رویداد Warhammer Skulls برای 25 می برنامه ریزی شده است

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

طرفداران همچنین می‌توانند منتظر اخبار مربوط به Warhammer 40,000: Boltgun, Warhammer 40,000: Space Marine 2, Total War: Warhammer III, Warhammer 40,000: Darktide و Warhammer 40,000: Rogue Trader باشند. در اوایل سال جاری گزارش شد که Fatshark عرضه Xbox Series X را به تعویق انداخته است S of Warhammer 40,000: Darktide، و امیدواریم تاریخ آن اعلام شود.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

اندازه:

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

فرنچایز Warhammer بازی‌های متنوعی را ارائه می‌کند که تقریباً در هر سبکی قرار دارند، با چیزی برای طرفداران Warhammer و Warhammer 40000. به گفته این مقام مسئول وب سایت Warhammerدر این رویداد “اولین نمایش های جهانی جدید و اجمالی از پشت صحنه برخی از بزرگترین و بهترین عناوین Warhammer” برگزار می شود.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

Warhammer Skulls، رویدادی که برای قدردانی از همه بازی‌های ویدیویی Warhammer برگزار می‌شود، هفته آینده در 25 مه ساعت 9:00 صبح به وقت PST / 12:00 بعد از ظهر به وقت شرقی با بازیگر راهول کوهلی به عنوان مجری بازمی‌گردد.

بخوانید  Beyond Good & Evil 2 رکورد تأخیر در میان بازی های AAA را شکست

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

در حال پخش: تریلر گیم پلی Warhammer 40,000: Boltgun – Boomer Shooter

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای اخبار بیشتر Warhammer، داستان ما را در مورد هر آنچه در مورد Warhammer 40,000: Space Marine 2 می دانیم، بررسی کنید و آخرین تریلر Warhammer 40,000: Boltgun را تماشا کنید.

بخوانید  Disney Dreamlight Valley: چگونه جلبک قرمز را بدست آوریم

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.