آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل 0 تا 100 رایگان و کامل | 1gamer

در واقع، با استفاده از ارز‌های درون‌برنامه‌ای که در واقع واحد پولی قابل استفاده در فضای بازی است، بازیکنان می‌‌توانند، امکانات مختلفی از جمله اسلحه‌‌ها و لباس‌‌ها مختلف را خریداری کنند. ارز درون‌برنامه‌ای بازی کالاف دیوتی موبایل، با نام خرید CP سی پی کالاف دیوتی موبایل شناخته می‌شود. بازی کالاف دیوتی موبایل به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و بازیکنان می‌توانند سلاح ها، حالت‌های بازی، اسکین‌ها و ….

  • در این حالت، اسلحه شما 15 درصد دمیج بیشتر وارد می کند، از لگد افقی آن 12.7 درصد کمتر و از لگد عمودی نیز 14 درصد کاسته می شود.
  • تیم موجو شاپ تمامی سفارشات خرید cp کالاف را در سریعترین زمان ممکن و زیر 30 دقیقه برای شما انجام می دهد.
  • در چنین موقعیتی پیداکردن گیمی با ویژگی‌های خوب کمی سخت به‌نظر می‌رسد؛ بازی که ارزش صرف وقت و انرژی را داشته باشد.
  • تم فصل جدید بر اساس نظر منتقدان و تیز رهایی که تا کنون منتشر شده، Furistic Cyberpunk electronic می باشد.
  • چه در حالت Battle Royale و چه در حالت Multiplayer ، توصیه ما به شما انتخاب گزینه Advanced است.

در این فصل با نام « Zombies are back » قرار است دوباره از زامبی‌ها استقبال کنیم، اسلحه جدید Krig 6 را ببینیم و در مپ جدید Haunted Hacienda بازی کنیم. در صورت قبول درخواست، شرکت اکتیویژن آدرس کاملا جدیدی برای وارد شدن شما به اکانت خود، می‌فرستد که باید از این اطلاعات حفاظت و مراقبت کنید. زیرا اگر دوباره به هر دلیلی اکانت کالاف خود را از دست دهید نحوه بازگرداندن اکانت کالاف بسیار مشکل می‌‎باشد .

بخوانید  راهنمای کامل بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل ویجیاتو | 1gamer

استارتر پک 4.99 $ , کالاف دیوتی موبایل

شما می‌توانید برای هر یک از اسلحه‌های خود اسکین‌های متفاوتی انتخاب کنید و ظاهر آن را برای خودتان شخصی‌سازی کنید. البته بدست‌آوردن بعضی از Camoها بسیار سخت است و باید مأموریت‌های ویژه‌ای را برای آن‌ها پشت سر بگذارید. اگر در میدان نبرد طبق استراتژی خودتان پیش نمی‌روید، بدانید که گرفتار استراتژی دشمن شده‌اید؛ و این یعنی شکست.

چگونه CP را ارزان و امن خریداری کنم؟

همان‌طور که می‌دانید برای اینکه یک مجله خبری یک گیمر یا بازی بتواند اجازه‌ی ورود به اپ استور را کسب کند، باید هفت خان رستم را پشت سر گذاشته و آنقدر سطح خود را بالا ببرد تا بتواند از اپل تأییدیه بگیرد و راهی اپ استور شود. از همین رو توسعه‌دهندگان برنامه‌های شخص ثالث در اغلب مواقع نسخه‌ی مخصوص برای پلتتفورم ای او اس را در شرایط بهتری ارائه می‌دهند. کالاف دیوتی موبایل هم (با وجودی که نسخه‌ی اندرویدی آن نیز تا حد زیادی موفق ظاهر شده) از این قائده مستثنی نیست. برای مثال می‌توان به Sniper Challenge اشاره کرد که در آن بازیکنان فقط می‌توانند از سلاح‌های مخصوص تک تیراندازان استفاده کنند. علاوه بر این، حالت Warfare نیز گیمرها را به تیم‌های 20 نفره تقسیم می‌کند و اجازه می‌دهد بازیکنان به سبک و سیاق متفاوتی حالت بتل رویال را تجربه کنند.

اگر به تازگی تصمیم گرفته اید کالاف دیوتی موبایل را نصب کنید، مطالعه این مقاله به شما پیشنهاد می­شود. در این مقاله درباره گیم پلی، ترفند های بازی و همچنین تنظیمات آن صحبت می­کنیم. آی گیم همواره در حال تلاش است تا علاوه برکیفیت و سرعت بالا، امنیت را برای اطلاعات کاربران خود فراهم کند.

بخوانید  بوش هوم آبمیوه‌گیری بوش مدل MES3500 | سناپویان

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر