راهنمای کامل بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل ویجیاتو | 1gamer

همان‌طور که می‌دانید برای اینکه یک مجله خبری یک گیمر یا بازی بتواند اجازه‌ی ورود به اپ استور را کسب کند، باید هفت خان رستم را پشت سر گذاشته و آنقدر سطح خود را بالا ببرد تا بتواند از اپل تأییدیه بگیرد و راهی اپ استور شود. از همین رو توسعه‌دهندگان برنامه‌های شخص ثالث در اغلب مواقع نسخه‌ی مخصوص برای پلتتفورم ای او اس را در شرایط بهتری ارائه می‌دهند. کالاف دیوتی موبایل هم (با وجودی که نسخه‌ی اندرویدی آن نیز تا حد زیادی موفق ظاهر شده) از این قائده مستثنی نیست. برای مثال می‌توان به Sniper Challenge اشاره کرد که در آن بازیکنان فقط می‌توانند از سلاح‌های مخصوص تک تیراندازان استفاده کنند. علاوه بر این، حالت Warfare نیز گیمرها را به تیم‌های 20 نفره تقسیم می‌کند و اجازه می‌دهد بازیکنان به سبک و سیاق متفاوتی حالت بتل رویال را تجربه کنند.

  • علاوه‌بر تمام حالت‌های ثابت بازی، یک سری حالت‌های ویژه نیز وجود دارند که همیشگی نیستند.
  • پس از بالاآمدن سیستم عامل، وارد برنامه‌ی کال اف دیوتی شوید و ببینید مشکل برطرف شده و یا خیر.
  • با این که سیستم کنترل و بخش بصری در این دو حالت عموما مشابه است، اما باید بدانید که آن‌ها از نظر ساختاری به طور کلی با هم تفاوت دارند.
  • اگر شما هم علاقه مند به بازی های با سبک مبارزه و رقابت هستید ، کالاف دیوتی موبایل را حتما تجربه کنید.
  • اسلحه ASM10 در فصل جدید کالاف دیوتی موبایل یک اتچمنت جدید دریافت می کند که به نام Factory Barrel شناخته می شود.
بخوانید  Clash of Clans 15 83.26 آپدیت جدید بازی "جنگ قبیله ها" اندروید + آمازون | 1gamer

که در ابتدا این بازی برای پی سی و پلتفرم های پلی استیشن طراحی شد، سپس نسخه موبایل به وجود آمد. در گوشی‌های اندرویدی سعی کنید مقداری از حافظه‌ی گوشیتان را پاک کنید، برای این کار می‌توانید حافظه‌ی کش برنامه‌های دیگری که روی گوشیتان نصب شده را پاک کنید. این فرآیند را تا جایی تکرار کنید که دیگر با چنین پیامی مواجه نشوید. گزینه‌ی System update و یا Software update را بیابید و آن را باز کنید. اگر آپدیت را اعمال کردید و هنوز با مشکل مواجه بودید و یا هیچ بروزرسانی برای دستگاه شما در دسترس نبود، موردی که در ادامه ذکر می‌کنیم را امتحان کنید.

ندای وظیفه: موبایل

شما می‌توانید برای هر یک از اسلحه‌های خود اسکین‌های متفاوتی انتخاب کنید و ظاهر آن را برای خودتان شخصی‌سازی کنید. البته بدست‌آوردن بعضی از Camoها بسیار سخت است و باید مأموریت‌های ویژه‌ای را برای آن‌ها پشت سر بگذارید. اگر در میدان نبرد طبق استراتژی خودتان پیش نمی‌روید، بدانید که گرفتار استراتژی دشمن شده‌اید؛ و این یعنی شکست.

خرید 960 CP کالاف دیوتی موبایل

در واقع، با استفاده از ارز‌های درون‌برنامه‌ای که در واقع واحد پولی قابل استفاده در فضای بازی است، بازیکنان می‌‌توانند، امکانات مختلفی از جمله اسلحه‌‌ها و لباس‌‌ها مختلف را خریداری کنند. ارز درون‌برنامه‌ای بازی کالاف دیوتی موبایل، با نام خرید CP سی پی کالاف دیوتی موبایل شناخته می‌شود. بازی کالاف دیوتی موبایل به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و بازیکنان می‌توانند سلاح ها، حالت‌های بازی، اسکین‌ها و ….

این قابلیت علاوه بر اینکه به تخلیه نشدن شارژ باتری کمک می‌کند، از ایجاد گرمای اضافی نیز جلوگیری کرده و در نهایت باعث می‌شود گوشی کمتر داغ شود. آن دسته از کسانی که اکانتشون نوع اتصالشان غیر روش های بالا هست، مثلاً با گوگل پلی به بازی متصل هستند، حتما با پشتیبان سایت قبل خرید هماهنگی‌های لازم رو انجام دهند. به همین جهت فروشگاه تاپ جم شاپ برای سهولت در امر خرید آیتم های بازی های ویدیویی به میدان آمده؛ تا با محیا نمودن شرایطی مناسب، امکان خرید ارزان آیتم بازی های ویدیویی را فراهم نماید.

بخوانید  بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در تهران 10 جراح برتر جراحان | abdoplasty

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر