زمان انتشار Assassin's Creed Codename Red به بیرون درز کرد


یوبی سافت به احتمال زیاد Assassin's Creed Codename Red را در نوامبر 2024 منتشر خواهد کرد.

با انتشار Assassin's Creed Mirage در سال 2023، یوبی سافت تجربه کوچک و هیجان انگیز Assassin's Creed را به طرفداران هدیه داد، اما Assassin's Creed Codename Red بار دیگر به ساختار دنیای باز عظیم این سری باز خواهد گشت. در حال حاضر فقط می دانیم که وقایع نسخه بعدی بازی Assassin's Creed در ژاپن فئودالی اتفاق می افتد، اما اکنون در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که این وضعیت به زودی تغییر خواهد کرد.

همانطور که توسط BunnyTheVillain عضو برنامه Ubisoft Creators ادعا شده است، بازی Assassin's Creed Codename Red به طور رسمی در می 2024 معرفی خواهد شد و تریلر گیم پلی این نسخه در نمایشگاه Ubisoft Forward در ماه جولای به نمایش در خواهد آمد. این سازنده محتوا که ادعا می کند این اطلاعات را از منبع موثقی دریافت کرده است، تصریح کرد که این بازی در نوامبر 2024 (آبان آذر 1403) عرضه خواهد شد.

سال گذشته، پروفایل لینکدین یکی از کارمندان یوبی سافت نشان داد که Assassin's Creed Codename Red در تاریخی نامعلوم در سال 2024 منتشر خواهد شد. موردی که در شایعات مختلف به آن اشاره شده است. در سپتامبر 2023 تام هندرسون علاوه بر این، او با انتشار گزارش دیگری مدعی شد که طرفداران باید تا عرضه بازی در اوایل سال 2024 صبر کنند.

در گذشته، تام هندرسون اعلام کرد که Assassin's Creed Codename Red دارای دو شخصیت قابل بازی است: یک سامورایی مهاجر آفریقایی مرد و یک شینوبی زن (نینجا یا مبارز مخفی از ژاپن فئودال). ظاهرا هر دو شخصیت دارای مجموعه ای از توانایی ها و سلاح های منحصر به فرد برای مبارزه خواهند بود. این بازی مکانیک های مخفی کاری را از سری بازی های Splinter Cell به ارث خواهد برد.

بخوانید  واکنش منتقدین به بازی Call of Duty: Modern Warfare 3
تحریریه مجله بازی یک گیمر