پوستر شخصیت فیلم Klairesh Autobots in Transformers: Rise of the Beasts

Transformers: Rise of the Beasts هفتمین فیلم لایو اکشن Transformers از مجموعه بسیار تأثیرگذار Beast Wars است. وقایع این فیلم اکشن در دهه 1990 اتفاق می‌افتد و حول محور ماکسیمال‌ها، پریداکون‌ها و ترورکان‌ها می‌چرخد که به درگیری جنجالی بین Autobots و Decepticons می‌پیوندند. از جمله تهیه کنندگان این فیلم می توان به موارد زیر اشاره کرد: دن مورفی، تام دسانتو و لورنزو دی بوناونتورا اشاره شده.

پوستر Optimus Primal در فیلم Transformers: Rise of the Beasts

پوستر Optimus Prime در فیلم Transformers: Rise of the Beasts

یونیورسال پیکچرز پوستر شخصیت های جدیدی از فیلم علمی تخیلی اکشن Transformers: Rise of the Beasts را منتشر کرد.

استیون کیپل جونیورکارگردان فیلم Creed II (Creed 2) در کنترل فیلم Transformers: Rise of the Beasts و جوبی هارولدنویسنده King Arthur: Legend of the Sword فیلمنامه را نوشته است. آنتونی راموس، دومینیک فیشبک، پیتر کالن، میشل یو، پیت دیویدسون، ران پرلمن و پیر دینکلیج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که پارامونت پیکچرز پوسترهای شخصیتی جدید Transformers: Rise of the Beasts را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این پوسترها Autobot و Maximals مانند Optimus Prime، Optimus Primal، Mirage و Bumblebee را نشان می‌دهند. این فیلم اکشن علمی تخیلی در تاریخ 9 ژوئن 2023 (9 ژوئن 2023) اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Overwatch 2 Battle Pass برای فصل 10: همه پوسته ها، احساسات و پاداش ها