اعلام نسخه بتا عمومی Street Fighter 6

دانلود فیلم آپارات

بازی Street Fighter 6 در تاریخ 12 ژوئن (2 خرداد) بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر می شود | هر دو Xbox Series S و PC در نظر گرفته شده اند. این بازی در زمان راه اندازی دارای 18 شخصیت قابل بازی خواهد بود، اما در آینده مبارزان بیشتری به عنوان بسته های الحاقی وارد بازی خواهند شد. کپکام تریلری برای فاش کردن محتوای نسخه عمومی بتا Street Fighter 6 منتشر کرده است که در زیر می توانید آن را مشاهده کنید.

کپکام در پایان این ماه نسخه عمومی بتا Street Fighter 6 را معرفی کرد که شامل محتوای دومین بتا خصوصی است.

اگرچه کپکام قبلا نسخه دموی بازی Street Fighter 6 را منتشر کرده است که بر روی حالت World Tour تمرکز دارد، اما اکنون در میان آخرین اخبار بازی مطلع شدیم که این شرکت نسخه آزمایشی عمومی بازی Street Fighter 6 را در بازه زمانی اردیبهشت ماه اعلام کرده است. 29 تا 31 می (19 تا 21 اردیبهشت) برای پلتفرم‌های PlayStation 5, Xbox Series X | Xbox Series S و PC (روی Steam) عرضه خواهد شد.

بتای عمومی همان محتوای بتا دوم خصوصی را خواهد داشت. بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که 8 شخصیت قابل بازی، مسابقات آنلاین با پشتیبانی متقاطع، حالت نبرد افراطی، ایجاد آواتار، حالت Battle Hub برای تعامل و چالش با دیگر بازیکنان و یک آموزش داشته باشند. در حالی که این نسخه احتمالاً حاوی محتوای جدیدی نخواهد بود، باید قبل از انتشار بازی، ویژگی مسابقات آنلاین و بازگشت Netcode را بررسی کنید.

بخوانید  گزارش: Assassin's Creed Codename Process تولید RED با مشکلاتی روبرو شده است