نقد بازی کالاف دیوتی موبایل با تمام نکات و جزییات | 1gamer

اگر از وی‌پی‌ان استفاده کنید، بازی حساب شما را بن می‌کند چون به تغییر IP حساس است. یا اگر بازیکنان دیگر به شما در استفاده از تقلب مشکوک شوند و حساب شما را ریپورت کنند بن می‌شوید. دو تیم ۲ نفره رو‌به‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند و ۶ دور باهم مبارزه می‌کنند. با اشغال کردن هر کدام از این منطقه‌ها و نگه‌داشتن آن‌ها، امتیاز گروه زیاد می‌شود. اما عجله نکنید و مراقب تک‌تک حرکات دشمن باشید، زنده‌شدنتان مشروط به پایان هر دور بازی است. در این بخش افراد با سطح ها و لول های مختلف به مسابقه در گروه های پنج نفره می پردازند.

  • تهیه همه‌ی این آیتم‌ها و ارتقای آنها در نسخه موبایل نیازمند سی‌پی کالاف می‌باشد که یکی از دغدغه های مهم گیمرها، نحوه خرید ارز مختص این بازی یعنی CP می باشد.
  • اگر عاشق رقابت و اسکین های جدید سلاح و … میباشید،سی پی بازی کالاف دیوتی موبایلرا از همین صفحه سفارش دهید تا سلاح ها، تجهیزات، و اسکین های قویتر و زیباتری در بازی خود داشته باشید.
  • طوفانی استوایی به راه افتاده است و نقشه‌هایی با ظاهری زیبا و گرافیکی فوق‌العاده جذاب رونمایی شده‌اند.
  • این دو بسته آفرهای ویژه سایت می‌باشند و به صورت دوره‌ای و موقت فعال می‌شوند پس آنها را از دست ندهید.
  • برای بازیابی رمز عبور اکانت کالاف دیوتی خود الزاما نباید وارد سایت اکتیویژن شوید.
  • از محبوب ترین آیتم های دیجیتالی کاربردی در بین طرفداران بازی های ویدئویی کمپانی اکتیویژن ، می توان به سی پی کالاف دیوتی موبایل اشاره کرد.

به همین خاطر است که بمجله خبری یک گیمراری کال آف دیوتی موبایل را به عنوان بهترین بازی بتل رویال باری تلفن‌های همراه می‌دانند. یعنی کاربران بازی های مختلف، با ورود به بخش فروشگاه بازی، می توانند سکه های درون یک بازی را خریداری کرده و از آن برای خرید آیتم های درون بازی استفاده کنند. بازی آنلاین کالاف دیوتی موبایل که در ایران و تمام دنیا از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار است نیز دارای یک واحد پولی است که به آن (سی پی / CP) گفته می شود.

بخوانید  خرید سی پی کالاف ارزان با تحویل آنی در سایت معتبر 1000جم | 1gamer

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 44363

در ادامه این مقاله، بیشتر با شرایط و قوانین این بازی آشنا می­شویم و سپس به سراغ معرفی و بررسی سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل می­پردازیم. در صورتی که شما هنوز پک گرند را در اختیار ندارید، می‌توانید با استفاده از روش‌های خاصی آن را فعال نمایید. این بتل پس ویژه به شما اجازه می‌دهد تا برای خرید آیتم‌ها و اسکین‌های مختلف، تخفیفات زیادی را دریافت نمایید. در ضمن توجه داشته باشید که این بتل پس، بر خلاف سایر مدل‎‌های بتل پس که به صورت فصلی جوایز را در اختیار شما قرار می‌دهند، می‌تواند جوایز را به صورت ماهانه به اکانت شما در بازی کالاف دیوتی موبایل وارد کند. نکته دیگری که درباره کالاف دیوتی موبایل وجود دارد این است که شما می‌‌توانید در این بازی به ویژگی‌های بسیاری برای شخصی‌سازی دسترسی داشته باشید. شخصی سازی در این بازی می‌‌تواند از یک لباس شروع شده و به آویز اسلحه ختم شود.

خرید 10000 سی پی کالاف دیوتی موبایل

شما می توانید دیگر آیتم های بازی کالاف دیوتی موبایل همچون؛ سی پی کالاف دیوتی موبایل ،بتل پس باندل کالاف دیوتی موبایل و Limited time offer کالاف دیوتی را در سایت آی گیم با کمترین قیمت خریداری کنید. برای خرید سی پی بازی کالاف دیوتی به صورت مستقیم و از طریق فروشگاه این بازی باید اکانت گوگل پلی خود را شارژ کرده باشید. برای شارژ اکانت گوگلی پلی یا اپ استور برای انجام خرید درون بازی هم نیاز به گیفت کارت دارید.

خرید ۸۸۰ سی پی کالاف دیوتی موبایل

تیم پشتیبانی سایت PersianGem.shop در تمامی ساعات در خدمت شماست و در کمترین زمان ممکن خرید شما را پیگیری کرده و اکانت بازی شما را شارژ خواهند کرد. در این بخش شما تجربه خود در مورد این بازی / برنامه را به صورت فارسی برای دیگر دوستان ارسال می کنید تا آن ها را در راستای دانلود یا عدم دانلود این اپلیکیشن همراهی کنید … نقد شما برای همیشه در فارسروید با نام خودتان نمایش داده می شود …. برای دسترسی به دیگر کلاس‌ها، باید مراحل بیشتری بازی کرده یا از پرداخت درون‌برنامه‌ای استفاده کنید. طوفانی استوایی به راه افتاده است و نقشه‌هایی با ظاهری زیبا و گرافیکی فوق‌العاده جذاب رونمایی شده‌اند.

بخوانید  خرید اینترنتی تابلو فرش ماشینی کاشان با قیمت مناسب کالا فرش

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر