کارگردان بازی Destiny 2 خروج از Bungie را اعلام کرد



جو بلکبرن، کارگردان بازی Destiny 2 اعلام کرد که ماه آینده بانجی را ترک خواهد کرد، زیرا The Final Shape به مراحل پایانی توسعه خود می رسد. تایسون گرین، کهنه سرباز بانجی با بیش از بیست سال، جایگزین بلکبرن خواهد شد.

بلکبرن این خبر را اعلام کرد یک تاپیک در توییتر بحث در مورد روند توسعه The Final Shape، توسعه بعدی که تا کنون انتظار می‌رود داستان Destiny 2 را به پایان برساند. بلکبرن توضیح داد که The Final Shape به مرحله‌ای به نام تست بازی پایان به پایان نزدیک است، دوره فشرده‌ای از تست بازی داخلی که در آن انجام می‌شود. همچنین حرکت به پرداخت نهایی و رفع اشکال را نشان می دهد.

در حال پخش: Destiny 2: The Final Form | تریلر رسمی سینمایی

پلی تست آینده همچنین پایان زمان بلکبرن با این شرکت را نشان می‌دهد و مدیر فعلی بازی Destiny 2 می‌گوید که پس از رسیدن به انتها، کنترل را به تایسون گرین واگذار خواهد کرد.

بلکبرن در مورد دوران حضورش در این شرکت گفت: «به عنوان یک نگهبان سرمایه‌گذاری عمیق قبل از شروع اینجا در Bungie، عضویت در تیم Destiny 2 امتیاز یک عمر بوده است. من یک طرفدار مادام العمر بانجی هستم و خواهم ماند و به آنچه که تیم های درون دیوار آن توانایی دارند ایمان دارم.

بلکبرن هنوز نگفته است که بعد از بانجی چه آینده ای در حرفه خود خواهد داشت، اما می گوید که قصد دارد فاصله زیادی از شبکه های اجتماعی بگیرد و همچنان از بازی Destiny به عنوان یک بازیکن لذت ببرد. سازنده برای اولین بار در سال 2015 به Bungie پیوست و به عنوان یک طراح حمله بر روی Destiny و دنباله آن کار کرد. بلکبرن در سال 2019 برای مدت کوتاهی بانجی را به سمتی در Riot Games ترک کرد، اما در سال 2020 به Destiny 2 بازگشت تا نقش کارگردان بازی را بر عهده بگیرد.

جانشین بلکبرن، تایسون گرین، از زمان کار بر روی Myth 2 در Bungie بوده است و قبل از پایان یافتن در Destiny روی عناوین مختلف Halo کار کرده است. بلکبرن در توییتی گفت: “اگر مدت طولانی بانجی را دنبال کرده باشید، نام او را شنیده اید.” از Halo PvP گرفته تا ساخت سلاح های عجیب و غریب در D1، تایسون از زمان Myth II بخشی حیاتی از میراث Bungie بوده است.

بخوانید  عرضه اولین کارت گرافیک PCIe 5.0 چین با 4096 هسته پردازشی

The Final Shape در 27 فوریه عرضه می‌شود و حماسه Light and Darkness بازی Destiny 2 را به پایان می‌رساند، پس از آن Bungie روند پیشرفت روایت بازی را تغییر می‌دهد و از ساختار فصلی کلاسیک خود به قسمت‌هایی می‌رود که سه بار در سال منتشر می‌شوند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر