قیمت ردمی کی 50 پرو پلاس k50 pro plus خرید و مشخصات شیائومی ردمی k50 پرو پلاس

قیمت ردمی کی 50 پرو پلاس k50 pro plus خرید و مشخصات شیائومی ردمی k50 پرو پلاس

اوایل امروز به طور رسمی تایید شد که تلفن هوشمند ردمی K50 Ultra یازدهم آگوست (بیست مرداد) معرفی خواهد شد. در حال حاضر طراحی و برخی از مشخصات کلیدی ردمی کی ۵۰ اولترا به بیرون درز کرده است. ردمی کی 50 اولترا یک گوشی 5G با پشتیبانی از اتصال بی‌سیم وای-فای 6E است و البته هر دو نوع اتصال بی‌سیم دیگر NFC و مادون قرمز را هم پشتیبانی می‌کند. بلندگوهای استریوی این گوشی از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند، در حالی که خروجی سیمی (از طریق USB-C) و بی‌سیم هدفون دارای نشان Hi-Res هستند. مصرف بهینه انرژی که عامل اصلی آن پردازنده مرکزی قوی و صفحه نمایش باکیفیت است، باعث شده تا این میزان نگهداری شارژ در این گوشی محقق شود. پردازنده مرکزی گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا، ۸ هسته‌ای (یک هسته ۳.۱۹ گیگاهرتزی Cortex X2، سه هسته ۲.۷۵ گیگاهرتزی Cortex A710 و چهار هسته ۱.۸۰ گیگاهرتزی Cortex A510) است.

در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۲ مصادف با ۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ردمی K50 اولترا در کنار دستگاه‌های دیگری معرفی شد که از آن جمله می‌توان به شیائومی میکس فولد ۲ اشاره کرد. یکی از مشخصات مهم این گوشی، بهره‌مندی از سیستم عامل MIUI 13 است که مبتنی بر اندروید ۱۲ بوده و در بخش سخت‌افزاری پردازنده‌ای قوی دارد. طراحی جذاب و کاربردی همان چیزی است که کاربران شیائومی به دنبال آن هستند.

قیمت نسخه‌های۸/۱۲۸، ۸/۲۵۶، ۱۲/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی این گوشی به‌ترتیب ۴۴۵، ۴۹۰، ۵۳۴ و ۵۹۳ دلار تعیین شده است. یک نسخه Champion Edition نیز عرضه شده است که که با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۶۲۳ دلار فروخته خواهد شد. دوربین سلفی نیز همچنان روی نمایشگر و در محل حفره صفحه نمایش قرار دارد. اگر با نمایشگرهای این چنینی رابطه خوبی ندارید، باید در مورد خرید این گوشی تجدید نظر کنید. دوربین سلفی یک دوربین 20 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080p است.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی وارزون Warzone فارس گیمر | 1gamer

البته سیاست قیمت‌گذاری شیائومی خصوصاً برای گوشی‌هایی که به چشم گیمینگ به آن‌ها نگاه می‌شود، redmi k50 gaming قیمت معمولاً منصفانه است. بر همین اساس انتظار می‌رود شاهد قیمتی بسیار خوب برای این مدل باشیم که حجم فروش مناسبی از بازار را به خود اختصاص دهد. به هرحال برای مشخص شدن قیمت شیائومی k50 pro plus باید تا معرفی رسمی آن صبر کنیم. پنل جلویی شیائومی ردمی کی 50 گیمینگ یه نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 1080 و رفرش ریت 120 هرتزی رو تو خودش جا داده.

