آخرین ماموریت آرنولد شوارتزنگر قبل از بازنشستگی در اولین تیزر سریال FUBAR

تصویری از سریال کمدی اکشن FUBAR در نتفلیکس

تریلر FUBAR ابتدا لوک برونر آرنولد شوارتزنگر را به عنوان جاسوس سیا در آخرین ماموریت خود قبل از بازنشستگی نشان می دهد. این ویدئو همچنین پیش نمایش برخی از سکانس های اکشن نمایش را نشان می دهد. می توانید تریلر این سریال را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

دانلود فیلم آپارات

شبکه آنلاین نتفلیکس تصاویر و تریلر جدیدی از سریال کمدی اکشن FUBAR با بازی آرنولد شوارتزنگر را به اشتراک گذاشته است.

در میان اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم که شبکه آنلاین نتفلیکس اولین تریلر و تصاویر سریال FUBAR را با علاقه مندان به اشتراک گذاشته است. این سریال اکشن کمدی اولین پروژه تلویزیونی فیلمنامه شده است آرنولد شوارتزنگر، بازیگر فیلم های ترمیناتور محسوب می شود که این بازیگر 75 ساله را در نقش اصلی قرار می دهد. سریال Fubar در تاریخ 4 ژوئن 1402 (25 مه 2023) در نتفلیکس برای بینندگان نمایش داده می شود.

آرنولد شوارتزنگر می‌گوید: «هرجا که می‌روم مردم از من می‌پرسند که چه زمانی در کمدی اکشن بزرگ دیگری مانند «دروغ‌های واقعی» حضور خواهم داشت. پس لطفا؛ سری FUBAR کار فوق العاده ای است و لب های شما را می خنداند. نه فقط برای دو ساعت، بلکه برای یک فصل کامل. همکاری با خوب و Skydance بسیار هیجان‌انگیز بود و نت‌فلیکس دقیقاً همان چیزی را که به دنبالش بودند به طرفداران من داد.”

در خلاصه داستان سریال FUBAR آمده است: یک جاسوس سیا در آستانه بازنشستگی راز خانوادگی را فاش می کند و مجبور می شود برای آخرین ماموریت به میدان بازگردد. آرنولد شوارتزنگر آدام هیگ، اسکات سالیوان، هالی دیل و بیل بسته با دیوید الیسون و دانا گلدبرگ آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی پروژه Skydance کار می کنند. این سریال کمدی اکشن توسط Skydance TV تولید شده است.

بخوانید  بهترین بازی های پلی استیشن 3 | از متال گیر سالید 4 تا لست آف آس

نیک سانتورا او خالق و تهیه کننده اجرایی سریال FUBAR است که از آن به عنوان “سوررئال ترین پروژه” حرفه خود یاد می کند. آرنولد شوارتزنگر مونیکا بربری، میلان کارتر، گابریل لونا، فورچون فیمستر، تراویس ون وینکل، فابیانا اودنیو، باربارا ایو هریس، آپارنا بریل، اندی باکلی و جی.باروشل آنها 8 قسمت از این سریال را بازی می کنند.