکنون نیز نسخه جدیدتری برای گوشی ­های همراه در نظر گرفته شده است به نام وارزون موبایل و در شما قادر به خرید سی پی برای پیشرفت های بیشتر خواهید بود. اطلاعات کامل و جامعی در خصوص وارزون موبایل نیست و هر آنچه که گفته می­شود متکی به صحبت­ها و خبرهایی است که از سایت اکتیویژن و منابع مرتبط به آن آمده. سازندگان تلاش کرده‌اند تا کالاف دیوتی را تبدیل به تجربه‌ای یکپارچه برای بازیکنان کنند تا آن‌ها به راحتی بتوانند نسخه‌های مختلف این مجموعه را روی پلتفرم‌های مختلف با خیالی آسوده و بدون دغدغه خاطر تجربه نمایند.

مرحله دوم؛ انتخاب بازی رایگان

در این مرحله، با دانلود فایل‌های دیگر که کمکی و مورد نیاز هستند، برای انجام بازی آماده خواهید شد. توجه داشته باشید که گذراندن این مرحله می‌تواند بازی شما را تحت تاثیر خود قرار داده و بازی بهتر و هیجان‌انگیزتری را برای شما به ارمغان آورد. تیم فارس گیمر ( فورتنایت فا سابق ) از اوایل ماه مهر سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرد و اولین فروشگاه در ایران بود که فقط محصولات بازی پر طرف دار فورتنایت را عرضه میکرد. همان وارزونی که از پی‌سی و کنسول می‌شناسید و گیم‌پلی‌اش را دوست دارید، قرار است خودش را به صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند هم برساند. همه‌چیز ازجمله وسایل نقلیه قابل راندن، هواپیما و روش‌های مختلف کنترل همان است. نقشه این لوکیشن محبوب هوادارن هم قرار است برای اولین بار به موبایل بیاید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر