چالشی شبیه به تاپ گان 2 تام کروز را در شیرین کاری جدید ماموریت غیرممکن 8 تجربه کنید.

Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای 14 ژوئیه 2023 (23 ژوئیه 1402) برنامه ریزی شده است و پس از آن Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت دوم در 28 ژوئن 2024 (8 ژوئیه 1403) برنامه ریزی شده است.

پشت صحنه Mission: Impossible - Dead Reckoning Part Two در یک ناو هواپیمابر

مقاله مرتبط:

  • 6 شیرین کاری تام کروز که می تواند منجر به مرگ او شود
تام کروز، ربکا فرگوسن، هیلی آتول، عیسی مورالس، پام کلمنتیف، شی ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دیلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی، نیک آفرمن، جانت مک‌تیر و ماریلا گاریگا آنها از جمله بازیگران قسمت های هفتم و هشتم فیلم ماموریت غیرممکن هستند و به ایفای نقش پرداخته اند. کریستوفر مک کوری که او پیش از این کارگردانی و نگارش فیلمنامه Mission Impossible: Rogue Nation و Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشت و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت Mission: Impossible – Dead Reckoning بازگشت.

تام کروز شیرین کاری جدیدی را در Mission Impossible 8 تجربه کرد که مشابه تجربه او در Top Gun: Maverick توصیف شد.

گزارش ها حاکی از آن است که کروز با هلیکوپتر به شهر بندری باری در ایتالیا پرواز کرد و سپس از ناو هواپیمابر لو رفته USS George HW W Bush سوار هواپیما شد. در حالی که اطلاعات خاصی در مورد این شیرین کاری در دسترس نیست، به نظر می رسد که این صحنه در Mission Impossible 8 را می توان با شیرین کاری کروز در Top Gun 2 مقایسه کرد. علاوه بر این، مک کوری تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Mission: Impossible منتشر کرده است. – Dead Reckoning قسمت دوم، جایی که او در یک ناو هواپیمابر است، که در واقع این گزارش را تایید می کند:

بخوانید  Palworld - چگونه دوستان خود را تغذیه و مدیریت کنید

فیلمبرداری و تولید فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت دوم همچنان ادامه دارد و طبق جدیدترین ها هم اکنون اخبار سینما و تلویزیوناطلاعات جدیدی از این فیلم اکشن منتشر شده است. ورایتی گزارش داد که تام کروز بازیگر Ethan Hunt و کریستوفر مک کوری کارگردان فیلم Mission Impossible 8 در یک ناو هواپیمابر در دریای آدریاتیک برای چالشی شبیه به Top Gun: Maverick دیده شدند.