بازی Guile’s Playstyle در آموزش ویدیویی New Street Fighter 6 نشان داده شده است


در جدیدترین ویدیوی بازی سبک شخصیت Street Fighter 6، Capcom تکنیک های حمله و دفاع Guile را به نمایش گذاشت.

با نزدیک شدن به بتا عمومی Street Fighter 6، کپکام ویدیوی آموزشی راهنمای کاراکترهای جدیدی را منتشر کرده است که این بار بر Guile تمرکز دارد. Guile به‌عنوان یکی دیگر از کهنه‌کارهای این بازی، تقریباً در تمام نسخه‌های اصلی این سری حضور داشته است و یکی از نمادین‌ترین مضامین صحنه‌های مبارزه سری را دارد.

Guile در بازی Street Fighter 6 یک برنامه بازی محکم و جدی را در حمله و دفاع پیاده سازی خواهد کرد. Guile’s Flash Kick علاوه بر بازیابی سریع پرتابه، یک حمله قدرتمند ضد هوایی درون بازی را ارائه می دهد و همچنین دارای برد عملیاتی گسترده ای است. بازیکن می تواند از قابلیت Sonic Boom برای شکست دادن دشمنان و تحت فشار قرار دادن آنها قبل از ضدحمله استفاده کند.

در زیر می توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Street Fighter 6 در تاریخ 2 ژوئن (12 ژوئن) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، Xbox سری X | Xbox Series S و همچنین PC در دسترس خواهد بود. مرحله بتای عمومی این بازی از 19 می تا 21 می ادامه دارد و Guile یکی از هشت شخصیتی است که در این مقطع در دسترس کاربران قرار می گیرد. بتای عمومی همان محتوای بتا دوم خصوصی را خواهد داشت. بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که 8 شخصیت قابل بازی، مسابقات آنلاین با پشتیبانی متقاطع، حالت نبرد افراطی، ایجاد آواتار، حالت Battle Hub برای تعامل و چالش با دیگر بازیکنان و یک آموزش داشته باشند. در حالی که این نسخه احتمالاً حاوی محتوای جدیدی نخواهد بود، باید قبل از انتشار بازی، ویژگی مسابقات آنلاین و بازگشت Netcode را بررسی کنید.

بخوانید  معرفی قابلیت Replay Editor در Sifu Fall Update

نظر شما در مورد تریلر جدید Street Fighter 6 چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.