  • این گوشی مشخصات فنی فوق‌العاده خوبی داشته و به دلیل داشتن تراشه اسنپدراگون می‌تواند انقلابی در حوزه تکنولوژی برای گوشی‌هایی هوشمند با قیمت پایین باشد.
  • قدرت پردازشی بالا و سیستم خنک کننده آپگرید و چند لایه، باعث شده تا شیائومی به خود جسارت دهد تا این گوشی را در مقایسه با آیفون 13 پرو قرار دهد و پردازش مولتی تسک و اجرای بازی‌های سنگین را برای مخاطب راحت کند.
  • یه سری خط و تکسچر مثلث شکل هم تو قاب پشتی دیده میشه که تلاش میکنه حس گیمینگ بودن گوشی رو به کاربر منتقل کنه.
  • دوربین اصلی قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت ۴K با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه، کیفیت ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰، ۶۰، ۱۲۰، ۲۴۰ و ۹۶۰ فریم در ثانیه را دارد.
  • کیفیت فیلم برداری این سه دوربین 1080 پیکسل و 4k و 8k می باشد که با سرعت فیلم برداری 30، 60،120،240،960 فریم در هر ثانیه انجام می شود، قابلیت های دیگر این دوربین ها، عکسبرداری پانوراما و HDR است.
بخوانید  بهترین تنظیمات پابجی موبایل 2022 + ویدیو | 1gamer

قیمت ردمی کی 50 اولترا از 3000 یوان (445 دلار / 430 یورو) شروع می‌شود و پیکربندی‌‌های مختلف آن طبق جدول زیر قیمت‌گذاری شده‌اند. این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی تولید شده و فروش رسمی آن به زودی آغاز خواهد شد. یکی از نکات جالب در مورد گوشی ردمی K50 اولترا شیائومی، وجود حسگر دمای رنگ محیط است. دوربین اصلی 120 مگاپیکسلی است و 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 3 ماکرو هم در کنار خود دارد. باتری گوشی 5000 میلی آمپر ساعت با شارژ 120 واتی است و تراشه شارژینگ Surge P1 دارد. دوربین جلوی ۲۰ مگاپیکسلی دستگاه برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری عالی است.

به این معنی که شارژ ۰ تا ۱۰۰ باتری تنها در مدت ۱۷ دقیقه به طول می‌انجامد. از سوی دیگر، فیلم‌برداری دوربین سلفی حداکثر با کیفیت 1080P امکان‌پذیر است. برنامه دوربین ردمی یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دوربین محسوب می‌شود. امکانات و گزینه‌های مختلف می‌تواند نتایج شگفت‌انگیزی برای عاشقان عکاسی به ارمغان آورد. ردمی همچنان به رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پایبند بوده و از Gorilla Glass Victus برای محافظت از نمایشگر استفاده کرده است. حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت سبب می‌شود که صفحه نمایش در فضای باز کاملاً خوانا باشد.

شیائومی تو بخش طراحی Redmi K50 Gaming خیلی اتفاق جدیدی رو رقم نزده و این گوشی از نظر ظاهری خیلی به نسل قبلیش یعنی K40 Gaming edition شباهت داره و در کنار یه حس گیمینگ، حس کلاسیک بودن هم بهتون منتقل میکنه. پنل پشتی و جلوی این گوشی با گوریلا گلس ویکتوس محافظت میشه تا از نظر مقاومت گوشی یکم خیالتون رو راحت کنه. دوربین سلفی تو یه پانچ هول کوچیک بالای نمایشگر قرار گرفته و اسپیکر مکالمه هم خیلی کوچیک بالای دوربین سلفی دیده میشه. یه سری خط و تکسچر مثلث شکل هم تو قاب پشتی دیده میشه که تلاش میکنه حس گیمینگ بودن گوشی رو به کاربر منتقل کنه.

بخوانید  آموزش صرافی کوینکس به صورت گام به گام + ویدئو استاد ترید

مزایا و معایب گوشی شیائومی redmi k50 gaming

مشخصات ردمی K50 گیمینگ همچون، صفحه نمایش خوش‌ساخت و باکیفیت گوشی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز در کنار توان سخت افزاری بالا، آن را به محصولی ارزشمند تبدیل می‌کند. در واقع این گوشی ردمی k50 گیمینگ با این چیپست فقط برای بازی های سنگین طراحی شده است. کیفیت فیلم برداری این سه دوربین 1080 پیکسل و 4k و 8k می باشد که با سرعت فیلم برداری 30، 60،120،240،960 فریم در هر ثانیه انجام می شود، قابلیت های دیگر این دوربین ها، عکسبرداری پانوراما و HDR است.

شیائومی ردمی کا ۵۰ گیمینگ | Xiaomi Redmi K50 Gaming