تریلر جدید Apex Legends بر روی Battle Pass آرسنال تمرکز دارد


استودیو Respawn با انتشار تریلر جدیدی از فصل هفدهم Apex Legends از محتویات Battle Pass رونمایی کرد.

فصل جدید بازی Apex Legends با نام Arsenal از امروز برای بازیکنان در دسترس است. در این فصل، افسانه جدیدی به نام Ballistic وارد رقابت Apex می شود و ویژگی های دیگری از جمله نقشه به روز شده World’s Edge، حالت Weapon Mastery با جوایز مختلف برای ارتقای هر سلاح و Again را به بازی اضافه می کند. همانطور که طرفداران این بازی Battle Royale انتظار داشتند، یک Battle Pass جدید نیز همراه با پاداش ها و چالش های جدید در زمینه فصل 17 در دسترس خواهد بود.

Apex Legends Battle Post فصل 17 شامل پوسته های افسانه ای جدید برای Wattson و Horizon است که هر دو بسیار شبیه به Valkyrie هستند. سه شخصیت دیگر، بالستیک، جبل الطارق و لایف لاین نیز در حال گرفتن پوسته حماسی هستند. در این مدت، یک پوسته افسانه ای برای Devotion در دسترس خواهد بود. اولین بازی Marking Ballistic در Apex Legends، پوسته های واکنشی جدید برای سلاح اصلی او، CAR، به بازی اضافه می شود.

علاوه بر این، انواع طلسم های اسلحه، شکلک ها، صفحه های بارگیری و سایر موارد تزئینی در Battle Pass گنجانده شده است. بازیکنانی که می خواهند از Apex Legends فصل 17 به صورت رایگان لذت ببرند، می توانند جوایزی از جمله پوسته جدید Maggie Mod، 10 پوسته اسلحه، 200 سکه Apex، هفت بسته Apex دریافت کنند.

دانلود فیلم آپارات

نظر شما درباره محتوای پس از نبرد فصل 17 Apex Legends چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بخوانید  رویداد Warhammer Skulls برای 25 می برنامه ریزی شده است
تحریریه مجله بازی یک گیمر